Conrad.nl Beoordelingen

Conrad.nl Beoordelingen

Middelmatig
6.4

Klopt weinig van

Ten eerste duurde het langer dan noodzakelijk voordat de spullen verstuurd werden, omdat ze extra omzet proberen te maken met zgn. Express-verzending, die bij anderen standaard is. Vervolgens komt de omschrijving op de website niet overeen met het geleverde (vijverpomp heeft vermogen van 1200 liter per minuut en Conrad verkoopt 1700). Mijn review plaatst men niet, dus een volgende klant wordt op dezelfde manier in de maling genomen.

Alles snel geleverd

Bestelde artikelen waren naar wens geen afwijkingen.

Traag met bezorging

Ze zijn traag met bezorgen maar de spullen zijn wel goed en het assortiment ook.

Na stroeve klachtafhandeling prettige oplossingen

Er ging veel mis met een reparatie en de communicatie erover. Na heel lang wachten en aanhoudend klagen, prettig opgelost door 2 medewerkers van de klantenservice.

Krijg gebruikte artikel

Levering optijd van de papierversnipperaar.
Echter kregen we geen nieuwe, maar eentje waar nog gesnipperd papier in zat (blijkbaar door een andere klant retour gestuurd).
Dit gemeld en slechts een excuses gehad. Een korting op dit tweedehandse artikel was meer op zijn plaats geweest.
Er zit twee jaar garantie op, dus houden we deze maar.
Denk niet dat we hier weer snel zullen bestellen.

Weet
En

Goede prijs en service alleen levertijd niet altijd even betrouwbaar.

Helaas een levertijd die onvoorzien lang was. Verder goede service en vriendelijke ondersteuning. Uitgebreid programma met voor elk wat wils.

No cure,no pay

Ik kocht onlangs een net-adapter, bij openen bleek echter een beschadiging te zijn. In mijn haast alles terug gestuurd naar een verkeerd adres van Conrad. Heb Conrad gebeld en heb het een en ander uitgelegd.
Na een paar dagen heb ik een nieuwe net-adapter gekregen.
Bedankt Conrad

Snel en betrouwbaar

Ik ben al vele jaren klant bij Conrad en heb alleen maar positieve ervaringen, zowel bij bestellingen (snel en correct) als bij retours (zonder probleem)

Superb

Briljant Super Efficiënt Correct Reliable Outstanding Helpful Wellmanaged Recommendable Great doing business with, thanx alot******

Conrad, goede ervaringen

Ik heb goede ervaring met Conrad.
Een keer had ik een product besteld dat me niet goed beviel en het product werd nadat het teruggestuurd was prompt gecrediteerd. Er werd niet moeilijk gedaan. Dat ervoer ik als iets positiefs.
Veder ben ik over het algemeen tevreden over Conrad.
Net zoals elke andere winkel zijn sommige dingen aan de dure kant en sommige dingen juist weer goedkoop.
Er is veel keus en er zijn vaak aanbiedingen en ja en die kunnen soms goedkoop zijn.

Ben zeer blij met de service

Retour geen probleem en deskundige antwoorden op mijn vragen.
En een geweldig assortiment. TOP :)

Betrouwbare webshop

Al een paar maal iets bij Conrad besteld. Geen probleem, goede service. Jammer dat de artikelen uit Duitsland moeten komen waardoor je een paar dagen langer moet wachten. Voor service en betrouwbaarheid niets dan lof.

Snel, goed en goede prijs

Al meerdere malen bij Conrad besteld. Altijd snelle levering en goede prijzen. Omschrijvingen op de site zijn duidelijk en de klantenservice heeft toegevoegde waarde voor additionele informatie.

Kan het misschien ook anders?

Hallo, ik heb in een keer 3 artikelen besteld en alle 3 afzonderlijk ontvangen. Alle drie de artikelen zijn de juiste maar van die afmetingen dat ik me afvraag had dit in zulke grote verpakkingen verstuurd moeten worden.
Twee artikelen hadden prima in een bubbeltjes enveloppe gepast, dit had de postbode twee keer een pakketje langs brengen gescheeld en jullie twee keer verzendkosten.
Misschien is dit iets om er eens over na te denken.
Voor de rest prima service, niets op tegen en vrienden van mij hebben inmiddels ook bij jullie besteld.
M.vr.gr. J. van Riet.

Ik vond precies waar ik naar op zoek was.

Voor een nieuwe speakerset waren wij op zoek naar geschikte speakerstandaards; niet te groot, niet te klein, niet te robuust, enfin het werd een hele zoektocht langs diverse sites, totdat we een prachtige en heel schappelijk geprijsde set vonden bij Conrad. Die werd ook nog eens snel geleverd. De gedetailleerde beschrijving op de website klopte exact met wat we ontvingen. De set voldoet prima Wij zijn zeer tevreden.

Een groot assortiment‎.

Zeer goede en betaalbare webwinkel met een ruim assortiment‎.

Prima winkel

Producten van Conrad zijn uitstekend, goede kwaliteit en een zeer ruime keus.
Alleen sommige orders, zijn zo klein dat ze gewoon in een enveloppe kunnen, ook deze worden gestuurd in grote dozen. In een enveloppe zou de snelheid van leveren bevorderen en is beter voor het milieu.

Betrouwbaar bedrijf

Altijd snelle en correcte leveringen.
En je wordt prima op de hoogte gehouden van de stand i.v.m. verzending.

Betrouwbaar en goede service

Prima levering en goed te volgen. Na ontvangst van de samsung soundbar bleek deze niet correct te werken. Via de site een retour bon aangemaakt. Telefonisch nog contact gezocht, vriendelijk geholpen, klacht omschrijving in de doos erbij gedaan.
Na 1½ week ontving ik een geheel nieuwe soundbar.
Ik vind dat een goede service en geeft vertrouwen voor een eventuele volgende aankoop. Conrad heeft een goede site; alles informatie is makkelijk te vinden.

Dat is nou technisch Conrad.nl

Voordelen van Conrad

• Gratis verzending (vanaf €25 via iDEAL) • 14 dagen zichttermijn • Gratis retourneren • Standaard 2 jaar garantie

Over Conrad.nl

Conrad Electronic is Europa´s grootste webwinkel op het gebied van elektronica en techniek met een assortiment van meer dan 300.000 producten. Onze deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,2 als beoordeling (Net Promotor Score).

Bezoek Conrad.nl

Contact informatie