Nadelparadies Beoordelingen

Tolle Hilfe ! Schnelle Lieferung
und sehr guter Service!
Spitzen Shop - weiter so

Nadelparadies.com har pickupper til omkring 135 mærker

Efterhånden er det blevet rigtig svært at finde en ny pickup til lidt ældre grammofoner, hvis de da ikke lige hører til dagens mest solgte mærker.
Selv har jeg en Onkoy grammofon, købt hos HIFI Klubben for snart 15 år siden; men ikke engang de kan skaffe en ny pickup. De unge ekspedienter kan end ikke huske at forretningen skulle have ført dette mærke; og så er gode råd jo efterhånden dyre. Men når nu man elsker sine gamle vinylplader må der jo findes en løsning, og jeg fandt frem til den tyske Nadelparadies.com.
Nadelparadies.com har pickupper til omkring 135 mærker, fra AIWA, B & O, Dual, Kenwood, Lenco, Philips, Shure og Stanton, for blot at nævne nogle, og den helt store artikel er stålnåle til rigtig gamle grammofoner som afspiller de tidligste lakplader, altså 78'erne.
Sitet er ikke særlig raffineret, for at sige som det er. Der er gode billeder og artikelnumre; men ingen køb på VISA eller andre elektroniske raffinementer. Jeg tænker der måske er tale om en grammofonentusiast som her har fundet en niche med sit enkeltmandsfirma, da al kommunikation foregår pr. mail og beløbet skal indsættes på en bankkonto før varerne bliver afsendt.
Men det fungerer!
Et par dage efter jeg havde overført pengene stod jeg med en ny pickup i hånden; og kan nu trygt afspille mine elskede vinylplader igen.

Is Nadelparadies uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

nadelparadies.com Support

Over dit bedrijf

Nadelparadies.com har pickupper til omkring 135 mærker, lige fra AIWA, B & O, Dual, Kenwood, Lenco, Philips, Shure og Stanton, for blot at nævne nogle.

Bezoek Nadelparadies

Categorie