Pkracing Beoordelingen

Pkracing Beoordelingen

Goed
7.7

Prima winkel

Heb hier regelmatig wat besteld. Zelfs iets besteld waar later onenigheid over was (lader en accu bij traxxas auto zat er niet bij, maar was wel vermeld op de site), dit is mooi opgelost. Ook ben ik in de winkel geweest om een revo 1:16 te halen en zijn heel goed geholpen met advies over de juiste lipo's. Prima winkel.

pk racing een shop zonder gedoe, verademend!

Hier kocht ik al tig maal. Ze bellen zelfs zelf u op als u een vraag stelt die wat ingewikkelder ligt om per email te doen. Als iets op voorraad is dan is het zo, gaat het dagen/weken duren, dan zegt men dat. Goed advies, redelijke prijzen, de betere merken, rc auto specialist maar ook helemaal thuis in allerlei accu soorten en laders.

Is Pkracing uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.