Bonprixsecure Beoordelingen

Bonprixsecure Beoordelingen

Middelmatig
6.2

Un site que je recommande

J'ai commandé plusieurs fois et je suis assez satisfaite! Je me réfère souvent au avis sur les articles, ce qui m'aident beaucoup dans mes choix! Seul une fois j'ai commandé une robe et ils ne m'ont pas envoyé la bonne. Le service client a été très efficace et j'ai reçu quelques jours après la bonne robe!

Note : 5/5

Bonjour,

J'ai effectué plusieurs commandes chez eux depuis plus d'un an et globalement je suis très satisfaite.
La livraison est ultra rapide, les prix intéressants, seul bémol j'ai reçu plusieurs fois des robes avec une matière qui ne correspond pas à celle décrite sur le site. Mais sinon cela reste vraiment un bon site que je recommande.

BON RAPORT QUALITEE PRIX

X COMMANDES CHEZ EUX... JE SUIS SATISFAITE! RARE LES ARICLES QUE J AI DU ECHANGER... POUR MA PART, IL Y A QUE LES MAILLOTS DE BAIN ET SOUS VETEMENTS QUI TAILLE MAL! PRENDRE UNE TAILLE AU DESSUS! PAR CONTRE, UN PEU TROP CHER SUR CERTAINS PRODUITS...

plus ou moins

Les habits sont vraiment pas chers, par contre ils font bien regarder les avis pour les tailles, car si vous êtes habitué à mettre du 40, il se peut que vous commandiez du 34 selon les articles !!!
Les qualités peuvent être parfois limite mais là aussi je me réfère aux avis !
Plusieurs fois commandé sur se site jamais déçu pour le moment.
Il faut compter une moyenne de 10 jours pour la réception de son colis.

Livraison pas complète.

J'ai commandé pour deux articles, je n'en ai reçu qu'un seul..
Je n'ai pas était prévenu, il fallait que j'aille voir sur le site en profondeur pour voir qu'un article était en rupture de stock alors que je l'avais acheté.
Certes il ne m'a pas était facturé quand j'ai regardé mon compte, mais si on ne peut même pas faire confiance...
Bref, déçu lors de la commande.

Et les tailles ne sont pas les bonnes.

Mais sinon les robes sont très belles.

Soms leuke kledij,maar maten kloppen nooit!

Ik bestel hier regelmatig voor de kinderen en mezelf en sporadisch voor m'n man.
De kwaliteit is meestal wel ok.
De maten kloppen helemaal niet!
Omdat m'n dochter gek is op een bepaalde soort broeken,bestelde ik de keer erna identiek dezelfde maar in een andere kleur,wel dezelfde maat.
1 was goed,de andere heb ik retour kunnen sturen (duur!) omdat de pasvorm totaal niet overeenkwam met dezelfde maat die ze reeds had.

Zo lopen de retourkosten wel hoog op.

Kwaliteit is soms goed,maar vaak ook na enkele wasbeurten heel tegenvallend.
Lingerie (BH) is wél heel goed!Hiervoor toch een aanrader.

Maar goed,bestel dan liever een keertje meer om af te wisselen.

Du bon comme du moins bon

J'ai commandé plusieurs fois !
J'ai été parfois déçue de la matière ou de la coupe qui correspond pas toujours aux photos du site!
Les autres articles sont jolis mais sans plus
Oui les prix sont attractifs et la livraison en point relais est rapide mais ce n'est pas mon site préféré! Maintenant je ne commande que quand j'ai réellement un coup de coeur pour un article ...

Erg tevreden, mooie kleren en niet duur

Qua kwaliteit en prijsverhouding erg goed.
Je wordt goed geinformeerd over je bestelling en ook wanneer het niet op voorraad is of wel of uitverkocht is.
Ik heb laatst zelf nog iets besteld en het was snel verstuurd.
Ook is het fijn dat het per acceptgiro gaat, zo heb je nog even tijd de rekening te voldoen en weet je wanneer je de rekening betaald hebt.
Erg tevreden en aangezien je bij veel bedrijven niet meer achteraf mag betalen, raad ik iedereen aan hier te bestellen voor kleren, vooral ook als je met grote maten zit.

Groetjes, Kelly Mans

livraison très longueeeeeeee!!!!!

bons produits ( toutes les tailles au même prix) bon rapport qualité/prix mais plus de 10 jours pour la livraison, à la commande articles dispo mais manquant à la livraison!!! Ma dernière commande n'est jamais arrivé au point-relais, je l'ai annulé après avoir patientée 3 semaines, ils ne m'ont remboursé que CINQ SEMAINES après!!!!!!!!!!!
Ils ne sont pas du tout commercial, une simple excuse sur lettre type, aucun geste commercial.

zeer onzorgvuldig met rekeningen!

Kreeg laatst een mail over een rekening van 2 jaar geleden. Moest toen weer alles uitzoeken wanneer en hoe die betaald was. Voor mij NOOIT meer bon prix!

Geweldige site, alleen net dat ene kleine puntje.

Waardeloze service qua retouren!
Raken deze altijd kwijt, waarna je vervolgens van kastje naar de muur wordt gestuurd.
Dit nog flink veranderen en dan 5 sterren.

meer verwacht

ik dacht dat de kwaliteit beter zou zijn dan bleek, 1 jurkje was al vrij snel stuk en dat zelfde jurkje deed niet aan de verwachtingen, je kon niet goed zien hoe lang de jurk was en de print leek veel lichter en minder groot op de site dan in het echt, jammer.

maar wat wel een voordeel is de scherpe prijs, natuurlijk kan je hier ook niet top kwaliteit van verwachten ik zelf zou hier niets meer bestelen en spaar liever eerst even door en koop dan een betere en mooiere kwaliteit kleding!

voor mijn doen té goedkoop, voor u misschien wel perfect.

redelijk

ik vond de levering een beetje traag, kon er niet achter komen hoe dat kwam (geen inzage in status vd order). Retourprocedure ietwat onduidelijk.

ge woon slecht behandeld

ik vind dit slecht, wordt bij ons niet geleverd om dat ik aangrenzend bij een vakantie bungalow- park woon op een eiland, wij wonen hier al meer dan 20 jaar op dit adres, je wordt behandelt als een crimineel.

naaierij

als je een bestelling plaatst van bijvoorbeeld 2 broeken en 5 shirts en ze hebben opeens nog maar 1 broek en 4 shirts op voorraad, dan krijg je die geleverd en de andere broek en shirt krijg je niet, vervolgens word de waarde van die broek en dat shirt op een account bij bonprix gehouden en kun je het ergens anders aan besteden..
ECHT WAARDELOOS!
OF lever de gewenste artikelen, en als je die niet leveren kunt, geef dan gewoon de klant zijn geld terug! en ga dit niet op een soort van tegoedbon-wijze achterhouden!!

Wel zo eerlijk

Wat een kleding keuze voor zulke leuk prijzen, maar vooral ook dat je er met een grotere maat zo goed kan slagen en niet gelijk veel meer moet betalen, alle maten gelijkl van prijs.Daar kan menig bedrijf een voorbeelt aan nemen

Kleding valt vaak tegen

Kleding ziet er nooit zo uit als op de foto en valt meestal veel groter uit. Als je retour wil sturen moet je zelf de verzendkosten betalen dus stel dat je alles terug wil doen betaal je dus 6 euro voor niks. Bon Prix moet deze verzendkosten zelf voor hun rekening nemen aangezien zij een niet lijkende pasvorm op de foto zetten.

Matig kwaliteit, langzaam levering maar GOEDKOOP!

Vaak niet vooraardig, nabestellingen die weken later gecanceled worden, kwaliteit is acceptabel voor jonge mensen (veel kleding voor weinig, mode)

bonprix

goede winkel, leverd optijd en is betaalbaar

Kleding ook voor grote maten bonprix.nl

Heel fijn om te kopen bij bonprix.nl, ook het retourneren als het een keer tegenvalt of iets dergelijks is geen probleem. Heel fijn om te winkelen en ik beveel bonprix echt aan.

Is Bonprixsecure uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer