fonq.nl Beoordelingen

fonq.nl Beoordelingen

Goed
8.5

'Maakt verwachtingen waar!'..dus niet

Fonq exploiteert de webshop van Rituals. Bestellingen voor 22u geplaatst, zouden de volgende werkdag worden bezorgd. Deze belofte is te vinden op élke pagina van de webshop. Ook adverteert Fonq met kernwaarden, waarvan de belangrijkste is: 'Maakt verwachtingen waar! Niet dus. Ondanks het feit dat ik 'sochtends mijn bestelling plaatste, geen pakket ontvangen de dag erop. Beetje jammer als het om een verjaardagskado gaat en dat dus te laat arriveert. Ik heb dit aan hun klantenservice voorgelegd, en de reactie was:
Uw bestelling zal vandaag zeker worden verzonden en wordt dan morgen bij u aangeboden.
Daar heb ik in dit geval weinig aan. Ik heb liever dat men geen mensen lokt met mooie verhalen en vervolgens de beloften niet waarmaakt.

Edit 28/3/14: door Webcare van Fonq alsnog zeer correct afgehandeld.

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van de review op Trustpilot.nl.

Ten eerste onze excuses dat wij onze belofte niet zijn nagekomen met betrekking tot de levering van uw bestelling. Uiteraard willen wij uitzoeken waar het bij uw bestelling is misgegaan.

Wij willen u vriendelijk verzoeken uw ordernummer door te sturen naar webcare(a)fonq.nl. Op het moment dat wij beschikken over uw ordernummer, komen wij er zo snel mogelijk op terug.

Beoordeling door bevestigde koper

Bedrijf met leuke produkten.

Prima verzending. Alleen kortingscode wordt niet verwerkt als je iets terugstuurt terwijl de gehouden produkten wel aan de kortingscode voorwaarde voldoen. Hier moet je dus extra opletten.

Beste heer de Jong,

Bedankt voor het reageren op de review van Trustpilot.nl.

U geeft aan dat de kortingscode na het retourneren van een aantal producten niet is verwerkt op de producten die u heeft behouden.

In ons automatisch terugstortproces zien wij inderdaad dat de € 7,50 ten onrechte is ingehouden. Wij gaan er zorg voor dragen u alsnog het bedrag terug te storten, zodat u de € 7,50 met enkele dagen op uw rekening heeft staan.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Beoordeling door bevestigde koper

geen opmerkingen, helemaal GOED!

Ik ben uitermate tevreden, snelle levering voor een goede prijs. Precies zoals je van een goede webshop mag verwachten. Zeker voor herhaling (= volgende bestelling) vatbaar. Groeten Marten

Netjes behandeld

Keurig verzorgd, zou een ieder kunnen aanraden om hier te bestellen. Duidelijke communicatie. Op tijd geleverd.
Beoordeling door bevestigde koper

Twee weken geleden besteld, levertijd was 9 dagen, heb nog steeds niets ontvangen !

SLECHT !
Wordt niet op de hoogte gesteld, moet er achteraan bellen, weet nog steeds niet waar ik aan toe ben, terwijl ik al betaald heb ?

Beste heer La Bree,

Bedankt voor het reageren op de review van Trustpilot.

Wij vinden het vervelend dat wij de levertijd niet hebben gehaald met betrekking tot uw bestelling en u hier niet over bent geïnformeerd. Normaliter wanneer dit het geval is, wordt er een e-mail gestuurd met daarin de nieuwe levertijd.

Uit onze gegevens blijkt dat er op 27 februari telefonisch contact is geweest met onze klantenservice. U heeft toen doorgekregen dat het bestelde product pas eind maart wordt geleverd waarna u de bestelling naar alle begrip heeft geannuleerd.

Mocht u het product toch wensen te bestellen eind maart, bieden wij u een korting aan van 10%. Graag zien wij u reactie dan tegemoet. U kunt dan een e-mail sturen naar webcare(a)fonq.nl o.v.v. het ordernummer 27719940.

Onze welgemeende excuses voor de nalatigheid in onze communicatie en het feit dat het product nog niet leverbaar is.

Perfecte levering

Levering sneller dan de Overtoom

zeer tevreden

Vlot, geen gezeur over verzendkosten

100% tevreden!

Mooie shop, breed assortiment, mooie spullen, goede prijs, mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer het wordt bezorgd (en daar houden ze zich vervolgens goed aan).
Beoordeling door bevestigde koper

Klantenservice denkt niet mee tot een oplossing

IK heb een product gekocht van meer dan 180 euro.
Mijn mening is dat dit product dan gewoon netjes verpakt wordt verzonden.
Eenmaal de doos opengemaakt komt er een andere opengemaakte doos te voorschijn waar dus eerder het product als eens is uitgehaald. Het product mist diverse verpakkingsmaterialen en zegelingen. Noch wilt te klantenservice tegemoet komen.. Alleen excuses via de mail.

Beste heer van de Pol,

Bedankt voor het reageren op de review van Trustpilot.

Ik heb de e-mailwisseling erbij gezocht en ben het met u eens dat wij dit beter voor u hadden moeten oplossen. Daarnaast is op uw laatste e-mail niet gereageerd. Dit zullen wij intern bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Voor het ontstane ongemak sturen wij u een giftcard toe t.w.v. € 25,-. De giftcard wordt u per post toegestuurd en heeft u met enkele dagen in huis.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

perfect afhandeling

Het bestelen gaat heel gemakkelijk, je wordt met duidelijke stappen door de procedure geleid. Levering is heel snel, de volgende dag al. Erg handig is dat je een afwijkend bezorg adres op kan geven.
Ik had per abuis de verkeerde kleur besteld. Het retourproces gaat ook heel gemakkelijk, via de website. Het retour zenden kost niets. Ik heb tijdens het retourproces aangegeven dat ik mijn geld terug wenste, dat stond twee dagen nadat ik het retourpakket bij het postkantoor heb afgegeven weer op mijn rekening. Heel fijn
Beoordeling door bevestigde koper

Gewoon goed.op tijd en netjes verpakt!!!

Hoi,

Skottelbraai besteld om 22.00 uur volgende dag netjes om 12 uur afgeleverd!
Netjes volgens belofte!!!

goede snelle services!

Leuke artikelen en een goede en snelle service.

kwaliteit kent geen tijd

als je de site of catalogus van Fonq doorkijkt dan zit je zomaar een uur te bladeren.
Prachtige artikelen en een uitgebreide sortering. Voordat je denkt hebben ze het ook in een andere kleur, staat het er al bij. Nadat je dan uren hebt zitten bladeren en je keuze hebt gemaakt wordt het
super snel geleverd van daar de slogan kwaliteit kent geen tijd. Bovendien wordt het uitstekend verpakt waardoor alles heel blijft. Wat ook leuk is is dat je kunt volgen waar de bestelling zich bevindt zodat je je huisgenoten kunt inseinen dat het pakje vandaag wordt geleverd en dat ze vooral open moeten doen.
Beoordeling door bevestigde koper

Netjes alles de volgende dag al bezorgd en alles was perfect verpakt.

Gegoogled op BK q-linair en kwamen automatisch terecht bij fonq.nl. Deze was de allergoedkoopste en berekent geen verzendkosten. Omdat ik Fonq nog niet kende heb ik in eerste instantie voor een kleine meerprijs de rekening achteraf betaald. Maar alle lof....

prima afgeleverd

Ik ben tevreden over jou.

Helemaal perfect!!!!!!

Snelle levering en telefonisch snel en goed geholpen, dus niks te klagen en prima service....

Prima en snelle levering

vrijdagavond 11 uurbesteld, zaterdag 12 uur in huis. Super service dus.
Beoordeling door bevestigde koper

aantrekkelijk, niet standaardartikelen, aanschaffen.

Net als jij ben ik niet gecharmeerd van dertien in en dozijn artikelen.Volop keus uit een breed assortimentGewoon mooi..Zeer vlotte levering

Maakt belofte waar

Ik heb mijn bestelling om 23.55 uur gedaan en inderdaad de volgende dag ontvangen.

Snelle en goede levering

Prima service! Het pakket was er de volgende dag.

fonq.nl Support

Fonq.nl is hét eigentijdse webwarenhuis met een uitgebreid assortiment aan merkproducten op het gebied van wonen, koken, tuin, design, cadeaus en wellness. Ons webwarenhuis bestaat uit meer dan 125 online speciaalzaken en merkenshops. Voor 22.00 besteld, morgen in huis! Wij streven naar een uitstekende klantenservice en competitieve prijzen, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Fonq.nl is lid van de Nederlands Thuiswinkel Organisatie

Bezoek fonq.nl

Contact informatie

Ons nummer is 030-2475015 (ma-vrij: 9.00-22.00 uur)
Ons adres is Kobaltweg 50
3542 CE Utrecht