TopRC.nl Beoordelingen

TopRC.nl Beoordelingen

Goed
8.5

Perfecte service bij defect.

Meteen de eerste dag dat ik een rc auto had aangeschaft brak een schokdemper af. Hoewel dit mijn eigen schuld was heeft men mij toch perfect geholpen. Omdat de nieuwe dempers van die leverancier er nog niet waren hebben ze de mijne toch zo gerepareerd dat ik toch kan rijden tot de nieuwe binnen zijn. Dat noem ik nou met de klant meedenken, beter kan niet.

slecht

Had een traxxas velineon motor bestellt, steeds uit gesteld met verzenden, dan word mij gezegt dat de motor uit een auto moet uit gebouwd worden. Bij erste keer bellen word morgen verzonden 2 dagen later gebelt , ja morgen word de motor verzonden . Derde keer gebelt word mij gezeg moeten wij nog uitbouwen. 2 dagen later gebeld word mij weer gezegt morgen verzenden wij de motor . 2 dagen weer gebelt zeggen zij mijn is verzonden hebben alleen vergeten track en trace code vergeten te verstuuren. 3 dagen was de motor dan te huis . Maar zeggen binnen 24 verzonden. Zegte ook dat zij elke dag wat anders zeggen , en zeggen dat dat niet klopt dat ik leug, echte klo....... niet normal.Ik raad [externe referentie] aan had nog geen probleem .
Gefft 1 ster daar de motor wel geliefder is , normal hebben geen verdient

Excellent Costumer Service

TopRC not only got the particular RC car I wanted for me, but also is always present when I need spares parts and/or any kind of service. Their costumer service is outstanding, always fast responses via email and very willing to help the client. When you exactly know what you want you can buy it online and get it at your house, but when you need assistance you can always drop by the shop and the guys will help you out immediately. I have three RC cars that I bought in different shops (last one at TopRC), the day I will buy the fourth, will be at Top RC again.

Goede service en goede prijzen

TopRC (de Internet winkel) vond ik aan de de hand van een artikel waar ik naar op zoek was. TopRC blijkt vrijwel altijd goedkoper dan de overige (Nederlandse) sites die ik ken. De service is ook opvallend goed; Je krijgt altijd snel antwoord en in sommige gevallen wordt je zelfs gebeld. Ook orders worden (keer op keer) razendsnel verstuurd.

topklasse

Super goede service..
Je.merkt meteen als je de zaak binnenkomt dat de klant voorop staat.
Zijn bereid om met de klant mee te denken en ze.zijn niet te beroerd om de klant tegemoet te komen met wensen..

Top kan niet anders zeggen..

Snelle adequate, concrete en vooral ook vriendelijke hulp!

Bij TopRC word je niet als een nummer behandeld maar als een echte klant. Mochten er problemen ontstaan dan zijn hun ook zeker niet te beroerd om deze op te lossen. Het bedrijf straalt liefde uit voor de hobby en vertaald dit ook in goede adviezen, strakke prijzen en uitstekende service.
Het zou dus ook top zijn als deze winkel nog vele jaren zou kunnen blijven bestaan.

Groetjes Marvin.

Top winkel met een goede feed back!!!!!

dit is een winkel die zeer accuraat reageert, en een zeer goede service heeft!!!!!
snelle betalingen verwerkt en de orde statussen direct door geeft.

Ze reageren dus vrijwel direct op je vragen via de mail, ook hebben ze een super handige chat box op de site staan. hier kun je direct vraag en antwoord geven/ krijgen.

Nogmaals een TOP STORE!!!!!!!!!

correct op elk vlak

zowel op vlak van informatie, bestelling en levering een uitermate correcte afhandeling. ook support na aankoop en problemen worden vlot afgehandeld. top winkel!

Beter bestaat niet!!

Dit is een winkel die aan je verwachtingen voldoet. Zeer groot assortiment met enorm snelle levertijden. Ik koop hier al inmiddels 2.5 jaar met een gerust hart al mijn modelbouw spulletjes!

Vragen direct mail terug

ik had vragen over mijn traxxas qr1. en die vragen werden meteen de dag dat ik mijn mailtje had verzonden all meteen beantwoord kortom een topservice en de livehelp geven ze u ook de nuttige informatie wat je beter wel en niet kan doen.

Top Service

Wat een winkel! Vandaag besteld = echt morgen in huis. Al meerdere malen een aankoop gedaan waarvoor mijn complimenten. Top(RC) Service!

Top bedrijf!!

Groot assortiment, scherpe prijzen, en snelle leveringen! Al met al een top bedrijf!

Volgens mij kan eea. beter.....

Bij mijn bestelling ontbrak een artikel waar ik al wel voor betaald had. Op de pakbon staat een rondje bij het artikel wat ontbrak. Nergens staat dat dit er niet was, ten tijde van mijn bestelling was het op voorraad...., nergens staat of en wanneer het geleverd wordt. Ik heb hierover ook een mail (via de site) gestuurd maar geen antwoord gehad. Volgens mij kan dit wel wat beter.

Zeer tevreden, Super service!!!

Eerste keer besteld bij TopRc en ook zeker niet de laatste keer, de 2de bestelling is ook alweer gedaan,zijn zeer vriendelijk en hadden een onderdeel niet op vooraad en heb een duurdere versie gehad zonder te hoeven bij betalen dat noem ik nou nog een een hart voor de klant.

Fijne winkel

Ik vind het een zeer fijne winkel om spullen te kopen. Mooie prijzen en snel in huis.
Kortom Toprc is top!

Zeer onbetrouwbare verkoper

Ze willen wel je geld maar je helpen met klachten ho maar.
Een setje velgen was na een keer rijden al kapot gegaan. Geen kwaliteit spul maar slappe china rommel.
Dag velgen en dag geld!
Nooit een reactie gehad om het op te lossen

TopRC, een juiste naam

voor mijn eerste bestelling nog even getwijfeld tussen TopRc en een shop in Den Bosch (die ietsjes goedkoper was)
maar de voorraadinformatie op de duidelijk site van TopRC gaf de doorslag.
en ik heb zeker geen spijt van mijn keuze voor TopRc, een goede duidelijk communicatie over de bestelling en een snelle levering daarna.
veel meer kan je jezelf niet wensen, ik ben dan ook zeer tevreden met de afhandeling en kan dit een ieder aanraden.
zal voor een volgende bestelling zeker eerst bij de mensen van TopRc kijken

bedankt TopRC

toprc is TOP

ik heb al meerdere keren wat bij toprc besteld op hun site nette site en snelle levering meestal binnen 2 dagen één keertje lexaanverf gekocht werd per ongeluk naar een ander adres gestuurd even met hun over gechat en ik kreeg twee dagen later 2 nieuwe busjes verf TOP ik had een paar dagen geleden een vliegtuig bij hun besteld deze was jammer genoeg niet op voorraad even met hun er over gechat en we vonden een goede vervanger voor het eerste betaalde bedrag een nieuw vliegtuig gekregen wat nog iets duurder was kort om als je iets nodig hebt wat met rc te maken heeft koop het bij hun goede service goede prijzen en een goed team

TOP zoals de naam al zegt

Eindelijk een webshop die iets op voorraad heeft en het ook direct verstuurd ... :-)
volgende dag netjes in de bus ....

zo hoort het , thnx

Snelle levering, topservice

Al diverse producten online besteld. Altijd keurig binnen 2 dagen binnen. Mijn laatste bestelling was defect, dus nu een beroep gedaan op de service van TopRC. Garantie afhandeling is keurig. Via de website een RMA nummer aangevraagd, en de bestelling retour gestuurd. Daags erna een mail gekregen dat het pakket ontvangen is, en een nieuwe verzonden is. Zeer tevreden!

Ook de echte winkel is een aanrader. Mooie grote winkel met veel modellen. Medewerkers zijn erg kundig en service gericht. Het enige nadeel hiervan is dat het soms erg lang duurt voordat je aan de beurt bent, dus haast moet je niet hebben.

Rob Janssen

www.toprc.nl Support