Cimber Beoordelingen

Cimber Beoordelingen

Laag
3.9

Sommerferie

Har fløjet med dem et par gange,ingen problemer sådan da,en gang ventet vi 5 timer i lufthavnen,men fik god infomation,om problemet .Ellers god information og betjening .

Dette konkurs er allerede blevet planlagt?

Det ligner noget, der er løgn.

Cimber har snydt deres kunder for millioner af kroner.

Hvad sker der, når det først måned er gået galt?
Det stopper jo, fordi der ikke er flere penge. Så simpelt kan svaret lyde, når man spørger en revisor, "hvordan man egentlig går konkurs" og få et godt overblik over situationen, at der ikke pludselig ville komme en konkurs over firmaet.

Cimber er upålidelige

Cimber er upålidelige.

Vi var midt i vejen til at komme tilbage fra rom til København, men pludselig har vi opdaget at flyvselskabet er gået til konkurs, vi kunne ikke bruge billetterne i lufthaven.
Vi havde ikke nok penge for at købe billetterne igen.
Vi fik heller ikke penge tilbage fra selskabet.

Konkurs = Ingen ferie!

Så gik firmaet konkurs og det kom lige ud af ingenting. Dvs. vi mister vores rejse uden refundering af beløbet. HURRA!! :(

Ikke helt i top

Jeg skulle en tur/retur fra KBH til Bornholm. Jeg havde bestilt udrejse til kl. 12.00 men fik en uge før afrejse en mail om at turen var udskudt til kl. 14.00 Den mail fik jeg i øvrigt flere gange samt reminder på SMS om at jeg skulle godkende ændringen hvilket gjorde at jeg troede de igen igen havde udsat min flyving. Unødvendig irritation.

Jeg rejse med et spædbarn og kom en time før afrejse som det anbefales. Skulle gå til fjerneste gate... her fik kort før afgang af vide ved en tilfældighed at flyet var udsat... det blev udsat 1½ time og jeg måtte bruge en mindre formue til mad til mit barn der ikke umiddelbart kunne vente.

Flyveturen gik ok og uden problemer. Hjemturen gik også fint, de selvprintede borading cards virkede dog ikke og jeg måtte med spædbarn på armen pæn forlade sikkerhedkontrollen og alle mine ejendele og gå til check ind igen og få lavet nye kort. Og så ellers ind i køen igen og håbe på at min taske stod på den andne side af sikkerhedskontrollen.

Halvdyr og pebret tur til trods for at det var de billigste billetter vi valgte. Flyver nok ikke igen foreløbig.

Dårlig Service

Jeg skulle i lørdags booke en billet fra Karup/KBH Tur/retur.
Da jeg skulle betale og havde tastet kortnummeret ville siden ikke godkende betaling, jeg forsøgte mange gange og der står så at man kan ringe ind for at få hjælp og også hvis priserne skulle have ændret sig.Det gjorde jeg så kl.13.00 hvor de har lukket.Så idag mandag fanger jeg dem og der er ingen hjælp at få!!
Første konsulent var total ligeglad, begyndte bare at taste ny ordre og smed mig ud af køen.Nummer to sagde direkte at det kunne de jo ligesom ikke gøre noget ved nu, jeg skulle have ringet i lørdags i åbningstiden.Det sagde jeg at jeg havde gjort, så fik jeg af vide at det ikke kunne tage en time at forsøge at booke..Da jeg havde påbegyndt min booking kl.12.00.
De har hermed fralagt sig ethvert ansvar!!

Svindler firma!

Du betaler for at få en plads, når du cheker ind får du den ikke og når du efterfølgende kontakter dem for at få refunderet beløbet får du aldrig svar!
Finder du ikke deres telefonnummer på siden og bestiller golfbag med på turen. De har bevidst gemt den pris alle andre kan findes på deres hjemmeside. Du skal betale 700 kr. hver vej!
Mindste plads mellem rækkerne af alle flyselskaber!

Ikke fremsendte ski.

Jeg var på skiferie i uge 9 i Val Thorens og indleverede mine ski i CPH. De kom aldrig frem til stor irritation og ærgelse. Bagefter har jeg svært ved at få penge for skileje refunderet. Det er for DÅRLIGT. De prøver alle mulige krumspring og prøver at tørre den af på rejsebureauet. ØV. DÅRLIG service.

tyveknægte

10000000 ekstra gebyrer og meget godt skjulte gebyrer!!!!! HUSK hvis I skal have klapvogn med så skal den bestilles hjemmefra via et eller andet crappy telefonnummer. Koster 350 pr vej ellers koster det 700kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ved check in. Røvbanan.

ubehagelig oplevelse

Vi skal ikke rejse med Cimber igen hvis vi kan undgå det. Cimber er billig men du får ikke engang hvad du betaler for.......
Afrejse fra Billund tidlig torsdag morgen - ca 30 minutter før afgang kommer udsættelsen - flyveren er udsat 1 time, der har været problemer i Norge hvor flyet skal komme fra - okay, og det ved i først nu!!! Nå men selve flyveturen var fin - vi skulle til Stockholm og allerede retur til Billund igen fredag. Vi overnatter på lufthavnshotellet da vi skal afsted tidligt fredag morgen hjem mod Billund igen og vi har hørt at Cimber er striks med at man ikke skal være forsinket til check in overhovedet for så er billetten tabt - og vi vil ikke side fast i Stockholms morgentrafik så det blev Lufthavnshotellet, så kan det da ikke gå galt.
Vi er selvfølgelig i god tid til chek in og vi har fin tid til at shoppe lidt - vi har endda tid til at besvare to kunde undersøgelser fra Arlanda Airport om tilfredshed......
Vi går ombord i flyveren og taxier ud til landingsbanen, hvorefter piloten i højtaleren fortæller at der er tekniske problemer med flyveren og vi må vende tilbage til lufthavnen - alle passagere skal forlade flyveren og bagagen bliver udleveret. Vi vil få yderligere besked om en halv time - der går nok ca 45 minutter inden der kommer besked om at flyet er cancelled og vi kan få hjælp i SAS star alliance help desk. Vi hanker op i bagagen og drager i samlet flok mod SAS. Her er personalet stresset - sikket ved tanken om alle de utilfredse passagerer..... De ved ingenting og siger vi skal komme igen om en time...... Hallo - skal vi så bare stå her og glo!!!! er der andre der kan flyve os hjem????? Personalet ved ingenting - tag et nummer - stil jer i kø - vi taler med dig når dit nummer bliver kaldt op. Numrene bliver ikke kaldt op (de har jo alligvel ikke noget at fortælle os) men de fastholder at vi skal komme igen om en time. Det gør vi så. En time efter får vi besked om at vi kan kommer til Bergen med SAS og derfra til Billund med Cimber - så er vi i Billund 16:10 istedet for 10:15 som planlagt - flot Cimber........men var det forresten ikke fra Norge vores fly kom forsinket dagen før.....
Det lykkedes at kommer til Billund fra Bergen, men det er sidste gang vi flyver frivilligt med Cimber.
PS vi fik en ekstra faktura fra Cimber idag til morgen for flyveturen til Bergen - blodtrykket fik lige en ekstra tand op indtil vi opdagede at det trodsalt var uden beregning.......

God oplevelse.

Vi havde en god oplevelse med cimber til Rom, vi syntes især personalet ombord var meget proffecionelle og sikkerheden var i top. Vi har absolut intet at klage over, og kan anbefale Cimber til andre :-)

De er det rene Lort

En synlig fejl jeg opdagede allerede 5 sekunder efter bekræftigelsen gjorde at jeg endte med at betale dobblepris for en rejse. Grunden til at jeg begik den lille fejl skyldetes at jeg måtte gennemgå booking procesen 3 gange på grund af hjemmeside problemer, og ugen før kunne jeg ikke engang komme ind på hjemmesiden og bestille.
Desvære har Cimber monopol over flyrejser fra Bornhom til København, så det var den eneste muglighed for at rejse.

Man får hvad man betaler for

I deres kamp om kunder er priserne rimeligt lave. Det betyder en masse gebyrer. Derfor skal man huske at se sig godt for med bagagepriser osv.

Fin betjening af kabinepersonalet og en times forsinkelse på afgangen er min oplevelse.

Kåre Thomsen

Jeg flyver aldrig mere med Cimber. De nægter at refundere min flexbillet selvom købsbetingelserne siger de skal. Et nedslidt og ulækkert fly med synligt sikkerhedsproblem (sædet foran mit kunne ikke rettes til lodret position) til Aalborg. Bizarre telefontider (nærmest umuligt at komme igennem til den ene medarbejder der er på arbejde - sådan virker det). Og uhøfligt, frustreret personale der absolut ikke "kan" sige noget om sagen. Mailer man en klage, får man det svar at der er 10-12 ugers ventetid på et svar. Jeg har opgivet at få mine penge tilbage, og jeg synes det er svindel at sælge billet til flexpris når de ikke kan flexes i praksis. Selskabet virker som om det er 5 minutter i konkurs.

Dårlig information

Vi var 3 piger der alle er handicappede og derfor skulle have ekstra ting med til 3 uger i Spanien. Vi kontaktet Cimber og købte en ekstra kuffert og troede selvfølgelig at det også gjaldt vægt. Det gjorde det også i Aalborg der var ingen problemer vi havde ialt 100 kg fordelt på os alle 3 samt rolator, men problemet kom i Malaga 3 uger senere hvor vi skulle hjem der måtte vi så betale for 40 kg. overlæs. DÅRLIG DÅRLIG INFORMATION. Vi klagede selvfølgelig da vi kom hjem og 2½ måned efter kommer deres svar så (ELENDIG SVARTID) De var selvfølgelig kede af at vi havde måtte betale ekstra men de kunne ikke gøre noget og ville ikke refundere de 400 euro vi havde måtte betale. . Se evt. hele brevet under Ellen Roesdahl kommentar SÅ REJS ALDRIG MED CIMBER - DEN ENE VED IKKE HVAD DEN ANDEN GØR - Ærgeligt at de ikke gik konkurs.

Tag aldrig mere end et stk. bagage med.

Køber man en ekstra kuffert hos Cimber, skal man bare huske at man IKKE kan købe ekstra kg.
Jeg skrev denne mail til Cimber:
Vi havde tilkøbt 1 ekstra kuffert pr. person, da vi alle 3 er handicappede og har brug for ekstra ting til en ferie på 3 uger uden vaskemaskine. Vi rejste fra Aalborg uden problemer med vores 6 kufferter på ca. 100 kg. og 2 roulatorer.
Da vi så skulle hjem igen fra fra Malaga, fik vi af vide at vi skulle betale 400 euro for at få den samme bagage med hjem igen. Dette står vi meget uforstående overfor, da vi jo havde den samme bagage med til Spanien 3 uger før. Vi var nød til at betale afgiften, da vi jo ikke havde anden mulighed for at få vores bagage med hjem igen. (Den er betalt via Transaction number: 486587809, Auth code: 181948 Merchant number 3318516).
Nu har vi rejst til Malaga siden 1999 hvert år i 3 uger og vi har altid 2 kufferter med hver, da vi har brug for hjælpemidler. Det har aldrig været noget problem, men vi har selfølgelig heller ikke rejst med jer før. Vi valgte at rejse med Cimber, da vi troede at servicen var i top, men vi har godt nok måtte sande noget andet.
Havde vi nu skulle betale i Aalborg Lufthavn ved afrejsen, havde vi haft muligheden for at reducerer kiloerne, men der var absolut ingen problem i Aalborg, Derfor var det også med stor undren at vi måtte betale for at få den bagage med hjem, som vi jo også havde haft med ned til Spanien.
Jeg skriver denne klage i håb om at få de 400 euro tilbage, da jeg mener at vi uforskyldt er kommet i denne situation.

Og fik dette svar:

Vi har nu set på din henvendelse.
Vi er kede af at høre, at du har måtte betale for bagage ved check-in i afgangslufthavnen.
Det fremgår af Deres reservation, at De max må medbringe 20 kg pr. person. De oplyser, at De har medbragt 100 kg i alt og derfor bliver De opkrævet 10 EUR pr. kg = 400 EUR. Vi beklager naturligvis at vor Handling Agent i Aalborg ikke har opkrævet overvægt, men kan desværre ikke imødekomme Deres anmodning om refundering af overvægt.
Vi beklager endnu engang fejlen hos vores Handling Agent og håber, at I til trods herfor havde en god rejse ombord hos os.
Med venlig hilsen
Cimber Sterling A/S

Konklusionen er: FLYV ALDRIG MED CIMBER, HVIS DU HAR BRUG FOR AT HAVE MERE END 1 KUFFERT MED.

Intet at komme efter

Bestilte billetter online; ja, processen er lidt lang - men du bliver guidet grundigt igennem og der er ikke problemer undervejs.

Da vores fly blev ændret, blev vi informeret i god tid.

Det var klart billigst at købe direkte på denne side - og det forløb problemfrit. :)

Super!

Klapvognen koster - dårlige svartider

Det koster uforholdsmæssigt meget at få sin klapvogn med hos Cimber, og får I ikke bestilt det hjemmefra, så koster det endnu mere i lufthavnen. Og det fremgår ikke tydeligt i bestillingsforløbet, at hos Cimber skal der betales for den klapvogn, som er gratis hos andre flyselskaber. Så vær opmærksom på at få det bestilt, hvis I skal rejse med Cimber.

Det opdagede vi desværre ikke på vores flyrejse med Cimber fra Firenze til København 21. juni i år. På udrejsen fra København med SAS har vi ellers uden problemer og ekstra omkostninger kunnet medtage vores kaleche-klapvogn.

Men i Firenze lufthavn vil Cimber ikke godtage klapvognen, og vi kommer til at betale 85 € for transport af klapvogn. Det er en ærgerlig oplevelse. I forvejen er der betalt 405 DKK for vores søn, som var gratis hos SAS, og man forestiller sig nok, at det vil være for bagage og klapvogn, at der betales hos Cimber, men nej.

Jeg er selvfølgelig også træt af, at vi har skullet vente over 4 måneder på at få svar på vores klage hos Cimber. Og så får vi alene et standard-svar med henvisning til de gældende betingelser, som vi kunne have læst på hjemmesiden. Tak for den information!

Mit råd til Cimber er at få ændret i bestillingsforløbet, så spædbørn kan få tilvalgt klapvogn med det samme, når der nu skal betales for den. De fleste spædbørnsfamilier har alligevel brug for at få en med.

Og når nu det hele regnes med, så kunne vi have rejst billigere hjem med SAS.

Jeg synes Bestillings processen er lidt lang.

Men ellers er det lige til, og man bliver godt guidet i gennem processen, og er på intet tidspunkt i tvivl om hvad man skal gøre eller pris.

Is Cimber uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

CIMBER AIR A/S Billund Lufthavn Support

Over dit bedrijf

Flyv ud i Europa med Cimber Sterling til priser fra kun 199,- enkelt. Vælg billige flybilletter til mere end 36 destinationer, vi flyver blandt andet til: Gran Canaria, Tenerife, Madeira, Rom, Nice, Barcelona, Malaga, Alicante, Mallorca, Firenze, Napoli, Venedig, Montpellier, Split, Athen, Kreta, Burgas, Verona, Geneve, Salzburg, London og Edinburgh. Se mere på www.cimber.dk

Bezoek Cimber

Contact informatie