One.com Beoordelingen

One.com Beoordelingen

Goed
8.4

zelfs in het weekend

Ik had een vraag en ben zelfs tijdens het weekend op een vriendelijke en duidelijke manier geholpen.

Zeer goed

Bij de hacking van onze website (SK Zimmertoren) werd er op snelle en duidelijke manier greageerd.

Zoek nog steeds een oplossing

Hello,

2 maand geleden laatste aanpassingen kunnen doen ann onze website. Bij het uitloggen als administrator server error gekregen. Kan niet meer uitloggen als administrator en kan geen enkele aanpassing meer uitvoeren op de website. Reeds 2 maand emails aan het sturen met jullie support team, meer dan 20 mails verder nog steeds geen oplossing. Eigen backups geplaats, door jullie voorziene backup geplaatst, database backup gedaan, nog steeds geen enkel resultaat. ZEER DRINGEND EEN OPLOSSING NODIG!!! Grote ontevredenheid van huidige support. Website 2 maand in actief = 2 maand terug betaald?
Groeten,
Webmasterteam@harmoniemerelbeke.be

Beste Marc,

Het spijt ons te horen dat onze support-afdeling er niet in geslaagd is u te helpen. Zoals u wellicht weet, bieden we ondersteuning voor al onze eigen pakketten en diensten, maar kunnen we slechts beperkte ondersteuning bieden voor CMS pakketten die niet door onszelf gemaakt zijn. Helaas is Drupal, het pakket dat u gebruikt, zo'n extern CMS waarop we slechts beperkte ondersteuning kunnen bieden.

Ik zie dat de 'internal error' op dit moment is verholpen en dat uw website toont.

De kwestie met betrekking tot de back-end wordt nu door ons technische team bekeken. We proberen daarvoor zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Inmiddels heeft u daar een e-mail over ontvangen, om u te informeren over de voortgang.

Aarzelt u niet om via die e-mailcorrespondentie rechtstreeks contact op te nemen, als u nog andere vragen of twijfels heeft.

Stephanie / One.com

Deze beoordeling is geleden door het bedrijf om de volgende reden gerapporteerd: is in overtreding met andere richtlijnen van Trustpilot.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

Schandalige herinneringstrucs

Helemaal vergeten dat ik een account had bij one.com krijg ik ineens een brief in mijn brievenbus. Daarop stond dat ik (ookal had ik het niet gevraagd) een verlening moest betalen PLUS dan ook nog eens een extra bedrag voor de 'herinnering'. Geen enkele andere webhost gebruikt dit soort praktijken om meer geld te vragen. Indien ik het niet snel betaalde, terwijl ik het nooit heb willen verlengen, zou er nog eens een hele hoop bijkomen. Schandalig, geen one.com meer.

Beste Arn,

bedankt voor de tijd die u heeft genomen ons te beoordelen op Trustpilot. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening.

Wanneer u als klant een abonnement bij One.com afsluit, gaat u akkoord met jaarlijkse verlenging (paragraaf 2 van onze algemene voorwaarden). Opzeggen kan ieder jaar, tot 30 dagen voor het aflopen van het abonnement. Wij werken met automatische verlenging, om de veiligheid van de data en het domein van onze klanten te waarborgen. Met deze verlenging voorkomen klanten bijvoorbeeld onnodig verlies van domeinregistraties of inhoud van hun webruimte, terwijl ze met vakantie zijn of vergeten te verlengen.

In ons log kan ik zien dat u een e-mail heeft opgevraagd waarmee u kunt opzeggen. Deze is aan het geregistreerde e-mailadres gestuurd. Het is waarschijnlijk dat u deze e-mail heeft opgevraagd op basis van de vernieuwingsmail Deze sturen we 60 dagen voor het vernieuwen van uw abonnement. Hiermee heeft u 30 dagen de tijd om uw abonnement op te zeggen.

Het feit dat u een betalingsherinnering heeft ontvangen, betekent dat u de opzegging niet heeft uitgevoerd. Daarmee heeft u een betalingsachterstand. Ons beleid ten aanzien van opzeggingen staat ook beschreven in onze algemene voorwaarden, paragraaf 1.6.

De herinneringskosten zijn nu gecrediteerd. Daarmee blijft een alleen het bedrag van de oorspronkelijke factuur openstaan. Indien u nog vragen heeft, aarzelt u dan niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen via service@one.com.

Fantastische hulp!

Voor elk probleem meteen een oplossing!

perfecte support

De supportafdeling van One.com werkt snel en geeft de juiste antwoorden.
Probleem in 1x verholpen.

goed geholpen

Snelle reactie. Top

Geweldig

Hi, dit is de beste en de snelste web provider dat ik ooit heb gehad en daarenboven is hij echt nog goedkoop.
Twee vliegen in 1 klap.

Hi Eddy,

Bedankt voor uw rating hier op Trustpilot.

Wij zijn blij om te horen dat u zo blij bent met de service die wij bieden en onze prijze.

Wist u al dat wij gratis ondersteuning bieden via e-mail en Live chat? U kunt contact opnemen met onze support via een e-mail aan support@nl.one.com, waar u binnen 24 uur gegarandeerd een antwoord op ontvangt. Als u dringende vragen heeft, kunt u ook direct met een van onze medewerkers chatten via de Live Chat op www.one.com/chat, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-18.00 uur.

Als u nog vragen heeft of suggesties hoe wij onze service kunnen verbeteren, kunt u altijd contact met mij opnemen via service@one.com

Goed en goedkoop!

De webhosting en klantenservice van one.com zijn zeer goed !
Je wordt altijd zeer goed geholpen als er problemen zijn en nooit problemen met offline zijn van de site.

Snel en correct

Beste,
als webmaster van de Zonnewijzerkring Vlaanderen heb ik al menig maal te maken gehad met problemen. Of het nu langs live chat of langs mail ging, telkens werd ik snel en correct geholpen. Het is voor mij een geruststelling om met One.com te kunnen werken. Problemen worden vakkundig opgelost of er wordt een juiste werkwijze opgegeven.
Met vriendelijke groeten,
Willy Ory

Vlot en duidelijk!

Zeer goed antwoord ontvangen in een mum van tijd!

ik moet betalen voor iets dat ik nooit heb gebruikt en dat onmiddellijk werd opgezegd!!?

bedrog!!ze laten je betalen voor iets dat nooit gebruikt werd en blijven betalingsherinneringen sturen,zodat ze ook nog eens boetes kunnen aanrekenen. Schandalige praktijken! :(

Beste Evie,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen ons te beoordelen via Trustpilot. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en ondersteuning.

Nadat u een domeinnaam en webruimte bij One.com aanmaakt, heeft u 15 dagen de tijd om onze producten uit te proberen: http://www.one.com/nl/info/voorverkoop-faq#moneyback. Als u binnen deze periode tot de conclusie komt dat wij u niet kunnen bieden wat u nodig heeft, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling sales. Zij kunnen uw account verwijderen zonder dat u hoeft te betalen voor het uitproberen van ons product.

Uit onze gegevens blijkt dat uw account twee maanden na uw aanmelding is opgezegd. Wij hebben geen eerdere opzegging van u ontvangen. Dat verklaart waarom u een rekening en betalingsherinneringen heeft ontvangen.

Om u tegemoet te komen, schelden we u de bijkomende herinneringskosten kwijt. Daardoor blijven slechts de basiskosten voor het registreren van een domeinnaam en webruimte openstaan.

Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met service@one.com.

Duidelijk en klantgericht.

One.com maakt het eenvoudig. De support is super. 24 uur chatbereikbaarheid in het Engels. Binnen 24 uur in het Nederlands.
Beoordeling door bevestigde koper

Goede service en betrouwbare webhosting

Eventuele onduidelijkheden worden binnen 24 uur voor u beantwoord. Hulp nodig, geen probleem de chat staat 24 uur voor je klaar en ik krijg al enige jaren daar duidelijke antwoorden waar ik iets aan heb. Niet van de standaard oplossingen die een helpdesk uit een boekje voorleest maar oplossingen waar ik iets mee kan doen.
Tevens zijn de mogelijkheden binnen one.com zeer uitgebreid zodat iedereen op diverse manieren kan presenteren en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Beoordeling door bevestigde koper

snel en "to the point" antwoord!

zoals mijn titel al weergeeft ben ik direct geholpen. Het antwoord was duidelijk en op menselijk niveau beschreven

zeer snel geholpen

met weinig kennis toch gelukt

super

Vriendelijk - snel geholpen - maak graag terug gebruik van hun diensten
Beoordeling door bevestigde koper

Geweldige hulp ook voor mensen die het voor het eerst doen.

Beste vriend,
Als je een website wilt en er niet veel voor wilt betalen met een eigen domein. Kijk dan bij www.one.com en zie wat ze je allemaal te bieden hebben. Je oegen vallen eruit als je de mogelijkheden ziet. Ik print alle faqs uit en je kunt altijd vragen stellen, je krijgt binnen 24 uur een nuttig antwoord.
Ik kan jullie deze Provider zeer aanbevelen.
groetjes Hans

Helemaal tevreden

Hoi allemaal,
ja, ja ik heb een eigen domeinnaam en daarbij de nodige webruimte.
gevolg nooit een volle mailbox, dingen kunnen opslaan in de cloud, eventueel een eigen webpagina aanmaken. Best wel leuk en dat voor heel weinig geld,
Zou je ook moeten doen.
vriendelijke groet,
Aafko

Beste Jacob,

Dank u dat u de tijd genomen heeft om ons op Trustpilot te beoordelen.

Het is goed om te horen dat u blij bent met ons product en onze service. Als u onmiddelijk hulp nodig heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze Live Chat op www.one.com/chat. De Nederlandse chat support is beschikbaar van maandag-vrijdag van 9-18 uur, maar daarbij bieden we ook 24/7 support in het Engels.

WE ZIJN HIER OM TE LUISTEREN

We stellen uw bijdrage op prijs! Alle beoordelingen en commentaar wordt gebruikt om onze diensten te verbeteren.

Over One.com

One.com is een innovatieve leverancier van webhosting-diensten. One.com werd in 2002 opgericht in Denemarken en is nu een van de toonaangevende bedrijven in Europa, binnen de verkoop van domeinnamen en webhosting-diensten.

Product

Een webruimte-pakket bij One.com bevat uw eigen domein, een webruimte (15GB tot 2TB) en e-mailhosting. U krijgt ook toegang tot alle functies: Bix, webeditor, fotogalerij, blog, FTP, PHP, MySQL en meer.

Support

Onze klantensupport is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar via Live Chat en e-mail.

Klik voor live chat op:
one.com/chat

Vind ons op Facebook:
facebook.com/onecom

Volg ons op Twitter:
twitter.com/onecom

Of stuur een e-mail naar
service@one.com

Bezoek One.com