EA Beoordelingen

EA Beoordelingen

Laag
3.0

Worst support

Ive got a problem that i cant play with my friends at a lan because EA made bf such you cant play on same ip.... witch is really stupid

then i asked a support why and he said "do you understand english? you cant play with other on same ip" and i said yes i know that but why and again he said " you cant play the game on same ip and hever have been able to not even in bf3" witch i had no problems with but this support even asking me if i could understand english really?...
im awere of my gramma and spelling isent the best but still i asked a questen never got the answer to and he closed the chat window... so now i bought a game that i cant play at a lan party because why??? i have no idea why you cant play on same ip for me its just idiotisk,...

Elendig support

Jeg blev for 3 måneder siden, banned for noget jeg ikke kender til. Jeg fik et global ban på alle mine spil, og kan derfor ikke spille nogen. Jeg ringede derefter til den danske support linje, de kunne knap nok henvise mig til en email, som tager sig af denne slags. Efter at have snakket en time i telefon med en fra EA Support, fik jeg dog emailen.

Dog er der endnu ikke sket noget som helst, jeg har skrevet 4 emails til EA i løbet af 3 måneder. Jeg har dog ikke fået svar, hvilket jeg synes er utroligt ringe, da jeg sendte den første mail for 3 måneder siden.

Håber i strammer op på jeres support, det kan ikke passe, at jeg knap nok kan få en email ud af den danske supportlinje. Nu er den email jeg skulle sende til en engelsk linje, det ændre dog ikke på, at jeg ikke kan få de nødvindige informationer ud af den danske linje.

Værste møgfirma!!!!

Har købt Battlefield 4 som er udviklet af DICE (ejes af EA).......... det er et halvfærdigt spil, og de har taget folk ved næsen med deres svindelnummer = Oversolgt et spil, som crasher hver dag, og hver gang de patcher det bliver det bare værre og værre.

Tror du mig ikke? - Så læs her om BF4 spillernes oplevelser mht til at spillet crasher og dermed ikke virker:

OG - læs her om den retssag som aktionærene har lagt an mod EA (som ejer DICE) fordi EA har pumpet deres aktiekurs kunstigt op med falsk markedsføring om BF4, som overhovedet ikke kan holde hvad de lover:

OG - læs her om at EA (ejer DICE) er rated som det værste møg selskab i verden 2 år i træk!:

Emailadressen er:
privacy-denmark@ea.com

MANGE TAK! <3

Fantastisk support! Fack alle de negative ting andre skriver. I har god support, hjælper hurtigt og er med forståelse.
Giv lige Sebastian S. fra kundeservice en uges ferie! Han fandt mine små dårlige jokes sjove og havde et smil på læben! :)

Talentløst

Deres support er under al kritik. Jeg har fået hacket min fifa account og haft en længere samtale med support på telefon hvor de har noteret alle de spillere der er blevet stjålet. Det er 2 uger siden og intet er sket. Har tjekket på deres support-site, hvor der står at sagen er lukket og jeg skal ringe ind igen. Skandale, jeg anmelder det til forbrugerombudsmanden.

Elendig kunde support

I forhold til selskabets størrelse og pengepung er den service og kundesupport man modtager hvis der er brug for hjælp elendig. Aldrig har det været så svært at få fat på en medarbejder per telefon ved spørgsmål. Desuden står åbningstider på deres hjemmeside for kontakt angivet fra kl. 10:00 - 18:00 men jeg bliver mødt med en telefonsvarer der fortæller at de har åbningstider fra 12:00 - 21:00 i stedet for. Så få det dog rettet.

Meget uprofessionelt og besværligt alt i alt.

Support

Jeg downloadede forleden dag noget sims fra Origin, men da jeg fik det downloadet, stod der at der var en fejl. Jeg prøvede alt og intet virkede. Det var da super træls at smide penge ud af vinduet! Men så ringede jeg til EA og de var rigtig søde til først at se om problemet kunne løses. Da det ikke kunne løses, sagde de at de selvfølgelig ville give mig pengene tilbage. Jeg oplevede en super support!

Hvis andre har samme problem er EA's nummer: +45 78 77 54 09

Vild dårlig service!

Jeg ringer ind til EA for at forhør mig om et at deres spil.. I starten stod den hvis man købte den store pakke fik man adgang til den lukket beta og en masse extra biler samt en pakke med nogen nye baner i.. Jeg har så fundet ud af at idag har de valgt at gøre så alle kan komme ind og prøve den her såkaldte "lukket beta" manden jeg snakket med hed Lars, og kunne ikke sådan rigtigt komme med en svar udover "Ja, det har du ret i" Men fik aldrig en undskylding som kunde normalt forventer efter dårligt service!

Det pisser mig lidt af efter jeg har giver 599-, + moms for i starten fik jeg en masse og hvor lige nu får jeg kun 2 ting mere end alle andre som kun skal betale 499-, + moms! Det så 100 kr mere får 3 pakker med våben og nogen biler.. Meeen hvis du køber den til 499 og deres anden pakke som bliver kaldt "Premium" som koster 399-, så får du alle biler, våber & baner som vil komme i resten af spillet leve tid!

Jeg har aldrig oplevet så dårlige service, og inden jeg startet med at skrive, kigget jeg lige på hvad andre havde sagt om EA.. Man kan hvis ikke ligefrem sige de har et godt ry...

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG VENTETID!!!!!!

JEG har nu ventet i sammenlagt 3 timer på at komme igennem til Ea support på telefonen.
jeg kan efterhånden vente melodien udenad.

så mit spørgsmål til jer er:
1. hvorfor tager det så lang tid!?
2. hvorfor kan man ikke få at vide hvor langt man er i telefon køen?
3. hvorfor virker jeres "smarte" supports system på jeres hjemmeside ikke!
4. hvorfor svare i aldrig!

Hvis dette er jeres plan for at have glade kunder så tror jeg i skal til at lægge strategien om!

Verdens dårligste support

Har ventet i snart en time, og aner ikke hvor lang køen er. Jeg kan heller ikke få kontakt pr. mail eller i fora. Ganske enkelt talentløst.

Har givet 350 kr. for at se på spam

Så lykkes det også EA at ødelægge spillet Crysis 3! Spillet er egentlig ganske fedt. Men sammen med spillet kommer malware programmet Origin, som ved hver opstart spammer ens computer med en reklame kaldet dagens valg. Hvis jeg havde vidst dette, havde jeg ikke købt det spil.

Jeg synes, at det er udtryk for en utrolig ringe forretningsmoral at tvinge ens kunder til at se reklamer på den måde. Jeg vil selv bestemme, hvornår jeg vil kigge på reklamer. Det er i al fald slut fra min side, at købe spil fra EA, hvor jeg påtvinges reklamer – ØV! Jeg havde ellers glædet mig til en række gode spilleaftner.

EA reagerer ikke på henvendelser

Vi har købt et spil, og forsøgt gentagne gange at komme i kontakt med EA. Der er ingen telefonnumre, og selvom der loves svar inden 24 timer på e-mails. Har vi nu sendt 4 emails over 5 dage, og endnu intet hørt.

Supporten er elendig.

EAs support er elendig. Vælger du dansk support for du svenske medarbejdere, er du så heldig at komme igennem til en dansk medarbejder kan han ikke svare på noget som helst. De eneste hos EA som kan svare på support er den amerikanske support. Endnu værre er at hvis du vil ringe til EA skal du igennem 7-10 kliks på hjemmesiden, og det hvis du er heldig.

Hjemmesiden er mangelfuld og enormt svær at navigere. Søger du på specifikke problemer er det ikke muligt at søge på specifikke spil. Jeg ledte efter en løsning på et problem i battlefield og der kom support frem til SPORE.

Let at surfe på

Jeg synes at den har rigtig gode spil, er meget hurtig og så går jeg tit derind for at se hvilke kommende spil der er. det er bare super godt.

You make me cry!

En ting er at når man åbner deres side så stener min bowser i 2 min! IE, firefox og chrome..

puha, ja hvor skal jeg begynde.. Origin er nok et fint sted! Det er bare ikke sundt for et menneske at bruge og må ærligt sige at jeg ikke forstår hvorfor di ikke bare bruger Steam som alle andre!

EA er også en af de mest penge sultne monster der ude og man ser næsten aldrig at de giver noget tilbage til gaming samfundet! hvilket er virkeligt nederen.

Politik, pris og pålidelighed er helt forket ballanceret..

Jeg vil ikke anbefale EA produkter på nogen måde! Dog kan det ikke undgås at man finder et EA produkt men syntes lyder godt. Bare husk at de har en meget sulten penge tank et sted!

Spil virker ikke samt ELENDIG/ INGEN support

Købte i starten af december 2011 spillet 'Fifa 12'.
Jeg installerer det så, men af softwarerelaterede problemer vil spillet ikke starte uden efterfølgende af crashe.
Første opringning til kundeservice gav intet svar fra sig efter 1 times ventetid med telefonen til øret.
Anden gang kommer jeg igennem igen efter 45 minutter, og jeg troubleshooter sammen med deres danske kunde-/spilvejleder, men ingen ting hjælper umiddelbart.
Jeg formaterer hele min computer (som i øvrigt lever 110 % op til minimumskravende for at køre spillet), men spillet crasher stadigvæk som før.
Jeg ringer og venter en time i røret igen, men intet svar - prøver igen dagen efter.
Her kommer jeg igennem efter halvanden time! Jeg troubleshooter med en anden vejleder igen igen, men her kaster det heller ikke noget fra sig. Jeg bliver du lovet at blive kontaktet af en af deres amerikanske kollegaer via mail, og det gør jeg så også - efter 2 ugers ventetid.
Her udveksler vi så ord på engelsk og troubleshooter IGEN IGEN IGEN. Men selv efter utallige e-mails og 3 ugers troubleshooting, så ophører kontakten mellem mig og ham amerikaneren fra EA.
Jeg ringer til EA's danske kundeservice igen, og de beklager sig med at hele deres 'internationale netværk' har fået tildelt et nyt e-mail system, så at det nok skyldtes dette. Men de får endnu en af deres amerikanske kollegaer til at tage kontakt til mig, og så bliver jeg sendt igennem den samme langvarige trædemølle igen. Og guess what - STADIG INGEN RESULTATER, udover at jeg spildt flere dage af mit liv på det her pjat. Jeg *k*ø*b*e*r* *a*l*d*r*i*g* noget hos EA igen. Det er en skændsel at køre forretning på denne måde. Jeg burde få prisen for spillet refunderet samt et honorar for alle de timer jeg har brugt på det her cirkus, som kalder sig EA.

Pengegriske & ligeglade.

Lad mig starte ud med at sige: Kunne jeg give halvanden stjerne, havde Electronic Arts absolut ikke fået mere. EA får de point jeg har givet dem, fordi de laver nogle flotte grafiske spil - som f.eks. deres nye Battlefield 3. Dog må man også give dem, at deres programmører skulle have hak over deres naller, flere gange, med deres holdning: "Vi gør bare, uden at spørge hvad vores kunder tænker!" - samt deres evige periode problemer.

Jeg kan give et eksempel, ud af rigtigt mange jeg har haft med EA, samt deres selvkaldte "gode support".
Jeg er den type der godt kan lide at sidde en aften eller fire og spille foran min computer, hvis jeg ikke har andet at foretage mig. Så da Battefield 3 fik lanceringsdato, var jeg den første til at stå skoleret, for at forudbestille spillet, netop så jeg kunne komme igang med at spille lige med det samme, det udkom. På selve udgivelsesdatoen, hentede jeg spillet som en af de ti første i en butik hvilke resulterede i at jeg fik en masse ekstra materiale med (nøglering, plakater mm.). Jeg gik direkte hjem og installerede spillet, i den tro at jeg skulle spille det nye spil, hele natten... Dette skulle dog hurtigt vise sig, at være en anderledes virkelighed. Da jeg fik installeret spillet/downloadet spillet gennem EA's program Origin (direkte kopi af Steam, fordi de ikke ville betale Steam, prisen det koster at have deres spil på deres platform) kunne det ikke starte. Jeg geninstallerede/re-downloadede spillet på ny, for at prøve igen, men samme fejl sprang frem igen. Her valgte jeg så at ville kontakte EA gennem deres support på deres hjemmeside (ikke deres livechat), hvor jeg fortalte om mit problem, sendte dem computer specifikationer, samt fejlrapporter jeg havde fået fra spillet. Trods EA skriver at de svarer inden bestemt tid på deres hjemmeside, gik der næsten to uger, før jeg fik mit svar, et fuldkomment ubrugeligt svar, noget lignede: "Da vi har rigtigt travlt, skal vi anmode om at du kontakter vores livesupport" bla bla bla, hvilke jeg nu gjorde, på deres livechat/support var der ventetid i over 6 timer, så det opgav jeg forholdsvis hurtigt. Derimod ringede jeg til EA, for at ville tale med dem omkring mit problem, dette måtte da virke, men nej... EA skriver på deres hjemmeside, at de kan kontaktes i bestemte tidspunkter, de og de dage. Da jeg havde siddet i venteposition på deres telefon-support i næsten 30 minutter, fik jeg en automatisk telefonsvarer med at jeg havde ringet uden for deres åbningstid (det var altså i deres åbningstid). Jeg skrev nu anden mail, tredje mail, fjerde mail og så videre, hele 7 mails har jeg talt det til. Endelig 4 uger efter mit første spørgsmål, fik jeg en mail på ny om at jeg skulle sende mine oplysninger om min computer, så de kunne se om min PC levede op til deres spilkrav. Man må jo så konstatere, at de ikke har gidet læse min sag ordentligt igennem, for jeg havde ligesom sendt mine egne systemkrav til dem.
Jeg opgav nu og ville henvende mig til butikken hvor jeg havde købt mit spil for at få det refunderet - MEN ved tilfældighed skulle jeg formatere min computer denne dag, efter formateringen ville jeg prøve en sidste gang, at få mit spil til at fungere. ENDELIG virkede det. YES! Tænk at jeg SELV skulle finde ud af, hvordan jeg fiksede mit problem.

Jeg synes det er EA's held, at jeg ikke nåede at refundere mit spil - Selvom de NOK i bund og grund er bedøvende ligeglade med en eneste kunde. EA har absolut ingen serviceminded holdning - Ydermere får man alt mulig form for rabat på ens fødselsdag, gennem deres mail system, hvis man har oprettet sig som bruger på deres hjemmeside, dette virker heller ikke for mig, den rabatkode man får tilsendt, virker bare ikke.

Godt behandlet.

Jeg har nogle gange haft brug for support til software problemer, og har ringet til den danske EA-Support, jeg er blevet godt behandlet alle gangene og har fået div. problemer løst nemt og professionelt, endda også problemer som de sagtens kunne afvise at havde med at gøre, men alligevel brugte de tid på at hjælpe mig.

Nedrakket

Jeg er ekstremt utilfreds med EA. Jeg gik på deres live chat support, for at få refund for spillet APB, fordi en af mine venner havde fået et gratis spil i refund. Det viste sig så at de var holdt op med at give refunds. Jeg fik dog tilsidst en rabat kupon. Det viste sig så at den ikke virker i danmark, og så måtte jeg jo på chat support igen. Da jeg kom på, blev mit refund videre minimeret, ned til en 25% off kupon. Jeg lagde en klage på deres forum herefter. Igen svarede, og efter et par dage blev klagen slettet. Da jeg så endnu en gang gik på chat support, nægtede de fuldstændigt at give mig nogen form for refundering.

Is EA uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.