7soveren Beoordelingen

7soveren Beoordelingen

Goed
8.6

Udemærket service og leveringsoplevelse

Alt fungerede til UG, dog hvis jeg skal kommentere på noget der kan forbedres, så skulle det være at pengene blev trukket på mit kort inden jeg fik besked om at pakken var på vej... Beskeden fik jeg senere samme dag, men stadigvæk - kunne have været rart med en mail om at nu er pakken sendt og pengene hævet - så havde der været 5 stjerner.

Fantastisk service og lyn hurtig levering

Jeg bestilte en ny hoved pude igår og fik den allerede med posten idag! Jeg er fuldstændig blæst væk af så god og hurtig en betjening

God handels og leverings oplevelse

Gode priser og er til at handle med. Leverer til tidspunktet.

Super handel med gode priser

Super hjemmeside og service med en hurtig levering. Kan varmt anbefales.
Alt godt fremover.
Venlig hilsen
Annette Jørgensen / Gentofte

perfekt

Bestilte et kuvertlagen i special mål 150x200 som jeg ikke har kunne finde i fysiske butikker.. pakken blev hurtigt afsendt og modtog de rigtige varer, og så til en billigere pris end andre netshops så alt i alt perfekt bestiller os ved jer næste gang ;-)

Suveræn oplevelse, hele vejen hjem i soveværelset

Min hustru og mig, har nu i 3 uger, sovet fantastisk i vores nye Jensen elevationssenge.
Ligefra vi trådte ind i 7soverens flotte forretning, fik vi en super service.
Vi havde begge en masse spørgsmål i forbindelse med valg af seng, men vi fik en kyndig vejledning i de forskellige modeller af senge.

Valget faldt på Jensen elevationssenge, og det er simpelthen det bedste køb, vi nogensinde har gjort.

Vi havde en forventning om, at der nok ville gå lang tid fra bestilling til levering, men dette var bestemt ikke tilfældet.

Vi kunne få vores senge næste dag (Vi købte dem tirsdag eftermiddag). Det kalder jeg hurtig levering og god service.

Sengene blev leveret næste formiddag. Jeg havde taget mit arbejdstøj på, og var klar til at bære sengene op i soveværelset på 1.sal. Det var så unødvendigt, for chaufføren skulle blot vide, hvor soveværelset var, så skulle han nok bære det hele op, samle det for mig, teste at det hele virkede som det skulle og sidst men ikke mindst... Tage al emballagen med igen.

Det tog ham ikke lang tid, så stod der en ny seng i soveværelset.

Jeg er meget imponeret over den gode service vi fik hos 7soveren.

Til foråret skal sommerhuset have nye senge, det bliver helt sikkert 7soveren, der skal levere disse.

Jeg vil til hver en tid, anbefale ALLE jeg kender, at de trygt kan handle med 7soveren.

Aldrig har jeg sovet så godt !

Jeg har købt den dejligste seng hos 7soveren i Odense - det er godt nok længe siden ... men jeg sover så godt og længe i min nye elevationsseng, at jeg først er nået til anmeldelsen nu!
Det var hele vejen igennem - fra den kompetente og professionelle vejledning i butikken til den hurtige (og gratis) levering og montering i mit soveværelse - en positiv oplevelse og jeg følte mig tryg ved det hele.
Jeg vil til enhver tid anbefale alle andre at handle hos 7soveren i Odense.
PS. Jeg følger også med på webshoppen ... der er tit noget nyt lækkert sengetøj, jeg bare må eje!

alt som aftalt

Det er godt nok ½ år siden jeg fik min seng
men er først lige stået op :O)
Fik en god vejlening pr. tlf. og bestilte derefter online
Kom som aftalt og satte den op
super god oplevelse

God og professionel service

Fik god service i butikken inden køb, samt ved levering og opsætning.

Super rådgivning om den rette seng & madras

Hos 7soveren fås faglig kompetent og personlig rådgivning om valg af den helt rigtige seng og madras. Sengen leveres oven i købet helt gratis ..... ikke bare til kantstenen, men helt ind i soveværelset, hvor den bliver samlet og lige klar til at hoppe i - super god service. 7soveren har desuden et godt udvalg af lagner,sengetøj og andet tilbehør til den nye seng.
Jeg vil til enhver tid anbefale at handle hos 7soveren.

Super service

Købte elevationsseng 1 mdr. før vi skulle flytte fordi den var på udsalg, de var meget fleksible med levering (vi vidste ikke ny adresse eller overtagelse), men det var ikke noget problem. Dagen før levering måtte jeg rykke leveringen et par timer, det var heller ikke noget problem. Per fra 7soveren kom og leverede og monterede sengen, og vi fik ovenikøbet et lagen fra CPH Living specielt til vores overmadras med. Alt i alt have vi en rigtig god oplevelse.

Dårlig service, dårlig rådgivning og forkert leverede senge !!!!!

Jeg ønsker aldrig mere, at handle hos 7Soveren.
Jeg købte en Jensen seng hos dem for flere år siden, som jeg har været meget tilfreds med.
Ved nuværende personlige køb i butikken blev det til et mareridt af en handel med løgnagtige oplysninger, forkerte leverede senge mht. hårdhedsgrad osv osv.
De nægtede at ombytte til det først ønskede og aftalte. De kunne pludselig ikke huske noget om handlen og papiret med den nedskrevne aftale fandtes ikke længere! Sengene jeg fik leveret var hhv. 2 og 3 hårhedsgrader OVER det ønskede. Fik desuden at vide at den først ønskede hårhedsgrad ikke længere fandtes, hvilket det viser sig, at den gør?!
Jeg tog tilsidst kontakt til en anden forhandler af Jensen senge i Jylland , som ville ombytte mine senge til det ønskede, leveret til døren for et mindre beløb.
Jeg vil ADVARE alle mod at handle hos 7Soveren i Odense!

Fin og hurtig service hos 7soveren

Jeg bestilte et par faconlagner hos 7soveren.dk - de kom flg. arbejdsdag. Herlige lagner! Hjemmesiden er helt fin, og jeg kan sådan set godt leve uden besked om, hvornår ordren bliver afsendt, når firmaet holder sig til den lovede leveringstid. Jeg er meget tilfreds!

Meget langsom levering

Bestilte 1 stk. kuvertlagen den 24/1 2012 - har stadigt ikke set skyggen af det. Bliver spist af med undskyldninger om, at det skal tilsendes fra hovedlager, før de kan sende det til mig - på trods af, at der ikke stod noget på hjemmesiden om, at varen ikke var på lager !!!

God personlig betjening

Jeg ringede 2-3 måneder før jeg ønskede at købe en seng. De huskede min henvendelse :) Leveringen skete rigtig personligt " hvad passer dig bedst osv.." I øvrigt er det MEGET gode senge!

God oplevelse

Har købt varer fra 7soveren flere gange, det har været en god oplevelse hver gang.
Fin hjemmeside som er nem at finde ud af, de har tit tilbud med gode besparelser. Hurtig levering.
En forbedring ville være om man fik en mail når ordren er afsendt.

7 soveren ApS Support

Over dit bedrijf

Her bliver dine drømme opfyldt. Vi har et kæmpe udvalg i senge, elevationsbunde, madrasser, boxmadrasser, garderobeskabe etc.

Bezoek 7soveren

Contact informatie