Completvvs.dk Beoordelingen

Completvvs.dk Beoordelingen

Uitstekend
9.1

Hurtigt og billigt!

Har handlet ved Completvvs.dk to gange nu, med et par ugers mellemrum, og ordre i meget forskellige størrelser. Begge gange har jeg fået varene hurtigere end forventet og alt har været i orden! Ovenikøbet har det begge gange været meget billigere end hos konkurrenterne!

SÅDAN SKAL DET GØRES !!!!

Jeg købte et væghængt toilet pr. telefon, og det ankom super hurtigt, da jeg ikke selv kan sætte et sådant op, havde jeg kontaktet en vvs som kom, men konstaterede at der manglede en dims som skulle sidde mellem toilet og fliser, jeg ringede til fimaet, som flinkt forklarede at det var tilbehør som ikke hørte med men som skulle købes!! den meget flinke herre som jeg talte med sagde at han godt ville yde service , og fluks fik han det sat på en tur og leveret dagen efter HELT I MARIBO, fuldstændig gratis!!!! se det kalder jeg service!!

TAK HERFRA Lisbeth

Perfekt :-)

Bestilte en søndag aften efter vores indløbsventil var knækket på toilettet.
Modtog mine varer Onsdag og der var alt man skulle bruge til det.
Det eneste jeg måske lige manglede var en pakning til vandslangen, men hvor skulle de vide fra at den var slidt op ;-)

Blændende eftersalg

Jeg havde købt 2 Danfoss link produkter. Det ene (relæ/repeater) går pludseligt i stykker efter 1,5 år.

Jeg skriver retur på ordrebekræftelsen (gemt i mit mailprogram) til completvvs.dk og forklarer sagen og spørger hvorledes jeg skal forholde mig. Jeg får svar dagen efter med besked om deres videre kontakt til producenten. Efter yderligere en dag får jeg besked om, at jeg ikke er glemt, men producenter lige skal respondere. Efter yderligere tre dage modtager jeg en ny vare.

Det er sgu da perfekt service!

Perfekt

Bestilte min vare onsdag eftermiddag, og i dag fredag kom pakkeposten med min vare. Det er bare perfekt og i orden

Hurtigt og effektivt

Fantastisk nem hjemmeside at handle på, hurtig respons på spørgsmål og GIGA hurtig levering og fine opdateringsmail.. Virkelig anbefalelsesværdigt
normal leveringstid fremgik til at være 5 dage, men fik allerede vores varer dagen efter.

Perfekt

Ringede på forhånd for at checke at den vandvarmer jeg ville købe og afhente dagen efter var på lager. Bestilte så på nettet. Fik øjeblikkelig bekræftelse og kunne dagen efter som aftalt hente varen. Lynhurtigt, effektivt, super venlig betjening og billigt.
Topkarakter herfra!

Perfekt - pris og leveringstid

Bestilte et blandingsbatteri onsdag og det ankom fredag, hurtigere end lovet på hjemmesiden. Prisen var den laveste på nettet, så et perfekt oplevelse

Elendig service

Havde bestilt en vare, som også kom rimelig hurtigt hjem. Jeg kørte samme dag ud for at hente varen, men selvom det var ca. halvanden timer før lukketid (normal lukketid er kl. 17), så var der lukket allerede da jeg kom 15:20. Ringede til dem i mens jeg stod der ude og bankede på, men heller ikke telefonen blev svaret. Måtte køre igen uden at få min vare.
Skrev efterfølgende til dem og beklagede mig. De skrev retur, at de havde lukket to timer tidligere den dag, på grund af ferie. Det stod der intet om i den email jeg samme dag havde fået om, at jeg kunne hente min vare. Der stod der i mod, at de havde åbent til kl. 17. Der stod heller intet på døren (der stod også åbningstid til 17), og de sagde intet om det når man ringede til dem (svarede slet ikke).
Jeg havde således spildt over en time af min tid samt en del benzin og var ret irriteret.
Ved at henvende mig til deres kundeservice efterfølgende, blev jeg kun mere irriteret. Det var her de kunne informere mig om, at de altså havde lukket allerede kl 15 den dag pga. ferie. Det følte de åbenbart ikke de behøvede at informere deres kunder om. Heller ingen form for kompensation. De mener blot, at jeg bør investere tid og benzin i, at besøge dem endnu engang, for at hente min vare. Hele besværet om omkostningen hældes over på kunden, uden nogen form for kompensation. Deres fejl, men kunden betaler.
Elendig service.

God service og hurtig levering

Selvom varene havde en "officiel" leveringstid på 2-3 dage kom de dagen efter. En af varene var dog beskadiget. Efter en kort telefon samtale med Completvvs.dk og et billede på e-mail fik jeg efter 5 minutter en bekræftelse på at et erstatnings produkt vil blive afsendt. Jeg er meget tilfreds med service og support og kan anbefale Completvvs.dk.

Super produkter, priser og service !

Vi fandt det helt rigtige blandingsbatteri på Completvvs, og til den helt rigtige pris.

Da vi havde et spørgsmål, blev telefonen besvaret hurtigt - dét er god service!

Suveræn pris og levering dagen efter

Jeg er glad for at have handlet hos Complet VVS. Deres priser er super gode og leveringen var hurtig. Ud for hver vare på hjemmesiden står der forventet leveringstid. Og den overholdes til punkt og prikke. Hvis man endelig skulle pege på et eller andet, kunne det være rart med en e-mail om at varen var blevet afsendt (gerne med track & trace nr.).

Rigtig god kundeservice.

Efter køb af en møbelpakke, måtte jeg konstatere, at beslaget til at sætte døren på manglede. Producenten fremsendte efterfølgende et forkert beslag til sit eget møbel. Det kunne jeg naturligvis ikke få til at passe. En medarbejder kørte en omvej på vej hjem for at prøve at hjælpe. Da det rigtige beslag endeligt var fremsendt til CompletVVS, kørte den samme medarbejder rundt om min adresse for at aflevere det. Jeg følte virkelig en oprigtig interesse for, at jeg som kunde fik den levering jeg havde betalt for. Her kan man trygt handle, de tager god kundeservice alvorligt.

Kun ros til completvvs.dk

Skulle bruge hjælp til at finde det rigtige produkt. Deres kundeservice kunne lynhurtigt finde den rette reservedel til mig. Jeg bestilte med det samme og fik varen dagen efter.

God tillidsvækkende handel!

Rigtig god kundebetjening Completvvs. Varen bestilles torsdag eftermiddag og loves fremme mandag, men kommer allerede dagen efter.

Umulig Handel endte godt!

Completvvs.dk havde det rigtige produkt til den rigtige pris.
Jeg ønskede selv at afhente varen ved nærmeste mulighed.
Modtog også en kvittering for ordren hurtigt.
(5stjerner)
Ventede så på at få mail om at varen var leveret dertil
så jeg kunne afhente den..Mailen udeblev og jeg kontaktede kundeservice som beklagede at noget gik galt m.h.t. afhentningsstedet p.g.a. samarbejdsophør med denne og vigtig information om afhentning m.v. derfor udeblev.
I første omgang følte jeg mig hårdt trådt over tæerne. (ingen varer, dårlig information, og ringe grad af kundeservice.)
(1stjerne)
Complet.dk har dog siden beklaget forløbet og undskyldt herfor
hvorfor jeg nu vælger at se det som en fejl de nu har rettet op på.
(3stjerner)
Kun for ikke at være bitter.
(4stjerner)
(oki men ikke helt fejlfri og jeg tager mod en undskyldning.)
Det må fremadrettet være et ønske, at handler med fri levering ikke ender som handler i en gråzone blot på grund af leveringsomstændigheder, som ellers virker velmente og godt for alle.

Kundeservice i topklasse.

Kundeservice i topklasse.
Jeg havde ved en fejl fået bestilt forkerte termostater. Ringede Complet VVS op og forklarede mit problem.
Manden jeg talte med fandt hurtigt ud af at vi boede i samme by og at han ville yde den service at komme forbi min adresse ved fyraften samme dag, så vi hermed kunne "bytte" og jeg kunne få min ønskede vare. Det kalder jeg service i top klasse. 1000 tak for det!

God og hurtig service!

Jeg bestilte 7 termostater fra CompletVVS. De ankom hurtigt og godt pakket ind.

Desværre havde den ene en fabrikationsfejl. Min oplevelse med CompletVVS's kundeservice var fantastisk god! Der var ingen ventetid på deres kundeservice, de lyttede til mit problem. Herfter tog de sig hurtigt af sagen, således jeg i løbet af 2 dage havde en ny termostat!

Fantastisk kundeservice

Har efterhånden foretaget mange køb hos completvvs.
Servicen er altid høj, konkurrence dygtige priser og hurtig levering.
Kan kun anbefales,
Beoordeling door bevestigde koper

rigtig god

rigtig god syndes jeg

Completvvs.dk

Om virksomheden

Nyt til badeværelset, køkken og bryggers. Vi har et kæmpe udvalg af VVS artikler på nettet. Ring eller mail til vores Kundeservice, hvis du har spørgsmål. Køb online og vælg selv om du vil have varen tilsendt eller afhent hos din lokale Complet VVS montør.

Bezoek Completvvs.dk

Kontaktoplysninger