Cdrwinkel Beoordelingen

Cdrwinkel Beoordelingen

Uitstekend
9.4

Supersnel geleverd

DVD'tjes waar vindt je ze nog voor een scherpe prijs? Besteld en de volgende dag in huis. TOP!
Peter Hageman, Adindafoto.nl de trouwreportagespecialist

bestelling

Heb mijn bestelling prima ontvangen daags nadat ik deze had geplaatst,zag er allemaal prima uit,ik heb al meerdere kern besteld bij CDRWinkel en altijd was de bestelling prima in orde,een echte aanrader.

Uitstekend!!!

Geweldige snelle service. Vanaf de bestelling tot en met de aflevering verloopt alles perfect, hulde!

YES!!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!!

Langs de muur in de woonkamer zitten 9stuks GU10-50W inbouw spots op een klik aan klik uit dimmer.Daar er 2 stuks kapot waren wilde ik overgaan op LEDspots! Ik heb me laten informeren en kwamen uit op Philips spots van 2700K ,die moesten dezelfde kleur licht geven als de halogeenspots, NIET DUS!! Ongedimd lijkt het redelijk ,maar als je gaat dimmen worden de halogeenspots warmer van kleur en de LEDspots blijven wit. Verschillende andere merken geprobeerd met hetzelfde resultaat (BAH) Toen kwam ik per ongeluk Cdrwinkel tegen op internet en die hebben LEDspots extra warm van 2300K .Die besteld en na 2dagen al binnen! Gelijk gemonteerd ,en exact dezelfde kleur als de gedimde halogeen spots en dimmen perfect. EINDELIJK!!! Kleur is top, kwaliteit is top,service is top.Met andere woorden Cdr winkel is top!!!!! PROFICIAT. mvg Ruud

Snelle levering, lage prijzen

Uitgebreid assortiment, lage prijzen, mogelijkheid tot bestellen via Ideal en snelle leveringen

prompte levering

bij het maken van een bestelling zelfs vanuit belgie is dit binnen een tweetal dagen ter plaatse. Doe het maar na. De bestelde goederen zitten altijd goed verpakt en ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad. Het enige is soms dat er soms een slechte (bijvoorbeeld bij een bestelling van dvd doosjes) bij zit, maar dit is meestal op een 200 stuks gaat dit over hooguit een vijftal. Maar dat is denk ik normaal.

Dus heel tevreden

Goede service maar niet de goedkoopste

Algelopen jaren heb ik meerdere bestellingen gedaan. Deze zijn altijd correct en duidelijk uitgevoerd. Ook op problemen zoals tijdelijk niet vooradige artikelen is correct gereageerd. Het kan iets goedkoper maar de service maakt dit goed.

Goede service en snele levering

Ben zeer tevreden met dit bedrijf.
Maken waar wt ze beloven.

beter kan niet!

jullie waren snel,duidelijk en beleefd.Dit is een perfecte service!

Super snelle levering

Ben zeer tevreden het was een super snelle goede levering.
Zal hier zeker weer bestellen

snelle levering en heeft wat ik zoek

Telefonisch correct beantwoord op mijn vraag

Met CDR shop ben ik in mijn nop

Het is allemaal naar mijn wens verlopen

Schitterend

Snelle levering maar verkeerd product. Geen nood hier, snel omgeruild zonder veel poespas.
Inderdaad noemen wij dat DE service.

heel tevreden

goede produkten, goede prijs, woensdag besteld, donderdag feestdag in belgie, maandag helaas pas geleverd...

Goede snelle service!

Snelle en correcte levering!

perfecte levering

vijf sterren.Altijd alles op voorraad, snelle levering, en een zeer betaalbare prijs.

Goede afhandeling.

Jammer dat een enkel artikel niet kon worden geleverd ( scartverdeler). Verder alles netjes en correct afgehandeld.

5 sterren

Gewoon een overzichtelijke, goed gesorteerde, snel leverende webshop.

service

Op alle fronten perfecte service

Ledssavetheworld BV Support

CDRwinkel.com is een onderdeel van Ledssavetheworld BV. Bij ons bent u op het juiste adres voor: CD-R - DVD-R - Blu-Ray - LED verlichting - Inkt - Memory Cards - Fotopapier - Batterijen - Kabels - WiFi - .... U kunt bij ons betalen via Paypal, vooruitbetaling, met creditcard (Visa en Mastercard) en iDEAL. Wij bevinden ons te GELDROP. U bent van harte welkom in ons afhaalmagazijn. Waarom bestellen bij CDRwinkel.com? - wat u ziet is op voorraad - 14 jaar ervaring - onze klanten staan centraal - verzending binnen 24u - ...

Bezoek Cdrwinkel

Contact informatie