Cinemagic Beoordelingen

Cinemagic Beoordelingen

Middelmatig
6.7

Ingen problemer

Bestilte et sd kort som kom den følgende dag.
Det kan jeg ikke være utilfreds med :-)

God pris - Levering til tiden - Elendig kundeservice ifm. reklamation

Er glad for den vare jeg har modtaget, men nu har jeg ventet i 5 uger på at de får sendt mig en ny 12V strømforsyning. Ringe kommunikation og ufattelig lang behandlingstid.

Pakken blev væk + defekt vare

Jeg bestilte en ekstern harddisk d. 11/2 - 14. Jeg får dog aldrig pakken, 14 dage efter bestilling efterlyser jeg den på cinemagic.dk. Efter 1 måned får jeg svar - GLS kan ikke finde pakken. De sender en ny ekstern harddisk som viser sig at være defekt - usb stikket kan ikke sidde fast i harddisken. Jeg skriver endnu engang til cinemagic, sender varen retur og får alle mine penge igen d. 31/3 - 14. Kundeservicen reagerede fint og jeg fik mine penge igen, men meget irriterende at bruge 1,5 måned på at efterlyse pakker og sende defekte varer retur.

Levering før tiden.

Bestilte en Panasonic DMR-BCT835EG onsdag 26-03-2014 kl.23:52.
Fik sms besked fredag 28-03-2014 kl.11:50 at nu var den klar til afhentning på aftalte drop sted, ifølge deres hjemmeside vil det først være mandag den kunne afhentes.
Det er da hurtig levering.
Jeg giver 5 stjerner for hurtig levering.

Manglende information ved bestilling

Sendte en bestilling 25.marts 15:00, modtog med det samme en "Bestillingsbekræftelse" med masser af forbehold, med løfte om en efterfølgende bindende "Ordrebekræftelse". Beløbet blev hævet på min konto 25.marts. Den 27.marts modtog jeg en besked fra GLS Pakke Shop om at pakken lå til afhentning. Ingen besked fra Cinemagic ud over den første.

Gør som andre - Hæv ikke betaling før varen afsendes, og giv besked i forløbet!

Utroligt lang reparationstid og dårlig kundeservice

Jeg købte et WD tv hos dem, som så viste sig at have en defekt. Jeg sender boksen ind d. 4. februar, hører så ikke noget fra dem, hvorefter jeg forsøger at ringe til dem men bliver af en telefonsvarer henvist til at sende en mail.
Som svar på mailen får jeg at vide, at de har registreret boksen på værkstedet d. 10.! februar, men i øvrigt ikke kan sige noget om, hvornår jeg kan få den tilbage.
Nu skriver vi den 25. marts, og jeg har hverken fået mit WD tv retur eller fået nogen status på reparationen.

Alt i alt meget dårlig reparationsservice og kundeservice i det hele taget. Man skal jo nærmest være heldig for at ramme en linje, hvor der er en medarbejder og ikke bare en telefonsvarer i den anden ende.

Slutteligt vil jeg også lige nævne, at leveringstiden, da jeg købte produktet, var noget længere end lovet.

Dårlig service!!!! HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE BUTIK

3 måneder har mit produkt været til service. Om nu svarer de ikke på mine mails.
Det er dem selv, som skriver de gode anmeldelser.
HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE BUTIK

Ukorrekt leveringstid

Der stod leveringstid 1-3 dage, men nu er der gået fem dage.

Fejlende leveringstid og utroværdig service

Jeg har købt et kabinet hos Cinemagic.dk, og jeg må ærligt indrømme, at jeg er skuffet over leveringstiden og servicen, jeg har fået. Jeg bestilte kabinettet tirsdag d. 11/3, og der var oplyst 3 dages levering - altså ville jeg modtage det den følgende fredag. Dagen før, torsdag d. 13/3, ringede jeg ind, for at forsikre mig, at de ville sende kabinettet samme dag, men der får jeg at vide, at de ikke vil kunne sende det denne dag, men at de ville sende det i morgen, så jeg ville modtage det mandag. Fair nok, småfejl kan jo ske, men den følgende mandag modtog jeg ikke et kabinet, og ringede derfor ind for at konfrontere firmaet om leveringstiden, da jeg ikke syntes, at det var iorden at forsikre mig om forsendelse fredag, og så alligevel ikke sendte det. Her fik jeg igen at vide, at kabinettet ikke var på lager, men at det ville blive sendt onsdag. Dog modtog jeg godt nok kabinettet onsdag, selvom det var meningen, at jeg ville modtage det torsdag, men alt i alt er jeg utilfreds over servicen fra visse medarbejdere, som forsikrer aftaler, de ikke kan holde, samt at leveringstiden på siden åbenbart ikke passer.

God oplevelse

SanDisk Extreme - 64 GB
Billigste sted, og lå i min postkasse en dag før forventet..

Super oplevelse 20 timer til levering

Bliver nødt til at give 5 stjerner, smertefri bestilling og lynhurtig levering, klart anbefalingsværdigt.

Levering ikke overholdt og ligeglade medarbejdere

Jeg ringede ind vedr et produkt for at høre hvornår jeg ku ha det i hånden, det var en onsdag, de sagde fredag og jeg bestilte med det samme.
Fredag intet nyt
Lørdag intet nyt
Søndag intet nyt
Mandag intet ny
Tirsdag intet nyt ( ringer og de siger at varen nu ikke er på lager og at jeg ikke kan få den før fredag, men den ville blive sendt onsdag dvs dagen efter )

Onsdag intet nyt
Torsdag intet nyt
Fredag intet nyt
Lørdag intet nyt
Søndag intet nyt

Og her står jeg så, stadig ingen mail om varen er afsendt, mon jeg nogensinde får den ?
Eller måske bare Info om dette ?

Lang leveringstid, dårlig beskrivelse af produkt og dårlig service

Jeg bestilte to iPad cases en søndag aften sent. Fik at vide, at de ville blive leveret inden for tre hverdage. Det blev så først leveret om fredagen...

På dag 2 taber min datter iPaden 20 cm over gulvet, og casen går i stykker - og kan ikke bruges mere. Det er ikke et cover, men en case, der er beskrevet på siden som:
"Beskyttende kasse til web tablet".

Da jeg skriver til kundeservice og siger, at den er gået i stykker med det samme, får jeg at vide at "Det nævnte cover er ikke designet til at beskytte ved/kunne modstå tab. Det er blot for at bevare din ipads udseende, så det ikke bliver skrammet og ridset som de normalt bliver uden påsat cover."

Det synes jeg bare ikke, er i orden, når man sælger det som en beskyttende kasse.

Alt for langsom

Bestilte et grafikkort, hvori der stod leveringstid 1-3 dage den 8 marts. Modtog så den 10. en mail hvori der stod at alle vare ville være på lager den 12 og blive sendt derefter. Nu her den 14 har jeg endnu ikke modtaget hverken videre informerende mail vdr. yderlige forsinkelser eller afsendt pakke.

Kontaktede derefter deres support, og afventer endnu svar.

Regner ikke med at købe herfra igen i fremtiden.

Mærkeligt firma ...

Jeg bestilte en printer, hvor der stod "levering 1-3 dage". Dagen efter fik jeg en mail om, at de forventede at afsende min ordre tre dage senere (hvilket for øvrigt ville være lige op til en weekend, så der ville gå yderligere mindst tre dage, før jeg ville modtage produktet). Jeg har egentlig ikke noget imod, at firmaer henter varer hjem i takt med, at der er kunder i butikken (hvis det er det, der har været tilfældet), men så skal man ikke oplyse en leveringstid på 1-3 dage under produktet på hjemmesiden. Som firmaejer har jeg brug for at vide, hvornår jeg kan regne med at tage et produkt i anvendelse.

Det mærkeligste af det hele er dog den nonchalance, hvormed der bliver kommunikeret fra firmaets side. De skriver bare: "Vi forventer at afsende din ordre [ordrenr.] fra vores lager d. [dato], hvor alle varer forventes på lager." Ikke noget med "vi beklager meget, men varen var ikke på lager alligevel" eller noget i den dur. Det er virkelig dårlig stil. Hvis de havde beklaget bare en lille smule, at de havde givet forkerte oplysninger om leveringstiden, ville jeg nok have ventet på varen. I stedet annullerede jeg ordren.

Hurtig leverance af plasma TV

Handel af Panasonic 50VT60E plasma helt som lovet. TV skaffet hjem fra udlandet og leveret i KBH i løbet af 6 dage.

Kontakt til fragtmand forløb fuldstændigt som aftalt.

Gerne igen.

Tilfreds

Bestilte en senseonmaskine den 6/3 og kunne hente den i gls shop den 11/3.... Alt ser ud til at være i orden....Ingen klager herfra...super

Vender ALDRIG tilbage

Da jeg bestilte min vare, var der i flg hjemmesiden en leveringsdato på 3 dage. Men efter en uge havde jeg ikke modtaget noget. Kontaktet dem på Chat og de lovede at vende tilbage - intet skete. Et par dage efter sendte jeg en mail - stadig ikke nogen response. Tilsidst ringede jeg og man lovede at undersøge sagen og ringe tilbage. Heller ikke her vendte man tilbage. Er nu ved at miste tålmodigheden med en så ringe kundeservice.

De sendte en Polak istedet for, kan ikke opdatere til nordisk standard.

Købte for 1 md. siden en Samsung Galaxy Note 8.0 (GT-N5110WANEE iflg. fakturaen).
Ville opdatere Android fra 4.1 til 4.2, det skulle iflg . Samsung være muligt. Det virker ikke, - hvorfor? - jo det viser sig at min Note har firmware id. der slutter på: OEX som identificere maskinen som fra Polen -Modsat NEE der identificere Norden. I Polen har de endnu ikke åbnet for Android 4.2 så min Note kan ikke opdateres. Jeg ringer til Peter hos CineMagic, han siger at jeg bare kan oprette en reklamation og så sende Noten ned til dem, så vil de se om de måske kan få en dansk version fra deres leverandør! HVAD? Jeg hører ham sige at de MÅSKE kan reparere! den eller MÅSKE ombytte den HVIS de kan få en fra deres Distributør! Ikke noget om at det klarer de fra lager eller bare på et par dage, men det vil de gøre når de MÅSKE kan finde en nordisk version fra en distributør. Jeg forsøgte at fortælle ham, at der var noget der hed Lov om forbrugerkøb, men han mente at det var deres evt. distributør, der skulle ventes på. - Jeg tør simpelt hen ikke sende min Note ned til dem for ombytning med den indstilling hos CineMagic. Specielt ikke på baggrund af de anmeldelser,der er her på siden om deres lange eller manglende responstider.
Så sådan gør men en glad og tilfreds kunde til en sur og utilfreds én der skriver på Trustpilot.

CineMagic Support

Over dit bedrijf