Computeam Beoordelingen

Computeam Beoordelingen

Goed
8.8

Ærlig og god service

Vi anvender Computeam i vores virksomhed til indkøb, opsætning og servicering af hardware, og vi er godt og grundigt tilfredse!
Det sker tit at Computeam går den ekstra mil, for at et bestemt krav kan opfyldes, eller en deadline kan nås.
Stor ros herfra!

sådan skal det være!

Jeg har handlet ved Computeam ca. lige så lang tid som den har været der. og jeg er altid blevet mødt med et smil, god service, ÆRLIGHED, og respekt til kunden.

de er billige selv om det er en butik som ligger de ligger i hjertet af Odense.

jeg kan 100% anbefale Computeam til dem som overvejer at handle der.

Sådan!

Blev anbefalet Computeam af en kammerat og har nu handlet der et par gange.

Jeg må sige jeg er fuldt ud tilfreds med både servicen, kvali og priserne.
De er engagerede i hvad de laver og er ufattelig venlige at snakke med.

De spørgsmål jeg har stillet er blevet hurtigt besvaret, thumbs up on that.

Kan uden tvivl ikke give mindre end 5 stjerner, god stil !

Det er bare 100% i orden!

Handler man ved CompuTeam er man 100% sikker på en god support, og folk der har forstand på det de laver.

Jeg har selv kun købt ramudvidelser som jeg selv montere hos CompuTeam, har dog været derinde et par gange med min bror's PC.

God support, Flinke mennesker og folk der ved hvad de laver, det er bare i orden! Rigtig godt arbejde!

God butik med engagerede medarbejdere

Hos CompuTeam finder man erfarende og engagerede medarbejdere. Har man spørgsmål via mail, besvares disse spørgsmål meget hurtigt. Desuden er de gode til at finde løsninger, såfremt man ønsker et konfigureret køb, hvilket er et stort plus. Min erfaring er, at de ved, hvad de taler om - og de leverer hurtigt. Hos CompuTeam er kunden i centrum; ingen undtagelse.

Flot service med kompetent personale!

Købte en stationær PC hos Dem, efter rigtig flot vejledning. Det er kompetente folk, og de leverede en god løsning for mig. Da den var monteret færdig blev jeg kontaktet og kunne hente den samme aften!
Jeg køber gerne mere udstyr hos dem.
med venlig hilsen
allan sørensen

God butik med kompetente medarbejdere

Jeg har flere gange købt småting til computervedligehold og udviddelser i Computeam's butik i Odense.
Som PC entusiast nyder jeg at blive mødt af en medarbejder der ved hvad han (og hvad jeg) snakker om, og ikke en supersælger med 3 timers intro til PC begreber og en glubsk interesse i at sælge mig læssevis af junk jeg ikke skal bruge.

Ikke den billigeste butik, eller den med det største udvalg, men udvalget er gennemtænkt og varieret nok til at dække de fleste gængse behov.
Hurtig, venlig og kompetent betjening.

Ekstremt god service

Jeg har købt flere grafikkort og andre produkter ved dem, og i et tilfælde hvor jeg var i tvivl om at mit gamle kort var i stykker fik jeg lov at låne et kort af dem for at tjekke inden jeg købte - uden krav om efterfølgende køb.
En anden gang skulle jeg tjekke om mine systemproblemer skyldtes en strømforsyning, og jeg købte en billig hos dem med lovning på at jeg måtte bytte over til en bedre kort efter mod at jeg betalte merprisen.
Absolut service i særklasse og god betjening, har ofte brugt mere tid på at snakke med de ansatte end på selve købet af varer.

God Service

Jeg har handlet der et par gange, sidste gang købte jeg en gamer PC. Jeg fik utrolig god behandling og vejledning. De tager sig god tid til at snakke med folk.

Fin butik med oki udvalg, udemærket priser og god service

Computeam er måske ikke landets billigste butik, men de har god service, kan skaffe det meste og ved hvad de snakker om.

Jeg har købt nogle Logitech Keyboard sæt, som stort set ingen andre kunne skaffe og de fik fat i dem til en fin pris.

Is Computeam uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.