Ps3network Beoordelingen

Ps3network Beoordelingen

Goed
7.0

Gratis, virker godt, stor sikkerhed og gode tilbud

Efter det famøse nedbrud på PSN, har Sony virkelig gjort meget ud af sikkerheden og de holder ofte servicevinduer (der ikke rigtigt generer), for at holde sikkerheden i top.

Ud over det er PSN helt gratis til multiplayer, i modsætning til Live Gold for Xbox. Hvis man ønsker at bruge lidt penge, kan PSN+ anbefales, som giver ekstra services (cloud saves, automatisk opdatering, tilbud, eksklusive beta adgang) og over 60 gratis spil om året, som man kan spille ubegrænset, så lang tid man er PSN+ kunde.

jeg skulle aldrig have købt en ps3

på grund af deres lorte ps3 network er alle mine mega dyre spil ubrugelige for jeg kan ikke bruge den så længe at deres lorte net ikke virker og det lader til at det aldrig vil komme til og virke så jeg er nok nød til og snakke med en advokat om det for det har været spild a penge så til alle jer der ude HOLD JER LANGT VÆK FRA SONY SPILLE MASKINER og køb en exbox og eller en wii for det virker uden problemer.-

Is Ps3network uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer