Isaksson Beoordelingen

Isaksson Beoordelingen

Goed
7.4

Bedste tandlæge!

Jeg kan godt være lidt sippet med tandlæger, så jeg var rigtig glad, da jeg fandt Birgit Isakssons tandklinik i Aalborg, da jeg boede deroppe en årrække.

Jeg skulle næsten med det samme have lavet en rodbehandling, som er et større projekt ad mange omgange, og det var helt utroligt smertefuldt at gå rundt med. Alligevel var tandlægen altid sød og kompetent, og jeg følte aldrig jeg blev lokket til noget, jeg ikke havde bedt om. Der var altid afsat god tid, og personalet var gode til at rette sig efter at jeg f.eks. helst ikke vil informeres om hvad der sker - det skal bare gøres. Ville jeg gerne have vidst hvad der skete, så er jeg overbevist om at de havde fortalt mig det.

Der blev endda taget hensyn til min SU-økonomi, og jeg fik plast i undermunden og det billigere sølv i overmunden, hvor det ikke ses så tydeligt - perfekt! Og skulle der laves noget større fik jeg prisoverslag på de forskellige muligheder for behandling, så jeg kunne tænke over sagen, og så ringe eller maile svaret ind, når jeg bestilte tid.

En enkelt gang gik en flig af min rodbehandlede tand, men det blev hurtigt fikset, og det gratis, da den var omfattet af 2-års garantien.

Jeg er kun ked af at jeg har været nødt til at opgive denne fine klinik, da jeg flyttede til den anden ende af landet, men vil til enhver tid anbefale den til andre!

Is Isaksson uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.