Rabatmailen Beoordelingen

Rabatmailen Beoordelingen

Laag
4.5

Spam

Spam.. længere er den ikke

SPAM SPAM SPAM!

Døde afmelding links, så kan det ikke blive værre!

Husk at sende alle mails fra firmaet ind til dansk@spamklage.dk

spam spam spam

spam spam spam spam og intet andet - og deres "afmeldelse" består af et dødt link

man får dem på nakken via Pointshop.dk, som ellers bedyrer gang på gang, de ikke sender spam ud, meeeeeeeeen.....

RENT SPAM!

Adresse og mail kun oprettet for at sende ulovligt spam til folk der aldrig har tilmeldt sig noget fra dem! Føj!

14. juli endnu en spam mail kommer ind, denne gang har jeg ikke engang forsøgt at afmelde mig lortet da jeg ved det ikke virker, er dog videre sendt til dansk@spamklage.dk så det håber jeg også andregør.

Is Rabatmailen uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer