DYNAMODZ - Ombouwwinkel Beoordelingen

DYNAMODZ - Ombouwwinkel Beoordelingen

Uitstekend
9.5

Snel, hele goede service en betrouwbaar

Ongeveer 3 maanden geleden een Xbox One besteld binnen 3 dagen had ik het in huis. Gisteren een OUYA console besteld om de nieuwste films te kunnen kijken in HD en deze heb ik dezelfde dag mogen ophalen. Hele goede service en al mijn vragen werden keurig beantwoord. Ze namen de tijd om alles uit te leggen en het menu door te lopen. Gewoon TOP SERVICE.

top service

Heb Cobra-Ode laten inbouwen in mijn Ps3. Kon erop wachten en voor ik het wist was die al klaar om te gamen.

Great!

I live in Estonia! Ordered x360key. A week later, the package was already in me! Thank you Dinamodz!

Cobra-ODE laten installeren

Vandaag een Cobra-ODE laten installaren in mijn PS3 superslim. Had de console achtergelaten en kon deze na 3 uurtjes ophalen. Kreeg een duidelijke uitleg over hoe alles werkt en alles werd netjes gedemonstreert. Nu thuis aangekomen, externe HDD ingedeeld zoals zij aangaven en draait als een zonnetje. Alle PS3 werken draaien probleemloos vanuit mijn externe HDD, TOP!!!

Super goede service snelle levering

Cobra ode besteld.
Volgende dag al binnen met de post.
Ik had problemen met installatie.
Via mail goede support gekregen en probleem opgelost.
Probleem zat aan mijn kant

Snelle en goede service

Woensdagmiddag Xbox verstuurd om te laten ombouwen (xkey360) en zaterdagochtend alweer per post terug ontvangen. Alles werkt, en ook op e-mail kreeg ik steeds binnen 10minuten een reactie. Ik ben zeer tevreden.

Goeie Winkel!

Ik ben bij deze filiaal meerdere keren geweest. Voor Reparatie van mijn Iphone 5 en Ipad 3. Ik had echt vertrouwen in het bedrijf om zo me apparatuur aan hun te geven want op marktplaats zag ik ook advertenties, maar ik wil het niet zomaar bij iemand die morgen een andere adres heeft dat afgeven. Dus een pluspunt hiervoor. De Ipad had ik vroeg in de middag afgegeven en op de einde van de middag kreeg ik een SMS dat ik het kon ophalen, SUPER!! De iPhone 5 had ik 1 Dag na afgaven een SMS in de vroege middag gekregen Top!! Ook heb ik door hun mijn XBOX360 SLIM laten ombouwen in 45min. was het klaar en kreeg een goeie duidelijke uitleg. Ik heb zelfs vernomen op hun Facebook page dat ze binnenkort de MOD chip voor de PS3 binnenkrijgen ook hiervoor ga ik naar Dynamodz toe.

uitstekende service

ik heb pas een gloednieuwe xbox gehaald met xkey, binnen een half uurtje was hij helamaal klaar voor gebruik.
Ook kreeg ik een uitstekende uitleg over de werking van de xkey gewoon weg echt super ik ben echt blij met mijn product.
ik wens dynamods ook al het succes toe.

Wauw!

Woensdag voor 4 uur bestel ik de beats by dr. Dre DETOX, de volgende dag in huis!! Deze winkel staat vanaf nu in mijn favorieten! Ga zo door!

Snel!

Bestelling gedaan, volgende dag in huis! Prima!

Heel goed!

Eerlijk gezegd, de prijzen zijn best hoger dan bij andere aanbieders, maar wat je krijg is zeker van goed kwaliteit en werkt gewoon na behoren, dus, keuze is aan u.
Ook de communicatie vond ik het zeer goed en vriendelijk. Het is moeilijk iets te zeggen over het after sale, maar tot nu toe geen probleem, dus raad ik het zeker aan.
Besteld voor 16.00, volgende dag ontvangen.

Uitstekende snelle service

Ik belde om 16.20 op of ik nog wat kon bestellen, en ja hoor ze heeft zelfs nog op mijn bestelling/betaling gewacht om vervolgens daarna meteen mijn bestelling op te sturen. En ja hoor de volgende dag had ik mijn bestelling binnen. SUPER!!!

Heel erg bedankt,

Groetjes Irene

Super!!

Bestelling geplaatst, zelf domweg wat fout gedaan. Heb ik gebeld en hebben ze meteen mijn domme fout in orde gemaakt. Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Na de betaling, de volgende dag al op de mat.

Super service!!

Bedankt en vele groetjes van een tevreden klant!

Mvg

Helemaal super

Eergisteren een R4i gold flash kaart besteld voor de nieuwe 3DS die de kleine van Sinterklaas krijgt.
Gisteren de kaart al in de bus.
Als data-proleet kreeg ik natuurlijk e.e.a. niet aan de gang. Na één telefoontje en een prima uitleg zit ik nu al te games.
Helemaal super!!!!

Bedankt!

Super Fast Service

I ordered WodeJukebox from Dynamodz to Scotland
They came in 3 days extremely fast!!!!
Best Service Ever!!!!
5 STAR

Jacob

Echt een top winkel!, goede vriendelijke service

Xbox 360 perfect en snel omgebouwd!

Mijn Xbox 360 laten ombouwen bij Dynamodz. Ik schrok wel ff dat het een echte winkel was, meestal kom je op een huisadres terecht als het om ombouw gaat, maar een winkel geeft je natuurlijk een beter gevoel van zekerheid. Binnen 20 minuten omgebouwd en een heldere uitleg gehad. Een brandhandleiding gehad, ik kon meteen aan de slag. HELEMAAL TOP
Beoordeling door bevestigde koper

goede nette en snelle service

ze doen wat ze beloven, mailtjes worden netjes en snel beantwoord. verzending gaat snel en keurig

prima in orde

alles netjes op tijd ontvangen. zoontje blij, iedereen blij.
heel erg bedankt.

snelle en prima levering

Prima duidelijke site meteen mail terug van orderbevestiging en wanneer we het in huis konden verwachten en dat klopte precies als ik weer wat nodig heb kom ik zeker terug.

Dynamodz Support

Opgericht in 2006 onder de naam 360MODS, zijn wij gegroeid naar een internationaal bedrijf die bekend staat om zijn lage prijzen en vooral uitstekende service onder de nieuwe naam Dynamodz. Inmiddels heeft Dynamodz 2 filialen in Den Haag en Zoetermeer.

Bezoek DYNAMODZ - Ombouwwinkel

Contact informatie

E-mail naar info@dynamodz.com
Ons nummer is 070 756 00 18
Ons adres is Van Meursstraat 4
2524XP Den Haag
Nederland

Categorie

DYNAMODZ - Ombouwwinkel staat op nummer 6 van de 91 in de categorie Entertainment

DYNAMODZ - Ombouwwinkel staat op nummer 3 van de 42 in de categorie

DYNAMODZ - Ombouwwinkel staat op nummer 3 van de 21 in de categorie Elektronische Reserveonderdelen & Componenten

DYNAMODZ - Ombouwwinkel staat op nummer 1 van de 3 in de categorie Video Games

DYNAMODZ - Ombouwwinkel is nr. 3 in de categorie: Elektronische Reserveonderdelen & Componenten

1. allekabels.nl
17887 Beoordelingen