Bloemistengroep Beoordelingen

Bloemistengroep Beoordelingen

Goed
7.4

Leuk bloemposten !!

Bestel handiger rozen bloemenbrievenposten !! Die gaat gewoon door de brievenbus heen !!! Maar de prijs valt een beetje tegen, het is eigenlijk wel wat duur voor mensen met uitkering... je moet er maanden voor sparen voordat je alles bijelkaar hebt gespaard en je kan heel mooie en nieuwste roosjes bestellen en iemand verrassen !!

Is Bloemistengroep uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Bloemistengroep Support

Wij bezorgen uw bloemen en cadeau door heel Nederland. Onze bloemisten maken van uw boeket, cadeau, bloemstuk of bloemen een aangename verrassing voor elke verjaardag, huwelijk, jubileum, moederdag, valentijnsdag, of geslaagd: Gefeliciteerd.

Bezoek Bloemistengroep

Categorie