Radiobutikken.no Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Beoordeling door bevestigde koper

Veldig bra priser og service.

Prisene var lave i forhold til andre butikker. Varene kom ganske raskt. Det manglet en vare i ene pakken min, sendte mail til kundeservice en lørdagskveld og fikk svar ganske raskt! De ordet opp med en gang og pengene var tilbake på konto like over helga.
Beoordeling door bevestigde koper

Godt utvalg av radioer både i pris og størrelse.

Har kjøpt til sammen fire radioer i Radiobutikken, to for andre, en i gave og en til meg selv. Vi er alle godt fornøyd med de valgte modellene. Kommer i dag til å bestille enda en som jeg skal gi bort i gave.

Fiasko kjøp: DAB + radio

Kjøpte nylig en Dab radio hos Radiobutikken. Som radio er den nærmest ubrukelig, batteriet lades ut i løpet av svært kort tid. Jeg har fulgt oppskriften på lading, men etter 2 - 3 timer er den ubrukelig. Det fremgikk ikke av omtalen i produktbeskrivelsen om denne svakheten!!!!
Lykke i Norge avd Radiobutikken.no

Antwoord van Lykke i Norge avd Radiobutikken.no

Hei "katta-i-sekken-kjøper"!
Takk for at du anmelder oss. Det er leit å se at du er misfornøyd. Det er også leit å se at du omtaler oss som fiasko, når det du burde gjøre er å innlevere en klage på radioen. Du har åpenbart mottatt en radio med feil. Det beklager vi, men med elektronikk kan slikt skje. Går til våre sider, fyll ut reklamasjonsskjemaet (du finner det nederst på siden) så oppretter vi en reklamasjonssak. Du får returlapp, sender inn radioen og vi fikser den eller sender deg en ny. På den måten håper jeg vi kan få rette på inntrykket. Lommeradioer i dag spiller i mellom 6-8 timer og 14-16 timer. Jeg vet ikke hvilken modell du har kjøpt, men alle dabmodeller spiller kortere enn fm fordi dab krever mye mer strøm. Ønsker deg en fin dag! mvh Hans Christian Andersen, Radiobutikken.no AS

Knirkefritt

Oversiktlig nettbutikk+rask levering+kvalitetsprodukt=1 stk godt fornøyd kunde

Jazz i svarte skauen

Min nye Lommedab+ fungerer alle steder jeg har prøvd den. Også i svarte skauen. Godt kjøp og rask og grei leveranse.

Meget fornøyd

god infomasjon og rask levering
Beoordeling door bevestigde koper

Enkel bestilling - rask levering.

Bestilte sent en kveld og fikk pakken på døren halvannet døgn senere.
Kan ikke gå mye raskere og bedre enn det.

Rask og profesjonell

Min første erfaring med Radiobutikken.no var meget god. Bestilte varene ene dagen og etter 1,5 dag var pakken klar for henting i posten. Raskt, effektivt og profesjonelt.
God service :-)
Beoordeling door bevestigde koper

Rask levering. God informasjon.

------------
Beoordeling door bevestigde koper

Rask og god service. Bra informasjon!

Jeg har gitt Radiobutikken.no 5 stjerner av fem mulige. Det har jeg gjort på grunn av god service, god informasjon og superrask leveranse av den radioen som jeg bestilte. Det kan knapt være bedre!
Beoordeling door bevestigde koper

Bra side og godt utvalg.

Bra nettbutikk, godt utvalg og utrolig rask levering.
Beoordeling door bevestigde koper

En ny radioverden med Tiny M7 :-)

Kjapt og greit levert produkt. Veldig enkelt å sett opp M7 til en velfungerende DAB/internett radio. Kommer snart igjen til ny handel. :-)

supert

Levert som bestilt !!!
Beoordeling door bevestigde koper

Veldig rask levering, godt innpakket vare, handler gjerne der igjen.

Etter hva jeg kan se, ligger butikken i forkant når det gjelder oppdaterte varer mht versjonsnummer. Og så langt jeg kan se, ligger de godt an når det gjelder priser.

Rask levering

Fornøyd Fornøyd
Beoordeling door bevestigde koper

Rask og presis levering av bestilt vare.

Bestilte på en torsdag kveld, og posten var på døren med varen mandag kveld. Rask og effektiv levering av bestilt vare.
Beoordeling door bevestigde koper

Varen kom raskt til meg etter bestilling.

Alt fungerte fint. varen kom raskt og Tiny Audio M7 fungerer veldig bra. Kan anbefales.

Rask og problemfri bestilling

Veldig ryddig butikk og bra beskrivelse av produktet. Rask levering også. Anbefales!

Helt topp

Fikk varen etter 2 dager helt supert

Har brukt radioen 1 uke fungerer bra men fjernkontrolleren funger sporadisk jeg har byttet batteri det hjalp ikke må faktisk så 10cm fra radion hvis den skal virke går du lenger vekk funker den ikke dette er dårlig setter karakteren ned 4 stjerner

Raskkt og effektivt

Veldig rask service. Bestillte varen på mandag og hadde den i hus på torsdag. Har nok ikke gjort mitt siste kjøp her nei.

Lykke i Norge avd Radiobutikken.no Support

Ypperste kvalitet

Radiobutikken.no forhandler radioer fra leverandører som setter kvalitet i høysetet.

Garanti og angrerett

Alle produkter selges ihht garantibestemmmelser, reklamasjons- og angrerett. Vi retter oss etter forbrukerrådets anbefalinger og den norske lov.

Utvalg

Vi etterstreber å ha det største utvalget digitalradio i Norge.

Service

Vi svarer på henvendelser i løpet av 24 timer og sender ordre fra lager hver dag.

Om virksomheden

Radiobutikken.no drives av Hans Christian Andersen. Han har mange års erfaring med radio i Norge, både som importør og selger, men også som programleder i NRK og flere andre mediebedrifter gjennom ´90- og ´00- tallet.

Bezoek Radiobutikken.no

Norwegen

Categorie

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.