Odderflytteforretning Beoordelingen

Odderflytteforretning Beoordelingen

Goed
7.9

Fremragende og proffessionel service...

Hurtig ekspedition, alt som aftalt og til tiden. Indehaver selv med ved flytningen. Passer godt på flyttegodset. Arbejder når de er igang. Dem bruger jeg helt sikkert igen ved evt. anden lejlighed.

Tro flytter bjerge, Odder Flytteforretning flytter resten

Jeg kontaktede Odder flytteforretning fordi.. ja vi sku jo flytte.
De trådte til med hurtig hjælp, og de var stærke! Det er rart at nogle kan tage fat :-)

Tak for hjælpen

Fik en god behandling og super tilbud!

Jeg ringede og bad om et tilbud, hvilket jeg fik samme dag. Jeg blev tilbudt at flytte mine ting allerede dagen efter. Det var jeg godt tilfreds med, kan ikke se hvordan det skulle være anderledes. Selvom det ikke var vildt mange ting jeg havde, kom der to mand, og det gik rigtigt stærk med at få flyttet mine kontorting. Jeg kan på det varmeste anbefale Odder Flytteforretning til andre som skal bruge en flytteforretning omkring Odder. Jeg fik flyttet mit fra Odder til Århus, og 3 timer efter var alt som det skal være. SUPER måde at starte min weekend på!

A+++

Is Odderflytteforretning uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer