Foto.com Danmark Beoordelingen

Foto.com Danmark Beoordelingen

Laag
3.5

Vildledende priser

Priserne passer overhovedet ikke der inde og er man ikke opmærksom nok så betaler du dobbelt.

Var ved at taste mit kort ind og så så jeg prisen ikke passede. Fik lov til at betale 50% ekstra og en fragt på 240 ekstra end hvad der fremgik af prislisten.

Da man ikke kan ringe men kun skrive skrev jeg en vennelag besked og fik bud på at specificere selvom jeg havde skrevet antal, størrelse samt annoncerede priser og de fakturede priser.

Det at drive alene en webshop uden fysisk Burik må man derfor forvente at priserne er up-to-date.

Så pas på med at falde i prisfælden på foro.com

Hej Jakob
Jeg beklager meget! Desværre har der været en teknisk fejl her i weekenden!
Nu virker det igen! Hvis du har bestilt, så skriv til mig her: dida@foto.com så skal jeg nok sørge for at du får den rigtige pris!
Dida

HelpDesk hos Foto.com er meget aktiv, men...

Jeg havde et problem med en ordre, der ikke gik igennem til Foto.com, og sendte en mail til HelpDesk med anmodning om bistand. Efter tre uger har jeg modtaget 13 mails fra Thomas/HelpDesk. I starten relevante mails for at afklare problemet. Derefter har det udviklet sig til en farce. Jeg bliver spurgt om ordrenummer, som hele tiden har figureret i emnefeltet, jeg modtager franske mails og jeg bliver forespurgt om det samme igen og igen. Men jeg har aldrig modtaget et svar.

Hej Lisbeth
Jeg beklager meget!
Hvis du sender mig en mail på dida@foto.com skal jeg nok finde en løsning!

God kvalitet for pengene

Bestilte 60 siders fotobog d. 20 feb. og modtog bogen d.27. feb. Alt var iorden og kvaliteten i top. Kan anbefales.

Hej PL

Nemt, hurtigt og billigt,

Modtog mine billeder hurtigt efter bestillingen, gode priser og god kvalitet.

Hej Jane

Belgisk Firma

Ikke særlig godt firma..
Firmaet ligger i Belgien, derfor man ikke kan komme i kontakt med dem. Fandt dog et telefonnummer man kunne ringe til, og den blev taget, alt bliver lavet i Belgien, og bliver derefter sendt med flyver til Danmark. Nok derfor den lange ventetid, men håber nu på at mine billeder bliver gode :-)

Hej Nicki
Jeg håber at du modtog din pakke og at alt var i orden.
Dida

Manglende service, lang leveringstid, dårlig kvalitet

Bestilte 31 billeder, efter ca. en uge fik jeg besked om at de var sendt, men efter yderlig over en uge havde jeg stadig ikke modtaget billederne og skrev derfor til kundeservice, denne besked fik jeg aldrig svar på, billederne kom dog efter 16 dage, hvor 2 af billederne lignede noget der var smidt vådt grus hen over.
Så konklusionen er at kvaliteten er dårlig, leveringstiden er meget lang og kundeservice er der åbenbart ikke noget af.

Ole Rasmussen

Hej Ole
Jeg beklager meget!
Hvis du sender mig en mail på dida@foto.com skal jeg nok tilbagebetale din bestilling!

Elendig service

Det er så ringe en service at de ikke vil blive brugt en anden gang, ALDRIG! vi lavede 2 3 x 2 bøger (6 stk. total) og betalte henholdsvis ca. 750 og 850. det er nu en 3 uger siden og kun fået bekræftelse på 3 af bøgerne, vi skal så selv bevise overfor dem at vi har betalt og det har vi så gjort med udklip af konto, det var ikke godt nok så vi fik bankrådgiveren til at sende udskrift til dem, det er nu en uge siden og vi har intet hørt. har heldigvis lavet aftale med banken i tide så de kan trække pengene tilbage.

Hej Brian

Meget skuffede billedekvalitet

Fine priser på hjemmesiden, som fint hænger sammen med den kvalitet man får leveret... Billederne levede på ingen måde op til forventningerne, vores søns billede nede fra børnehaven havde efter en tur til foto.com fået hans til at ligne at der var sorte lus i hans lyse hår, efter at have snakket med kundeserive fik vi nye billeder uden problemer, men desværre var problemet præcis det samme, MEGET SKUFFENDE...

Fine og billige billeder - Dog lidt lang leveringstid

Modtog fine billeder til billige penge! Er godt tilfreds!
Eneste minus er den lidt længe leveringstid, men hvis man ellers kan væbne sig med tålmodighed, så får man nogle fine produkter til virkelige billige penge!!

Hej Trine
Dida

Dårlig service og mange problemer

Jeg startede med at bruge foto.com, da de var billige, nu har jeg brugt dem et par gange og har endnu ikke oplevet at der ikke har været noget galt med kvaliteten af deres produkter!
Sidst bestilte jeg 100 billeder og to fotobøger. Farverne på billederne havde en helt forkert farve (mange af dem havde et grønligt skær) og ryggen på fotobøgerne var beskadig. Så jeg klagede, klagede og klagede, til sidst efter at have klaget to gange over billederne og en gang over fotobøgerne gav jeg op. Jeg blev træt af at kvaliteten var meget svingende, standard mails, ventetiden og det arbejde der skulle lægges i hver klage (fx vedhæftede jeg billeder af problemerne til den første mail jeg skrev, så fik jeg besked på at gøre det igen og til sidst skulle jeg sende et billede med de destureret fotos...). Foto.com er blevet rigtig dyre, deres programmer godkender (uden advarsel) billeder af alt for dårlig kvalitet, så nu har jeg en masse rimelig pixileret billeder liggende....Jeg ville i stedet anbefale at vælge en cewe fotobog, kvaliteten er 100 gange bedre og så er de tit på tilbud i føtex og bilka

Hej Trine
Jeg beklager meget!
Hvis du sender mig en mail på dida@foto.com skal jeg nok tilbagebetale dine bestillinger!

Snydt for julegaverne

Har tidligere fået fremkaldt billeder med nogenlunde tilfredshed, men jeg føler mig snydt omkring en bestilling her op til jul. Fire kalendere, som selvfølgelig alle var julegaver, kom ikke frem inden jul. De var bestilt 4/12, og det fremgik af hjemmesiden, at leveringstiden var 3-5 hverdage. Da vi nærmede os jul, kontaktede jeg den såkaldte helpdesk og fik at vide, at den faktiske levetingstid på en ordre som min i december er 20 arbejdsdage! Det fremgik på intet tidspunkt i løbet af måneden på hjemmesiden, og man må formode, at det er en bevidst taktik for at holde på kunderne. Jeg har forgæves forsøgt at få mine penge tilbage, men det vil de ikke, for mine julegaver skal jo nok nå frem her i starten af januar, som de skriver! Under al kritik!

Hej Kenneth

Dida

Billeder ok - men levering langsom

Jeg kan se, at vi er mange, der står med samme oplevelse - lidt for lang leveringstid i forbindelse med julen.

Umiddelbart har jeg fuld forståelse for, at leveringstiden bliver længere ifm. julen. Men synes man bør gøre det tydeligt overfor kunden om, hvad man kan forvente.

Jeg valgte netop Foto.com, da de på hjemmesiden "reklamerede" for den korte leveringstid. Havde de nævnt, at det ikke ville være holdbart omkring jul, ville jeg jo have valgt noget andet, da billederne var julegaver.

Billedekvaliteten er fin nok :-)

Hej Camilla
Tusind tak for din Feedback!

Jeg beklager meget!

Hvis du sender mig en mail på dida@foto.com vil jeg sende dig en lille gave som plaster på såret!

Gode billeder - Gode gennemskuelige priser og gode billeder - God hjemmeside

Jeg sammenlignede FOTO.COM hjemmeside med andre udbyderes hjemmesider.
FOTO.COM har efter min vurdering den mest gennemskuelige hjemmeside. Tillige fortæller apps på hjemmesiden dig om dine digitale billeder egner sig til den forstørrelse, som du ønsker, hvilket jeg finder er rigtig god service.
Jeg kan se at en del vurderinger har været negative pga. lang levering. Jeg bestilte den 16. december og modtog billederne den 31. december (samme år :-) )
Eftersom det er op til jul et det vel meget naturligt med lidt lang leveringstid, og jeg havde forudset at jeg muligvis først ville modtage lidt senere.
Billederne var rigtig gode (husk "store" forstørrelser krævet et godt camera, hvis billederne skal bevare deres skarphed)
Mine varmeste anbefalinger til FOTO.COM - skal du bruge foto's til gave, er det altid en god ide at bestille i god tid :-)
Jeg vil bruge FOTO.COM igen.

Hej Gert

Urimelig langsom levering

Bestilte d. 17/12 nogle helt almindelige billeder, som skulle bruges til julegaver. De er her d. 31/12 ikke kommet endnu. Jeg vælger helt sikkert en anden leverandør fremover. Har lige fået mail om at mine billeder langt om længe er på vej. Til gengæld har de været frække nok til at lade status på bestillingen stå til at billederne var afsendt 19/12 og det er også her de har trukket betalingen., hvilket slet ikke er tilladt.

Hej Dorte

Dida

Har kun oplevet god service

Så bliver noget underlig over de dårlige anmeldelser ? Mine billeder var fine, kom til tiden...

Hej Heidi

Ualmindelig dårlig service!

Har bestilt en fotobog søndag den 15. December, og den er stadig under produktion - de mangler endda og lave halvdelen af den!!
Der står (når man roder lidt rundt på deres side) at produktion af fotobog tager 3-5 hverdage, plus at posten har leveret på lørdag g søndag her på til jul, så den burde ha været her!! I øvrigt står der faktisk at der er leveringstid på 2-3 hverdage på jeres forside - mega vildledende!
Jeg er utrolig ked af jeg valgte at handle hos jer, det var meningen min kræftsyge far skulle have den juleaften så vi kunne kigge på minder sammen i aften.. Men det bliver der ikke noget af, og det ender nok med at vi må sende den til ham, for han skal til udlandet den 27.
Uacceptabel service!! :-( :-( har sendt mail 2 gange (også en direkte til Dida) og ingen svarer mig.. Men pengene kan i godt finde ud af og trække.
ØV! :-(
Chris Zilmer vond deze beoordeling nuttig

Hej Tania
Jeg beklager meget.
Siderne i din bog er nu færdige, nu ska de lige samles med forsinde og så bliver den sendt. Normalt skal man rejne med 3 til 5 hverdages produktion og 2 til 3 hverdages levering, men i juletiden er alt ligd langsommere.
Jeg håber at du snart modtager den og at din far bliver glad
Med venlig hilsne
Dida

Stadig intet svar, elendig service!

Kan se at Dida, hvem hun nu er, har svaret på samtlige klager her, undtagen min, så prøver simpelthen at lave en ny i ren frustration over den elendige service jeg oplever.
Hvordan kan man drive en forretning i vores tid hvor der ikke er mulighed for at kontakte kundeservice pr mail eller telefon?
Mit produkt er nu over en uge forsinket - stadig ikke færdigt produceret,, og derfor kan jeg ikke benytte deres online formular som ellers er eneste kontakt mulighed.
Har prøvet at sende en mail til Dida, men den er den intet svar kommet på.

Jeg kan til nøds forstå at der har været ekstra travlt denne jul, og firmaet derfor er blevet forsinkede, men så kunne de da i det mindste gøre deres kunder opmærksomme på deres fejl planlægning og fortælle dem at deres varer bliver forsinkede - men man får intet at vide!
Synes virkelig der er skod og dette køb bliver mit sidste på deres side.. hvis det da nogensinde når frem!

Hej Anna
Tusind tak for din Feedback!

Helt uacceptabel kundeservice!

Bestilte nogle få billeder d. 11. december og tænkte, at de sagtens kunne nå frem inden jul, da leveringstiden på hjemmesiden var 2-3 dage til Danmark. Efter gentagne ubesvarede mails (på engelsk) måtte jeg opgive og få billederne fremkaldt et andet sted. Jeg har nu fået besked fra foto.com om, at pakken bliver sendt "inden for et par dage". Ja, det hjælper jo ikke meget, når jeg allerede er taget på juleferie. Helt, helt uacceptabelt, at der står en forkert leveringsdato på siden - og helt, helt uacceptabelt, at man hos foto.com tror, at det er ok at lade være med at svare på kundehenvendelser. Hvem tror I, at I er? Den eneste fotoleverandør i verden?!?

Kære anonym
Hvis du sender mig en email med dit bestillings nummer skal jeg nok tilbagebetale din bestilling

Med venlig hilsne

dida@foto.com

Påregn lidt leveringstid

Jeg bestilte nogle store billeder den 13/12, der stod 2-4 dage leveringstid. De kom dog først den 20/12, men heldigvis inden jul.
God kvalitet, til gode penge. Næste gang vil jeg dog bestille lidt før.
Hilsen Mette

Hej Mette
Dida

Fint program men tvivlsom leveringstid

Jeg har bestilt 10 fotokalendere den 13. december som skal bruges til julegaver. Velfungerende designprogram og fine layout muligheder. Fik 19/12 besked om at de var færdigproducerede. Så tænkte jeg fint, de når at komme frem uden problemer. Men når jeg tjekker trace nummeret så har postvæsnet (åbenbart det norske postvæsen...?) ikke modtaget pakken endnu. Så nu er jeg godt nok nervøs for om de overhovedet når frem! Ikke særlig fedt!

Hej Marianne
Din pakke var sendt ud til levering den 23 dec men nåede desværre ikke frem.
Du skulle modtage den snarest

dida@foto.com

foto.com Support