Vlucht24 Beoordelingen

Vlucht24 Beoordelingen

Laag
3.7

Stelletje oplichters!

Pas nadat je betaald hebt blijkt dat er hoge 'service' kosten in rekening gebracht worden, in mijn geval 59,99 euro die nergens op gebaseerd is! Wegblijven!

Stelletje dieven!

Zwaar belazerd! Pas na de druk op de knop zie je hoeveel extra reserveringskosten erbij komen. Nergens op de site staat wat de extra kosten zijn. In mijn geval kwam er 200 euro bij. Boek niks bij deze organisatie!!!

Belazerd en opgelicht voor extra kosten

Als je een ticket boekt via Vlucht24.nl dan zie je pas de sevicekosten nadat je de definitieve betaling hebt gemaakt. In mijn geval betaalde ik dus niet 355 euro voor mijn vliegticket maar 395 euro. Het bedrijf is onmogelijk te bereiken. Ik heb drie emails tevergeefs gestuurd. Toen ik belde, 80 cent per minuut, kreeg ik een Engels sprekende persoon aan de lijn die eigenlijk geen toestemming had om over de Nederlandse branche te gaan. Ik voel me belazerd en opgelicht voor dat bedrag van ca. 40 euro.

Tot dusver alleen goede ervaringen.

Ik heb inmiddels zes keer geboekt via vlucht24 en geen problemen ondervonden.

Betrouwbare reisonderneming en zeer klantvriendelijk.

Deze reisorganisatie biedt alle service en is zeer voorkomend.

slecht

Ik had een retourvlucht geboekt en ik kreeg direct al de melding dat er iets fout was gegaan. De volgende dag kwam het bericht dat de heenvlucht wel was geboekt maar de terugvlucht was helaas vol. Ik mocht dat zelf gaan regelen.

\

Waardeloos, niet gebruiken!

Retourvlucht naar madrid geboekt, zou vliegen met Ryan air. In eerste instantie geen probleem tot ik het bericht kreeg dat de retourvlucht niet geboekt kon worden wegens overboeking??? Omdat ik voor een bepaalde tijd terug moest zijn en dus geen andere mogelijkheid had om een latere vlucht terug te nemen heb ik gevraagd om ook de heenvlucht te annuleren. Bij vlucht24 krijg je 0 op het request en moet ik mijn beklag maar bij Ryan Air doen. Ryan air gebeld en officieel een brief geschreven maar die wijzen de annulering af omdat ik deze via het boekingsburo moet regelen.
Het mooie van alles is dat Ryan air zegt dat er nooit een terugvlucht geboekt is voor mij. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en je kunt fluiten naar je geld.
Wat er uit ziet als goedkoop vliegen wordt op deze manier toch duur want ik heb uiteindelijk elders mijn tickets moeten boeken!
Op e-mails wordt door vlucht24 niet (meer) gereageerd. Ik boek mij tickets nu via Tix.nl Alles echt super geregeld!
Mijn advies; wegblijven van de oplichters van vlucht24!

netjes en snel, een goede controle

had op mijn roepnaam geboekt en men belde direct en zorgde voor een soepele afhandeling....... echt top jullie zijn tot nu toe de eerste die dit deed de vorige twee zagen dit probleem niet. top mensen dus bij de afhandeling......ook dat moet gezegd worden.

alles klar und verständlich

die ganze Trip verlief wie geplant, also wie am schnürli

Keurig opgelost

Toen ik een fout gemaakt had met het invullen van mijn ticket (let op: als je je naam hebt opgegeven en dhr of mevr hebt ingevuld moet je dat onderaan het formulier nogmaals doen!. Ik had dat niet gezien en kreeg een verkeerd ticket (mevr in plaats van de heer). Het was lastig en irritant om iemand van vlucht24 telefonisch te pakken te krijgen maar dat lag ook aan mij omdat ik niet gezien had wanneer ze telefonisch geopend zijn (niet vanaf 9.00 uur!). Daarna hebben ze het prima en ZONDER kosten voor mij opgelost en kreeg ik alle antwoorden en informatie keurig snel opgestuurd.

Zeer slecht (kan 0 sterren ook?)

Ik heb vorig jaar een zeer slechte ervaring opgedaan met vlucht24 (vlucht naar Berlijn die ik door hun beroerde handelen moest annuleren. Ik word nog steeds via de mail benaderd met hun verzoek om betaling voor een niet-geleverde dienst. Mijn verhaal (en dat is nog maar kort samengevat) op soortgelijke sites gezet (bijv. klacht.nl). Het meest frustrerende is dat ze geen enkele keer inhoudelijk reageren. En maar hosanna-verhalen over hun dienstverlening op het internet zetten, maar totaal niet bereikbaar zijn.

prima

alles op tijd en correct met nuttige gegevens en adviezen

Helemaal goed!!

Heb mijn reis al maanden geleden geboekt en alles is keurig verlopen.Dit weekend kreeg ik nog een duidelijk overzicht toegestuurd i.v.m. met de vliegreis dus helemaal goed!!

Toch goed.

Gister geboekt. Nu heb ik alles al binnen! Vind dat toch zeker geod geregeld. Hopelijk gaat ook alles goed op de vluchthaven! Nu al zin in iig.

marijke

Volstrekt onbetrouwbaar:

Er wordt niet gereageerd op mailberichten.
De link om vluchtgegevens te controleren werkt niet.
Tel.nr. zoals aangegeven op de site werkt niet: staat een zeer lange periode in de wacht en kost wel 80 cent per minuut.

Kortom zeer, zeer ontevreden.

volstrekt onbetrouwbaar

1. service nummer 0900 - 78 22 000 nooit beantwoord.
2. mailtjes naar service@vlucht24.nl worden niet beantwoord.
3. de geleverde controle code om de laatste vluchtgegevens op te halen werken niet.

tot op vandaag, dag voor vertrek geen enkel idee of de reis morgen in alle rust en orde zal verlopen.

geweldig

het is ongelofelijk dat dit bedrijf steeds goedkopere vluchten kan aanbieden dan jij kunt vinden online. Ik hoop ook dat dit het geval zal zijn als wij komende zomer weer op familie bezoek gaan naar de Filipijnen :-)

Superaanbiedingen voor de korte termijn

Af en toe zijn hier vluchten in de aanbieding, bijvoorbeeld naar de V.S. en Zuid-Europa, maar wel alles voor de komende dagen en weken. Daarbij let ik er echter wel op dat het geen low budget maatschappijen zijn, want die vragen altijd zo ontzettend veel voor de bagage. Voor Europese vluchten is KLM ook vaak in de aanbieding, die kan ik echt aanbevelen. Alles wat je boekt krijg je online en ontzettend snel opgestuurd: de bevestiging en de vlucht voucher. Betaling doe ik het liefst via iDeal, maar hier willen de luchtvaartmaatschappijen dat je per credit card betaald.

Vergelijk, boek en spaar op vakantiebestemmingen

Hier is een kort verslag over de vliegticket-boekingssite vlucht24.nl. Tot voor kort wist ik niet dat je hier vluchten kan boeken, wat ik nu dus voor het eerst gedaan heb. Er zijn voor die boekingen diverse manieren om je zoekresultaten te beperken (prijs, vliegveld, enz.). Als je flexibel bent wat betreft bestemming en reisperiode, kun je echte koopjes krijgen. Wat ik heel goed vond, was de optie "vakantiebestemmingen", waar je kan zoeken per bestemming. De boeking verliep soepel, maar het duurde langer dan verwacht tot de bevestiging kwam. Maar dat zal wel komen door de grote vraag. Uiteindelijk was ik tevreden.

Flexifly?! Goed idee!

Ik vlieg vaak naar zakenpartners binnen Europa en ik boek alle vluchten via het internet. Daarom heb ik vaker vluchten bij vlucht24.nl gevonden, die veel goedkoper zijn dan bij andere aanbieders. Betaling gaat alleen per creditcard, dat maakt mij niet uit. Bij het ​​boeken van vluchten had ik tot nu toe geen problemen en ik hoop dat dat ook zo blijft. Tot dusver ben ik tevreden en ik kijk er steeds weer voor goedkope vluchten. Ik heb onlangs een nieuw element gevonden bij het boeken, dat flexifly heet en €10 extra kost. Is een soort omboekingsgarantie, maar alleen handig bij onzekere bestemming en tickets van middenste prijsklasse. Goed uitkijken dat je daar het vinkje weghaalt als je het goedkoopst wil boeken, want het is automatisch aangekruist.

Is Vlucht24 uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

vlucht24.nl Support

Ben, nadat ik mijn mails ge-ccd had naar de consumentenbond en na het geven van mijn beoordeling teruggebeld en correct te woord gestaan.

Bezoek Vlucht24

Categorie