Leapp.nl Beoordelingen

Leapp.nl Beoordelingen

Goed
8.5

Beoordeling door bevestigde koper

Prima deal, klantvriendelijk bij de verkoop

So far so good, weet over 15 maanden pas of het echt een goede koop is geweest!

Uitstekende garantie!

De batterij van mijn iphone bleek na 5 weken al stuk. Zonder problemen hersteld onder garantie. Nochtans vallen de batterijen normaal niet mee onder de garantie. Ik kon heel goed volgen hoe het met de herstelling verliep en kreeg alles zo snel mogelijk terug.

Zeker een tevreden klant!

goed en snelle zaak

hier kan je een goede deal maken met goed spul

zeer tevreden

goede duidelijke afhandeling. Ipads met een defect meteen teruggenomen en vervangen. goede adviezen en begeleiding. vervolg bestellingen doe ik zeker bij hun.

Heel tevreden.

Ik heb momenteel reeds twee producten aangekocht en ik ben heel tevreden over alles; contact, snelheid van afhandelen, producten zelf ( iPad en iPhone).
Een aanrader.

Uiterst tevreden

De (af)levering is geheel volgens het boekje en conform afspraak gegaan.

Helemaal prima

Werkt als nieuw, voor vierde van de nieuw prijs. Personeel denkt mee welk type wel of niet bij je past. Super
Beoordeling door bevestigde koper

Meer kassa's gewenst geweest op de openingsdag in Utreg

Mooi apparaat, misschien toch wel aan de dure kant

geweldige service - snel, efficiënt en vriendelijk - heel veel dank daarvoor

we zijn eergisteren met onze iPad bij jullie vestiging in Zwolle langs geweest. Die vertoonde een zwart scherm waar wij niet doorheen wisten te breken. Het euvel werd in no time verholpen. Kregen er allerlei nuttige tips bij. In één woord: fantastisch.

Michiel Tjebbes
Christine Joanne Weegink
Dedemsvaart

Prettig

Uitstekend geholpen bij de keuze van een Macbook. Goed service en vriendelijk personeel!

Fantastische service!!!

Vriendelijk en correct afgehandeld bij omruiling van iPad 2.
Het kan niet beter. Hartelijk dank.

Fantastische response

De aankoop van de iPad mini is prima verlopen. Aangezien ik in het verre verleden met een Apple werkte is mijn huidige kennis een iets verjaard. Mijn situatie maakte het noodzakelijk om over te stappen van PC naar Mac. Contact met Leapp gaf mij uitstekende support. Enthousiaste mensen. Ga zo door!!!!
Beoordeling door bevestigde koper

Prima MacBook met dito service!

Bij aankoop van mijn MacBook vorig jaar had ik direct al problemen met de MagSafe-lichtnetadapter. De MacBook wilde hierdoor soms niet opladen. Vervelend, maar was wel werkbaar.

Vandaag toch maar eens langs gegaan bij Leapp Amsterdam om naar het ongemak te laten kijken. En inderdaad, de MagSafe-lichtnetadapter was defect. Nu blijkt dat batterijen en laders niet onder de garantie te vallen. Ik had me dit echter niet gerealiseerd.

Desondanks heb ik toch een nieuwe MagSafe adapter van Leapp gekregen en laadt mijn MacBook nu voor het eerst zonder problemen op, waarvoor dank. Prima service van Leapp.

Over de gekochte MacBook (early 2008) kan ik helder zijn. Perfect werkende laptop die dagelijks met heel veel plezier wordt gebruikt. Absoluut een aanrader!
Beoordeling door bevestigde koper

Alles goed geregeld en in orde.

Goed geen klachten.
Beoordeling door bevestigde koper

Snel geleverd. En voor zover ik het nu kan overzien prima apparaten.

fijn om het duurzaamheidsprincipe te kunnen ondersteunen door een goeie tweedehands Mac te kopen.

geweldig

Als jullie 'n tweedehands Imac willen moeten jullie naar Leapp gaan. Geweldig advies.
Beoordeling door bevestigde koper

Goede informatie, service, vriendelijk en bereidwillig personeel

Ik werd vriendelijk geholpen. er werd geluisterd naar mijn wensen, wat ik wilde. Samen zochten we een passend model.Bij het leveringsprobleem werd er naar een goede oplossing gezocht. Ik kan steeds terug als ik vragen heb. Het is de eerste keer dat ik met Apple werk.
Beoordeling door bevestigde koper

prima product, werkt perfect, als nieuw

prima product, werkt perfect, als nieuw
Beoordeling door bevestigde koper

Mijn eerste aankoop bij leapp.

Hallo lezer,
Hoewel ik vroeger tijdens mijn werk veel tweedehands computers inkocht bij dealers voor een schappelijke prijs, waagde ik de stap voor mijzelf bij Leapp. Daar heb ik geen spijt van. Ik kreeg via de website een prima overzicht van de aangeboden tablets.
Betaling via de site verliep vlekkeloos. Ook de verzending verliep vlot. Via mail was ik al op de hoogte gebracht van dag van aflevering. De tijd was m.i. nogal ruim bemeten.
Maar viel achteraf mee. M'n nieuwe vriend, de i-pad, werkt vlekkeloos. Jammer dat deze niet bestonden gedurende mijn werkzame jaren in het onderwijs. Maar daarom geniet ik als oude frik misschien wel meer van deze snelle vriend.
In een woord geweldig en dat tegen een goede prijs!!

Snelle en correcte afhandeling

Alleen het apparaat was wat smerig, had natuurlijk best even gepoetst kunnen worden, maar verder.. ook aan de telefoon meestal vriendelijke hulp.

www.leapp.nl

Altijd 12 maanden garantie!

Leapp.nl is de goedkoopste leverancier van refurbished Apple Computers in Europa. Bij Leapp krijgt u altijd standaard 12 maanden garantie! Mocht u een probleem hebben na u garantieperiode, dan doen wij er alles om u alsnog goed van dienst te zijn!

Gratis bezorging vanaf €50,-

Gratis bezorging van uw bestelling via PostNL (vanaf €50) binnen de Benelux! Buiten de Benelux (binnen Europa) betaald u slechts €20,-verzendkosten! (ongeacht het aantal pakketten)

Snelle communicatie

Snelle reactie op uw e-mail aan Leapp (op werkdagen doorgaans binnen 2 uur!), direct chatten met een van onze medewerkers via de website of bellen met onze centrale verkoopafdeling in Amsterdam. (lokaal tarief dus geen dure servicenummers)

Betrouwbaar

Leapp draagt het Thuiswinkel Waarborg keurmerk, en diverse andere waarborgen zoals 'ICT Waarborg' en 'Webshop Keurmerk'! Leapp is tevens partner van BOL.com.

Gemakkelijk betalen

U kunt gemakkelijk en snel betalen middels iDeal, overboeking, creditcard, PayPal en acceptgiro. Uiteraard kunt u ook per PIN of creditcard betalen bij een van onze vier winkels.

Leapp Stores

Leapp heeft vier winkels in Nederland waarvan een in Amsterdam, een in Eindhoven, een in Zwolle en een in Utrecht. Hier kunt u de producten die wij aanbieden bekijken, aanvullende informatie verkrijgen bij ons winkel personeel en de producten direct meenemen.

Eigen technische dienst

Leapp beschikt over een technische dienst in Amsterdam, Eindhoven, Zwolle en Utrecht. Op deze manier kunnen wij u snel en vakkundig van dienst zijn bij technische vragen en/of storingen.

Leapp.nl is een online aanbieder van gebruikte Apple apparatuur, met de service en kwaliteit van nieuw!. Wij leveren aan eindgebruikers, zowel particulieren als bedrijven.

Bezoek Leapp.nl

Neem contact met ons op!

E-mail naar sales@leapp.nl
Ons nummer is 088-1005120