Chipdk Beoordelingen

Chipdk Beoordelingen

Goed
8.5

Hurtig levering, super service, gode produkter!

Chipdk leverer altid hurtigt, har man evt. spørgsmål til tingene går det stærkt med, at få svar. God betjening, lave priser, gode produkter. Chipdk kan varmt anbefales!

kun 5 stjerner, +++++ vis der 6 stjerner så fortjener chipdk

Jeg vil ikke sige meget men god service, super god produkt, jeg har aldrig oplevet fejl i reservedele hurtig levering. Forhold til andre meget hjælpsom vis der noget ikke man kender til.

Fx. Jeg skulle skifte ipad glas som jeg har aldrig gjort Før han fortalte mig hvad skal jeg gøre, og hvilke ting jeg skal pas på med.

Anden ting der mange der har problemer med iphone sensor at den ikke bliver mørkt under samtalen, men jeg kontaktede chipdk, han give mig en løsning på det.

jeg vil takker ham for hans hjælp.

Langtids retur

Bestiller altid ved chipdk og er meget tilfreds. Udover hvis en varer er defekt så tager det en krig før der sendes en ny, da man først skal ind på nettet og lave en returodre og derefter sende den, også vente på ny. Lang tid når man har en kunde som skal undværer sin telefon.

Hurtig og godt :)

Chipdk kan stærk anbefales :) altid hurtigt, høfligt og godt betjening. Og lavere priser skal man lede længe efter :))

Effektiv og hurtig levering, pålidelig selv når der opstår problemer.

Nem bestilling, hurtig levering og selvom jeg har haft uheldige oplevelser med nogle produkter, så har Chipdk hurtigt sendt nye.

Altid varer i god kvalitet!

Jeg handler ofte hos Chipdk.dk og på trods af de lave priser så fejler kvaliteten intet - der sjældent udsolgt af det jeg skal bruge og jeg får altid mine ting som aftalt :)

udvalget er forholdsvis bredt, og det dækker det meste som jeg og eller min familie smadrer på vores iPhones

- Før i tiden handlede jeg på ebay - men vil hellere støtte en dansk virksomhed med lave priser!

Super service,hurtig levering,perfekte vare hver gang

har flere gange handlet ved Chipdk og hver gang er varen kommet frem som aftalt,har ikke en eneste gang haft problemer med varen, selv om vi her har med en vare at gøre som kan være følsomme hvis ikke man har forstand på at håndtere dem.

Rigtig god service!

Har handlet hos Chipdk i flere år nu, og der har aldrig været noget. Og de har super priser!
Kan klare anbefale dem!

Super service og billigt!

ChipDK er en super side at købe Iphone reservedele! Kan anbefales 100%

Gode priser, hurtig levering, klasse support!

Der er efterhånden mange forskellige steder, hvor man kan få repareret sine telefoner og hvor man kan købe sine reservedele.
Hos ChipDK fungerer det hele bare meget godt og upåklageligt. Der er lynhurtig levering af de billige varer efter betalingen, og har man en forespørgsel, er der respons inden man når at opdatere sin mail.
100 % troværdig hjemmeside og en konkurrencedygtig virksomhed, som varmt kan anbefales.

Ødelagt bagskærm Ingen retur

Har købt et bagcover som var smadret ved ankomst.. Betalte for at den skulle sendes som pakke fordi den ikke skulle blive ødelagt på vejen men det blev den så.. Skrev ind til dem og bad om en ny.. De sendte mig en ny hvilket OGSÅ var smadret(mere end den anden). Skrev så igen om at jeg vil have mine penge tilbage så jeg kan købe et andet sted med ordentlig kvalitet. Fik intet svar. . Har stadig ikke hørt fra ham..

første gang jeg har oplevet fejl

Har tidligere bestilt iphone skærme hvor alt har været som det skulle være, det skal i sku have.
Men så bestiller man en iphone 4 skærm, montere den, tænder mobilen og så flimre skærmen, det er sku træls, og specielt når der ikke er garanti og/eller 14 returret, fordi emballagen er brudt, og så må man åbenbart bare stole på at den test der skulle være lavet, var fejlfri.

Super webshop

Bestilte en god stak dele, de blev afsendt så hurtigt som muligt og modtog alt som lovet dagen efter. Helt sikkert ikke sidste gang jeg har bestilt herfra.

Fin kvalitet på Iphone dele - Dyr fragt

Vældig fine dele de sælger, og hurtig levering.. dog syntes jeg fragten er lidt underlig , og dyrere end den burde.. betaler 65,- kr for fragt, modtager mine dele i et maxibrev, med 24,- kr frimærker på.. så burde man vel kunne nøjes med '; 24,- kr + 15,- til et maxibrev ? Blot et forslag...

super leveringsservice

Jeg har efterhånden købt en del NDStt kort hos Chipdk med hurtig levering hver gang. Og da jeg fik et kort som havde en fabrikationsfejl, fik jeg bare tilsendt et nyt straks da jeg sagde det ikke virkede. Rigtig god service..

Billig og hurtig levering

alt på siden er billigt i forhold til andre skulle bruge et iphone glas bagcover og værktøj kostede kun 120kr men fragten er ok koster ca 30kr :)

SUPER SUPER

kan klart anbefales
mvh
peter

Servicen er helt i top

Jeg havde problemer med et kort købt hos chipdk, og kontaktede derfor deres kundeservice. Det blev hurtigt svaret på email, med forslag til forskellige løsnings forslag. Da dette ikke hjalp blev vi enige om at jeg sendte kortet retur til dem. De løste hurtigt problemet, da det var en softwarefejl og ikke en hardwarefejl, og sendte kortet tilbage til mig. Så alt i alt en rigtig god oplevelse.

ChipDK Support

Over dit bedrijf

Salg af wii med bootchip, playstation 2 og playstation 3, nds, konsoller games tasker og addons

Bezoek Chipdk

Contact informatie