America Today Beoordelingen

America Today Beoordelingen

Uitstekend
9.2

Super leuke betaalbare kleding

De winkel is echt super leuk! Heel veel verschillende kleding en genoeg betaalbare keuze!

Beste winkel van nederland

At is ech een goed winkel, niet te duur en leuke kleren. Het wordt goed en precies op tijd bezorgt.

Hip, mooi en modieus

Ik ben gek op de kleding van America Today. Het is hip niet duur en de site is ook erg mooi en overzichtelijk. Wanneer ik in de stad ben waar een winkel van America Today is, ga ik daar altijd even langs. Als ik iets op de webshop koop heb ik het ook altijd snel in huis en daar ben ik erg blij mee! Ga vooral zo door!

Een prima winkel waar alles van goede kwaliteit is en snel wordt bezorgd!

Een duidelijke en erg goede site waar alle kleding door verschillende foto's goed te zien is. Deze kleding is van goede kwaliteit en ook nog eens snel in huis. zeker een aanrader!

TOP-2DAY!

America 2day is voor mij een hele prettige winkel met leuke hippe kleding en schoenen! Altijd vriendelijke personeel dat niet meteen op je af komt rennen zodra je de winkel in komt. Lekker rustig rondkijken en kleding verzamelen. Bij de paskamer staan de medewerkers altijd gereed om kleding aan te nemen of te wisselen voor een andere maat. Ik koop er regelmatig leuke kleding, schoenen en gadgets. Ik kom er zelfs alleen even voor het snoep, JellyBelly of die lekkere Reeses! En met mijn CJP altijd korting!
Ik zeg: TOP-2DAY!!

Super goed

De kleding is betaalbaar, van goede kwaliteit en als je bij de webshop bestelt is het binnen één of twee dagen binnen, top!

Eigen style winkel, met ruim aanbod aan vrijetijds kleding.

Bijna alle kleding was van redelijke tot goede kwaliteit. Echter de trainingsbroek die ik laatst heb besteld ging al na drie keer dragen rafelen.
Winkels zijn erg fijn, met prettig personeel.
Webshop zonder verzendskosten zou helemaal top zijn!

Snelle verzending en top product!

Ik heb en jas en een shirt via de site besteld.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het product, de service en de kleding!
Voor iedereen zeker een aanrader!!!

Helemaal top!

Erg goede kwaliteit kleding en aardige mensen en goede service!

heerlijke webshop

voor het eerst op deze webshop gekeken en direct een bestelling geplaatst en binnen 2 dagen had ik het binnen
dus op zeker een aanrader , hele leuke envooral betaalbare spullen
top dus

Geweldige service en goede producten

Zeer snelle service, ik had via internet wat besteld en ik kon het de volgende dag kosteloos in de winkel ophalen! Ook als je het naar je huis laat verzenden, heb je het de volgende dag in huis, helaas moet je eerst 75,- euro uitgeven om deze service gratis te krijgen. Ik koop al jaren bij de America Today en de ervaring met hun kleding is ook erg goed, ik heb nooit last gehad van mankementen!

De site is erg duidelijk en super goed en fijn!

Ik vind de site erg handig. Het is een hele duidelijke site. Ik ben erg tevreden over de site van de america today.

Snelle service

Heel fijn dat je kosteloos de bestelling in de winkel kunt laten bezorgen. In de winkel was mijn maat niet meer beschikbaar, maar op deze manier een dag later alsnog de gewenste trui in de juiste maat kunnen ophalen, zonder extra kosten!

Great online store

Onzettend leuke kleding van goede kwaliteit voor een redelijk prijsje. Hoef niet bag te zijn om het in het was machine te doen. Goede online store, makkelijke gebruiks vriendelijke en overzichtelijk. En ontzettend snelle levering, bestel voor 20 uur en de volgende dag word het gelevered. Ook ontzettend handig dat je het pakket kan tracen en er een leverings tijd word vermeld. Enige nadeel is dat ze niet naar Engeland leveren, heel jammer.

Super kwaliteit tegen goede prijzen

Ik koop alles bij de America Today. Spijkerbroeken, t-shirts, feestjes, colberts en natuurlijk Mountain Dew! Ze bieden scherpe prijzen en regelmatig super aanbiedingen. Alles is van goede kwaliteit, er is nog nooit iets kapot gegaan of verkleurd.

Gave kleding voor een gave prijs!!

Duidelijke site. Die bij het daadwerkelijk afrekenen van het winkelwagentjemisschien op de iPad niet altijd optimaal functioneert. Geen probleem voor mij en mijn dochter, want de kleren waren te cool om te laten lopen. Verder functioneert het retourneren van kleding ook perfect.

Driekwart van mijn garderobe is van America Today, dat zegt genoeg! :)

Als ik langs de AT loop, kan ik het niet laten even naar binnen te gaan. En eigenlijk kom ik altijd wel iets naar buiten. Het is superleuke kleding van hele goede, fijne kwaliteit. De kleding slijt bijna niet, gaat niet kapot en ook blijven de shirts en truien lekker zacht. Het is zeker niet goedkoop, maar de prijs/kwaliteitverhouding ligt goed.
Laatst was er wat fout gegaan bij mijn bestelling in de webshop, ik had 5 euro te weinig korting gekregen. Na een mailtje was het opgelost, binnen 2 dagen kreeg ik het teveel betaalde bedrag op mijn rekening gestort. Super service!

Fijn dat de webshop van de America Today zo goed en betrouwbaar is.

Het is fijn dat je alles van de winkel terug kan vinden in de webshop. Goede klantvriendelijke hulp als iets niet goed gaat met bestellen. Ook goed dat bij de producten te lezen is of een maat groter of kleiner dan normaal valt.

Overzichtelijk, leuke kleding en snel

De webshop van America Today is erg gemakkelijk in gebruik. Het aanbod is divers en bij de tijd. Er zijn leuke aanbiedingen en acties. De bestelling heb je snel in huis. Het nodigt uit om nog een keer te bestellen!

Top kwaliteit voor een niet al te hoge prijs!

Toegegeven, de kleding is niet super goedkoop, maar de kwaliteit is er zeker wel! Het zit prima, het ziet er erg goed uit en de service van de winkel zelf is ook perfect. Iets bestellen? Tuurlijk! Voor 5 euro is het de volgende dag in huis. Niet goed? Terug sturen of langs brengen! Kind kan de was doen. Nog geen slechte ervaringen mee gehad. Helemaal tevreden. Keep on going!

America Today Support

America Today vertaalt sinds 1989 de all American campus lifestyle in een breed assortiment van zeer relaxte basics, accessoires en college-klassiekers zoals jeans, T-shirts, sweats, jogging pants en hoodies met karakteristieke logo's, prints en details. En, mocht je even zonder kledinginspiratie zitten (je hebt van die dagen), no worries, op onze site vind je regelmatig nieuwe looks voor guys en girls, waarmee je elke dag verantwoord gestyled de deur uit kunt. Binnen een paar minuten bestel je via de webshop direct jouw favoriete look.

Bezoek America Today

Contact informatie