Madeleine Fashion Beoordelingen

Madeleine Fashion Beoordelingen

Laag
4.9

De prijzen op de Nederlandse site zijn veel te hoog! Verschilt in Duitsland soms tot € 40

Ik ken deze winkel vanuit Duitsland en heb daar al een keer besteld. Op zich zijn het heel erg mooie en leuke artikels. Maar de prijzen in de Nederlandse shop zijn veel te hoog. Zo betaal je snel € 40 meer dan op de Duitse site. Heb je familie in Duitsland of een Duitse adres, dan beter via de Duitse site bestellen! Een reden zal de BTW zijn, maar dit zijn alleen maar 2% en niet 33%.

dubieuze webwinkel

Vreemd bedrijf. ik doe daar een bestelling , krijg ik eerst een mail dat ik niet woon op mijn woonadres, want daar is een bedrijf gevestigd of ik ff wil vooruitbetalen, want zo werkt dat als je via een bedrijfsadres besteld. mail terug daar woon ik wel. krijg ik een week later pas antwoord : of ik dan toch maar wil vooruitbetalen want ik bestel voor het eerst en dan nog meer dan 50 % ook. hoe dit bedrijf aan een thuiswinkel waarborg komt is mij een raadsel, als je altijd wil dat mensen vooruit betalen neem dat dan ook op in je standaardvoorwaarden , of geldt vooruitbetaling alleen maar als je een buitenlandse achternaam heb?

Ik bestel regelmatig via internet ook op rekening, zelfde bedragen, nooit vragen gehad/ nooit problemen. ik besteed mijn geld wel ergens anders.

Belgonvriendelijke onlineshop

Je moet wel gek zijn om er als Belg je bestelling te plaatsen. Meeste artikelen zijn in omringende landen (NL -en D-site) tot 20% goedkoper. Als Belg kan je echter niet bestellen via deze sites (geen leveringen in het buitenland). Dan maar wachten op de solden. Wéér gefopt. In Nederland starten de soldenkoopjes vroeger. Bijgevolg: heel wat artikels uitgeput tegen dat de solden in België start.
Mijn newsletter werd definitief geschrapt. Ik besteed mijn geld wel aan Belgvriendelijke sites.

Madeleine Fashion

Onduidelijke communicatie met name bij het retour zenden van uw product. Lang wachten ( een maand is niets) totdat u uw geld retour ziet. En als u pech heeft moet u er ook nog zelf achter aan..

Kort gezegd:geen aanrader!

Is Madeleine Fashion uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Support

De MADELEINE catalogus en online shop stellen hoogwaardige mode voor aan bijzonder stijlvolle klanten die oog hebben voor de laatste tendensen. Wij willen met onze diensten inspelen op uw verwachtingen: uw tevredenheid is onze prioriteit. MADELEINE besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van de producten. Alle artikelen die u in uw catalogus of in de online shop ziet zijn bij wet gegarandeerd tegen gebreken en verborgen fouten. Onze producten worden geleverd zolang de voorraad strekt.

Bezoek Madeleine Fashion

Categorie