Alice Beoordelingen

Alice Beoordelingen

Middelmatig
6.6

Beloofd meer dan waargemaakt kan worden

Ik had hier Telefonie en internet maar ben inmiddels overgestapt naar een andere profider.
Telefonie haperde en viel regelmatig uit, internet was met 3 gebruikers vaak veel te langzaam en 20 mbit werd zeker niet gehaald.

telefoon goed, internet matig

Telefoon werkte niet goed waarop de snelheid van internet werd verlaagd .
Telefoonverbinding nu goed maar snelheid internet bij lange niet de beloofde 20 Mb.
Snelheid ca 6 a 7 Mb

Is Alice uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Alice Support

Onbeperkt bellen en supersnel internet zonder vast contract. Al meer dan 10 miljoen klanten bellen en internetten met Alice internet en bellen.

Bezoek Alice