Kiabi Beoordelingen

Kiabi Beoordelingen

Goed
7.7

Goedkoop en supersnel

Besteld en 5 dagen later in huis, en echt veel goedkoper dan de winkel.
Super online winkel,bedankt.

altijd volledig wat ik heb besteld, goede prijs en de site geeft veel inspiratie

Allereerst moet ik zeggen dat ik al jaren bestelde via kiabi.com. De hoge verzendkosten werden ruimschoots gecompenseerd met de promotiecodes en de cashback via igraal.fr. De Franse site geeft me nog steeds veel inspiratie via de online catalogus. Vervolgens bestel ik ook via kiabi.nl zonder enig probleem. Bestellingen zijn altijd volledig, ik heb nog nooit een fout artikel gehad. De kleren zijn origineel, het aanbod is groot en de prijs schappelijk. Top.

Is Kiabi uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.