Soccerfanshop Beoordelingen

Soccerfanshop Beoordelingen

Uitstekend
9.4

goed, alleen wedstrijdshirt is een replica

Zojuist mijn bestelling mogen ontvangen. Cadeauset van fc barcelona. Ik ben er tevreden over alleen is het wedstrijdshirt het uit tenue nep, ik had het serienummer opgezocht en kwam op een spaanse site terrecht voor replicas. Maar maakt ook niet uit wat verwacht je met een trainingspak en een shirt voor samen 90 euro. Ga zo door!

Doen wat ze beloven

Snelle informatie via de chat opgevraagd, besteld met i-Deal en zoals afgesproken de volgende dag geleverd.

Goed assortiment, en betrouwbaar!

prima winkel

Ik vind het een fijne internetzaak en overzichtelijk! Via Facebook krijg je ook veel info over de producten en ook leuk dat er spullen worden verloot!

fan van Soccer !

Om het in voetbaltermen te houden:-)
Doelgericht, leuke acties,, uitstekende kwaliteit en de behandeling van je bestelling wordt snel voor je geregeld! Vooral zo doorgaan daar scoor je punten mee bij de klanten !!

lekkere stunten!!!

Je hebt een ruime keuze!! Heb alleen nog nooit de mogelijkheid gehad om in de winkel langstekomen maar ik kom nog een keer!! Sowieso!!

super winkel met veel keus!

Super leuke winkels met veel keuzes.. ook super leuke winacties!! Hier moet je zijn!!

Goeie zaak

Ik heb nu al een hele boel priducten bedteld bij soccerfanshop.nl ze zijn telefonisch zeer geduldig en behulpzaam. Ze hebben een groot en goedkoop assortiment en duper leverings voorwaarden petje af voor deze fantastische webshop

Helemaal goed

Prima service en goede verzending. Ik ben helemaal tevreden.

top winkel!

Goede service, ruim aanbod en een erg leuke site om je hele dag op uit te leven naar leuke sportartikelen.

leuke dingen. enkel weinig op voorraad

Leuke en aparte dingen zowel in de onlineshop als in de winkel. Helaas vaak dingen niet op voorraad

Klantvriendelijk

Onlangs een Ajax pak besteld, binnen een dag geleverd! Helaas paste het bestelde pak niet, maar ruilen was geen probleem, 2 dagen later liep mijn dochter in haar pak! Goeie service en klantvriendelijk!

super service

Vandaag besteld morgen in huis Zoonlief blij met Ajax hoodie en rugtas,.

topservice voor topprijs!

Een ruim assortiment voor goede prijzen. Lager dan concurrenten en een goede service met duidelijke site.

Goede kwaliteit shirts, snelle levering, top dus!

Het is een erg fijne webwinkel, met veel keus en alles op voorraad. Snelle levering en goede hulp.

super tevreden en snelle levering

We zijn ssuper tevreden met de goede service we hebben voor ons zoontje het ajax uitpak besteld en het ajax uit shirt met naam wa allemaal vlug binnen en een goede kwaliteit

Snel, goedkoop en betrouwbaar

Ik kwam van de website te weten door hun give-aways via Facebook. Helaas heb ik nooit wat mogen winnen tot nu toe, maar wel meerdere shirts en broeken hier gekocht.
De prijs is altijd concurrerend.
De snelheid van de levering is altijd goed.
Ze stellen zich zeer vrijgevig op via Facebook.

Topzaak. Misschien maar eens een keer binnen lopen in de fysieke winkel.

kwaliteit snel geleverd

een bedrijf met goede en snelle service. en alles voor.jong en oud

Supergoed!

soccerfanshop.nl heeft de gaafste acties, maakt vele mensen zijn blij, en de kleding is van superkwaliteit! Do I need to say more....iedereen bestellen bij Soccerfanshop!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Is een fijne site/winkel. Goede aanbiedingen en prijs/kwaliteit verhoudingen.

Support

Bezoek Soccerfanshop