www.betersport.nl Beoordelingen

www.betersport.nl Beoordelingen

Middelmatig
5.9

Wachten tot alles op voorraad is

Een spinningbike gekocht met een aparte klem waar een ipad in zou kunnen. Echter, ipad klem niet op voorraad.. Kan gebeuren, geen probleem.

Maar die bike wilde ik wel zo snel mogelijk hebben. Dus even gebruik gemaakt van de chat functie op de site. Reactie duurde even, maar meneer kon mij vertellen dat eerst de fiets geleverd zou worden en later de ipad klem.

Met goede moed proberen te betalen. Probleem 1; iDeal werkte niet. Advies op chat; Nogmaals proberen/bestellen. Echter, zeflde probleem.. Dus twee keer besteld (ook akkoord op mail), maar geen mogelijkheid tot betalen. Gevraagd of bankoverschrijving dan kon voor 1 vd bestellingen, dus duurde iets langer voordat alles geregeld was.

Nu net de mail gehad dat alles nog niet verzonden kan gaan worden omdat de ipad klem niet op voorraad is.. Dus... Dat zou apart komen werd gezegt, nou niet dus.

CONCLUSIE; amateuristisch, slechte communicatie, niet eerlijk.

Halterbank voor een mooie prijs met veel functies

Ik zocht een halterbank voor een mooie prijs en kwam uit bij de pro 500 van betersport. Na veel vergelijken op meerdere sites vond ik hier een halterbank die in mijn budget paste. Met meer trainingsmogelijkheden dan andere halterbanken in die prijsklasse. Dit model heeft een preacher curl om je biceps te trainen en nog een mogelijkheid om een butterfly oefening te doen. Het apparaat werd gratis thuisbezorgd binnen 4 werkdagen. En het opbouwen was zo gebeurt. Een tip voor iedereen die thuis wilt trainen.

Beste prijs & prima loopband

Ik had hiervoor een loopband van Reebok maar die was lang niet zo stabiel en sterk als die ik nu heb gekocht. Ik kocht de Jet 9 van het merk Focus Fitness voor 899,- echt een super apparaat. Ik had van te voren wel 50 andere sites bezocht en was naar 2 winkels gegaan maar dit was echt de beste prijs voor een echt prima loopband.Als je intensief wilt gaan rennen een echte aanrader dus!

Betersport blijft verbazen

Ik heb al meerdere malen bij www.betersport.nl gekocht en elke keer ben ik op en top geholpen. Of het nou ging om mijn loopband van een paar honderd euro of toen ik kleine gewichten had besteld van een paar tientjes. Service is altijd correct, snelle levering en de aftersales kan ik alleen maar blijven aanmoedigen. Heb nu weer een hometrainer op het oog en die ga ik zeker weer bij betersport bestellen.

Ga zo door jongens!!! een dikke 10 voor jullie team

Product moet nog gekocht worden, maar tot nu toe TOP!

Ik had wat vragen via de mail, deze werden correct en vooral snel beantwoord. Binnenkort ga ik mijn product er ophalen, daar verwacht ik ook alleen maar goed van.

- Product werkt goed. Afhandeling netjes. Nu laatst helaas een kapot onderdeel deze word zonder problemen vervangen. Super!

Loopband Diadora Tapi

Levering snel, alleen jammer dat de chauffeur het niet naar binnen wilde tillen. En niet eens wilde helpen om het samen naar binnen te brengen.

Loopband is van goed kwaliteit. Super makkelijk in gebruik. Betersport is een prima en goede winkel. Zeker een aanrader.

Is www.betersport.nl uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer