Edel-Optics Beoordelingen

Edel-Optics Beoordelingen

Goed
8.8

Beoordeling door bevestigde koper

Werd netjes op de beloofde datum geleverd.

De bril werd netjes op de afgesproken dag bezorgd door DHL, nog voor de track&tracecode per email bekend was. Bril was ook zeker niet te duur. Zeer tevreden.

Bestelling niet van UPS ontvangen

UPS HEEFT OP EEN ZELFGEKOZEN FOUT ADRES BEZORGD EN WEIGERT DIT TE HERSTELLEN ZONDER OPDRACHT VAN EDEL OPTICS

Goede service!

Dinsdagavond bril besteld, donderdagochtend binnen (Amsterdam). Ik zeg, goed bezig!

Prima

Snel, volgens beschrijving en prima afgeleverd.
Beoordeling door bevestigde koper

Goede service tegen de scherpste prijzen.

Goede service tegen de scherpste prijzen.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Prima

Altijd wat wantrouwend naar dit soort websites dus heb vooraf heel wat ervaringen gelezen. Deze waren over het algemeen goed dus heb ik een zonnebril besteld. Fijn dat je niet vooraf hoefde te betalen. Zeer snelle levering en je kunt je pakketje volgen wat ook fijn is. Blij met mijn bestelling

Prima serves.

Prima product en goed serves.

goede webshop

Goede webshop met snelle levering en goede informatie over het aankoop proces. Enige tip is om de out of the box ervaring te verbeteren. Nu is het een saai doosje met een stuk tape eroverheen. Een kleurrijk doosje samen met een "bedankt voor uw aankoop" flyer is leuker.
Beoordeling door bevestigde koper

snelle levering en goede prijs

Snelle levering

Pirma service

UPS Zending kwam snel aan

Zoals het hoort!

Levering en communicatie zoals het hoort!

Goede, vlotte levering.

Snelle levering. Goede verpakking. Helaas geen track&trace; de verzendbevestiging werd ontvangen net nadat het pakket was afgeleverd.

Super

Super netjes / snel en aan te raden .

Fantastisch, Geweldig, Prima

Op vrijdag avond heb ik een bestelling geplaatst bij Edel-optics.nl.
Hierbij heb ik een fout gemaakt met zowel de betaling als het bestelde product.
De volgende maandag gebeld met Edel-optics waarbij een uiterst vriendelijke en begrip volle dame ( Nadine Overbeek) mij te woord stond.
Dezelfde ochtend kreeg ik van haar een persoonlijke mail met daarin de " herstel procedure".
Ondangs mijn fout heeft Edel-optics, zonder enig probleem, de bestelling gecorrigeerd en kreeg ik de volgende dag al een mailtje dat het juiste product al naar mij was verzonden.
Wat een goede service.

TOP Service

Besteld een oakley zonnebril en die was binnen 3 dagen in huis , bestelling zelfs op zondag gedaan en de bril was dinsdag al in huis. TOP service en zeer goed via mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Klasse.........

Goede prijs en snel.

Ze boden de beste prijs die ik kon vinden en de bestelling was de volgende dag direct binnen. Goed verpakt en dus zeer tevreden. Betalen via Paypal gaat perfect.

Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Snelle en goede levering

De bestelling werd de volgende dag keurig bezorgd.
Beoordeling door bevestigde koper

Super bril, snelle levering, goedkoopste prijs.

Zeer tevreden klant. Kom graag terug..

Niet geheel naar wens

Mooie brillen, veel keus maar helaas lukt het niet om te kopen via Klarna. Ik heb 5x telefonisch contact gehad met het bedrijf en 1x met Klarna. Beloftes die ze niet kunnen waarmaken wat betalen betreft.
Bestelling gedaan van 2 brillen, waren direct leverbaar en kreeg er uiteindelijk maar 1. Ik kon dus niet vergelijken met elkaar wat de bedoeling was van 2 monturen bestellen. Veel geld in 1x afgeschreven van mijn rekening door het niet werken van Klarna en uiteindelijk heb ik nog niet wat ik wou.
Teleurgesteld en veel gedoe dus.
Edeloptics GmbH

Antwoord van Edeloptics GmbH

Beste mevrouw Chervet,

Erg vervelend dat u problemen ondervonden heeft met Klarna, helaas konden wij hier geen invloed op uitoefenen. Onze excuses dat een van de door u bestelde brillen niet meer leverbaar was, helaas zijn wij te laat geinformeerd door de fabrikant. Wij nemen contact met u op om een passende oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet,

Team Edel-Optics

Edeloptics

+31 20 8083145

Op werkdagen (ma-vr) kunt u contact opnemen met onze klantenservice, onze medewerkers staan u graag te woord tussen 10uur ‘s ochtends en 18.00uur ’s avonds in meer dan 12 talen.

Meer dan 30.000 zonnebrillen, correctiebrillen en lenzen

Sinds 2009 zijn wij actief in de online branche voor zonnebrillen en monturen en hebben wij onze aanbod op correctiebrillen, sterkte glazen en lenzen vergroot. Onze hoofdkantoor is gevestigd in Hamburg – Duitsland, en wij verkopen momenteel wereldwijd aan meer dan 100 verschillende landen.

Bezoek Edel-Optics

Contact informatie