bullguard internet security Beoordelingen

bullguard internet security Beoordelingen

Middelmatig
6.8

Jammer dat de service niet (altijd) super is

Gebruik BullGuard nu al meerdere jaren. Tot aan december 2013 steeds zonder problemen. De laatste versie (13) geeft echter bij het opstarten van BullGuard problemen met het opstarten van de Firewall (start firewall vaak niet op) en soms ook de Gedragsscanner (kan gedragsscanner in echttijd niet starten). Helaas duurt dit nu al 4 maanden en van BullGuard hoor je na een poosje niets meer op de toegestuurde e-mail berichten terwijl het probleem nog steeds niet opgelost is. De service van wat een professioneel bedrijf beoogd te zijn mag daarom van mij wel wat beter.

goeie support pakt niet veel aan ram snelle beveiliging en safe browsing

en echte aanrader! gebruik het al jaren en heb er nog GEEN 1 probleem mee gekregen echt top

Snelle beveiliging!!

Ik gebruik Bullguard Internet Security 12 nog niet zo lang maar het programma voldoet meer dan prima.
De laptop blijft lekker snel en ook de downloadsnelheid lijdt niets onder de installatie van dit programma. Ik ben zeer positief verrast door het gemak waarmee deze suite te bedienen is en het feit dat mijn laptop zo snel blijft. Dit is echt een verademing na het proberen van meerdere andere gerenommeerde security suites!
De positieve reviews van de laatste tijd, onder meer na test van AV-comp. geven mij een gerust gevoel als ik op internet surf, download etc.
Een blijvertje wat mij betreft.
Groet,
Leon.

Prima Internet Security

Ben een nieuwe gebruiker van Bullguard Internet Security 2012

Heb hiervoor meerdere andere programma's gebruikt, waaronder Norton 2011 en was daar tevreden over. Ik was erg sceptisch om over te stappen naar Bullguard Internet Security 2012.

Na het GRATIS gebruik van Bullguard was ik verkocht.
Totaal geen verlies van snelheid, wat met Norton 2011 wel eens het geval is.
Maar wat voor mij de doorslag gaf, is de ZEER goede virusscanner, en Firewall.

Dit mag dan niet een van de goedkoopste programma's zijn, zeker een van de beste.

Bullguard jullie hebben er een FAN bij.

Cornel

Veilig surfen op het internet

Eerst en vooral vind ik Bullgard erg gemakkelijk en betrouwbaar,men wordt met niets lastig gevallen,hij doet zijn werk voortreffelijk op de achtergrond(up-daten,scannen...)en houd kwetsbaarheden in het oog en verwittigd je wanneer er drive's verouderd zijn.
De service is trouwens,naar eigen ondervinding,uitstekend,bv.had ik in
2011 problemen met men desk-top zodat de virus-scanner niet meer opstarte,na een mailtje gestuurd te hebben naar de help-desk werd me prompt een nieuwe en up-gegrade versie gratis verschaft,dat noem ik pas service!
Ik ben dus heel tevreden met dit product!

zeker straf genoeg

(duur maar wel goed)reeds 4 jaar zonder problemen

héél tevreden met mijn bullguard

ik heb onlangs mijn Internet Security abonnement verlengd voor 3 jaar
dat is het beste bewijs dat ik veel vertrouwen heb in Bullguard
bovendien word je bij het minste probleem bijgestaan door héél competente medewerkers
proficiat Bullguard !

Zeer goed

Ben zeer tevreden over BullGuard, bied stevige anti virus bescherming!
Total pakket voor een goede prijs!

Super!

Ik ben heel tevreden met dit product! Ik heb meerdere AV's in mijn leven gebruikt, maar geen enkele heeft alle mogelijkheden van BullGuard! Als gamer ben ik blij met de gamemodus, en als Multi-media gebruiker van Java, Flash, Reader en VLC player ben ik ook blij dat ik kan zien of ik moet updaten. Groot verhaal klein, dit is de nummer 1 in Internet Security.

Geweldig product

Ik gebruik al enige jaren Bullguard en heb tot op heden geen klachten over dit product. Een echte aanrader dus :)

Bullguard Dutch Support

Bezoek bullguard internet security