Cosmox.nl Beoordelingen

Cosmox.nl Beoordelingen

Middelmatig
6.7

herrinering

ik heb in januari een bestelling bij cosmox gedaan,
had deze pas eind februari gekregen.
nu was ik in maart vergeten deze te betalen,
gezien deze maand dat ik deze vergeten was dus betaal ik die.
krijg ik deze week een brief in de bus dat ze gerechtelijke stappen zouden doen omdat ik volgens hun niet betaald had .
heb ook nooit een herinnering gezien,
ik bestel er nooit meer. terug naar bol.com

Klant af

Sinds die overname:
• betaal ik verzendkosten
• is het een stuk duurder geworden (bij geen enkele vergelijkingssite wordt Cosmox nog genoemd)
• hebben ze niks op voorraad (dus wachten op je bestelling i.p.v. de volgende dag in huis)

Ik was een goede klant, ik kocht alles hier.

Leugens ivm levertijd

Mensen, laat u niet bedotten: het beloofde "besteld voor 14u30, volgende werkdag levering" klopt van geen kanten. Zeker recentelijk is dit nonsens. Er was een overname, maar op hun website staat dat dit nu in orde zou moeten zijn, en wordt nog steeds gegooid met deze holle slogans. Maar in realiteit wacht je vaak dagen of weken op je pakje.

Wat een bullshit is me dat zeg?! Doe wat je belooft of haal je holle slogan wég!

Zelfs na overname kunnen cadeaubonnen niet gebruikt worden!

Cosmox is overgenomen.
Dan zou je toch kunnen stellen dat de cadeaubonnen terug kunnen ingeruild worden?
Ik kocht begin december voor m'n vader voor 30 euro aan bonnen.
Tot op de dag van vandaag blijven we in de kou staan.
Héél leuk hoor....
Ik ben er zeker van dat er genoeg dupeerden zijn.
Het blijft klachten regenen.
Ook zijn de prijzen véél duurder dan vroeger.
Op deze manier vrees ik dat Cosmox snel hetzelfde lot tegemoet zal gaan.
Ik was jaren vaste,tevreden klant maar sinds december bestel ik er nooit meer.

super!!!

Deze shop is echt top, makkelijk zoeken naar je product en bestellen en heel snel in huis

wat een ramp!

4 februari 3 blu-rays besteld voor de eerste keer via cosmox, zouden de volgende dag geleverd worden. we zijn nu 3 maart en ik heb nog steeds niets ontvangen. wacht nog 1 week, anders leg ik klacht neer bij ecops.
als je iets online wilt bestellen... ga dan bij bol.com of amazon die leveren wel en zelfs op tijd!

O wee als er iets mis gaat!

Ik heb in het verleden meermaals besteld bij Cosmox, maar de laatste tijd waren er veel problemen (verkeerd artikel en artikel uitgeput) waarvoor ik de klantendienst nodig had. Wat een soep! De helpdesk slaagt er niet in een vraag over een artikel deftig te beantwoorden. Soms lijkt het alsof ze de vragen zelfs niet lezen. Bovendien wordt elke reply door een andere medewerker beantwoord waardoor niemand zich verantwoordelijk lijkt te voelen voor de goede gang van zaken. Ik heb intussen zoveel mails en zoveel frustratie achter de rug dat ik serieus twijfel of ik nog bij hen zal bestellen...

Onbetrouwbaar bedrijf

Ik heb ervaring met dit bedrijf. Ondanks allerlei toezeggingen kwam een bestelling die zogenaamd de volgende dag geleverd zou worden eerst 3 weken later. De kosten van het na bellen (de helpdesk is slecht tot niet bereikbaar) liepen daarbij behoorlijk op.
En dan krijg je ondanks afmelding nog allerlei ongevraagde mail waarvoor je je niet kunt afmelden. Daarover een klacht ingediend bij de betreffende Autoriteit. Hopelijk helpt dat om van dit bedrijf af te komen.

Na ruim één maand wel mijn geld terug

In december schreef ik dat mijn boek niet werd geleverd en dat navraag bij Cosmox veel vragen opriep.

Update: na ruim een maand niets te hebben gehoord weer een mail gestuurd met mededeling dat ik mijn bestelling (inmiddels bij Bruna gekocht: snelle levering) annuleer. Ik kreeg kort daarna een reactie dat men het geld zou terug storten. Ik had weinig vertrouwen maar op 30 januari is daadwerkelijk het aankoop bedrag teruggestort.
Desondanks voel ik mij als klant niet geïnformeerd in de tussenliggende periode. Ik bestel (voorlopig) niet meer bij Cosmox.

linke soep

Half november '13 voor 2 CD's orderbevestiging gekregen. Op 7/12 mail dat 1 CD uitverkocht is en bedrag binnen 7 dagen teruggestort word. Op 27/12/13 ontvangstbevestiging op klacht geen geld teruggekregen. Via klachtentelefoon half januari "wij zijn in surseance van betaling". Vanmorgen weer klacht via mail gemeld, nadat via telefoon de melding "Er is een technische storing. De verbinding wordt verbroken".

Waardeloos

De DVD waar het om ging ( rest had ik alleen besteld om geen verzendkosten te betalen) werd pas na ruim 10 werkdagen geleverd. Dus helaas niet op tijd voor de verjaardag van mijn vader. Op de site stond de levertijd op 1 werkdag. Hier mails overgestuurd..maar kreeg alleen een slap sorry en verder geen uitleg niks..en er werd gezegd dat de DVD de volgende dag zou komen. Niet dus..2 dagen later kreeg ik een andere DVD. Haha 3 DVD's besteld met allen levertijd 1 werkdag, alledrie te laat en geen een binnen 1 of 2 werkdagen. Ik bestel daar in ieder geval noooit meer.

bestelling nooit geleverd

Nooit een reactie gekregen op mail of twitter. Waardeloos bedrijf.

ik zal hier niets meer bestellen

een bestelling van 2 boeken gedaan inclusief een gratis boekenbon van 10 euro,(betaald met ideal) kreeg maar 1 boek bezorgd. gemaild en kreeg antwoord dat het uitgezocht zou worden maar het vermiste boek nogmaals opgestuurd zou worden.
het boek werd netjes afgeleverd maar zonder de beloofde gratis boekenbon, ik dacht nog laat maar ik was al blij dat ik het boek alsnog had.
ondertussen blijken ze het bedrag van het vermiste boek (10 euro) teruggestort te hebben op mijn rekening wat ik dus niet gezien heb.
nu kreeg ik dus een aanmaning om 20 euro over te maken omdat ik op een eerdere aanmaning van 2 weken geleden niet zou hebben gereageerd. al mijn mail nagekeken maar heb werkelijk nooit een eerdere aanmaning ontvangen en ging er vanuit dat ik het boek betaald had totdat ik dus op de rekening zag dat er 4 weken geleden de 10 euro was teruggestort.
ik bestel hier dus nooooooit meer wat.

Prima geregeld

Wat een heerlijke site met heel veel aanbod, en wat ze zeggen doen ze ook. De ene dag voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag al in de bus. Prima verpakt en netjes geleverd, daar hou ik van!

Zelfs na toezeggingen nog niks ontvangen, ook geen updates

Ik ben altijd tevreden geweest over Cosmox, maar helaas wacht ik nu nog steeds op mijn kerstcadeautje. Ik heb begin januari nog contact gehad met Cosmox over de status van mijn bestelling. Openstaande bestellingen zouden de volgende week worden verzonden. Ik ben inmiddels weer twee weken verder en ik heb nog niks binnen. Op mijn mailtje wordt niet gereageerd. Slecht.

nog steeds geen geld terug

Ik dacht dat cosmox een goede site was maar daar twijfel ik nu over. Ik heb 28-12-2013 een spel besteld wat gewoon op voorraad was. Maar na 2 weken nog niks. Ik heb via de telefoon 2 keer gevraagd hoe het zat maar kreeg steeds te horen dat ze het ook niet wisten. Na lang wachten heb ik het toch maar laten annuleren. Na 2 weken nog steeds geen geld terug

prima snelle service maar slechte nazorg.

Ik vind dat de service op zich prima is, ik had product niet ontvangen en er werd zonder problemen een nieuw product opgestuurd. Dag erna zelfs al ontvangen in een hele drukke periode. Helaas kreeg ik daarna wel een extra nota toegezonden.
De klantenservice heb ik daarover een berichtje gestuurd maar nog geen reactie terug ontvangen.
inmiddels alweer ruim 1 maand geleden.

En zelfs die ene ster is nog teveel.

Net voor de kerst heb ik een bestelling bij dit bedrijf gedaan. Ondanks de belofte op de site moest deze bestelling vooruit betaald worden. Had ik dat maar nooit gedaan. Maar door de goede ervaringen in het verleden zag ik er niets verkeerds in.

Op de dag voor kerst het bedrijf gebeld met de vraag of er die dag nog geleverd zou worden. De telefoniste heeft dat nagevraagd en het was geen probleem het pakje stond al klaar. Helaas niets ontvangen.

Een paar dagen na kerst nogmaals gebeld. Het pakje stond echt klaar en zou nu echt geleverd kunnen worden. Helaas ontving ik weer niets.

Nogmaals gebeld. Tot mijn verbazing kreeg ik nu te horen dat men problemen had bij de leverancier. Dat is raar want eerder stond mijn pakje toch nog klaar?? Omdat ik de boel niet meer vertrouwde heb ik mijn bestelling geannuleerd. Geen probleem het geld zou zo spoedig mogelijk worden teruggestort.

Ook dit is mij inmiddels meerdere malen beloofd, maar het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. De laatste keer kreeg ik de mededeling dat ivm het faillissement van ECI de curator over de terugbetaling beslist. Vreemd... het bedrijf handelt nog steeds, dan moet het toch ook geld aan de klanten kunnen terugbetalen wanneer iets niet in orde is of wanneer een bestelling geannuleerd wordt.

Met alle leugens die dit bedrijf inmiddels op mijn mouw heeft gespeld is bij mij de maat vol. Ook wanneer dit bedrijf na het faillissement een doorstart maakt, zal ik hier nooit meer iets kopen.

ONTGOOCHELD!!

Ik ben al enkele jaren klant van Cosmox en was erg te spreken over hun service tot nu. Ik had op 28 december 2013 een bestelling gedaan (1dvd en 1boek) en deze nog steeds niet ontvangen. Ik had ook al iets gelezen over die ECI en hun probleem maar wist belange niet dat dit ook inpact had op Cosmox. Nu heb ik vandaag voor de 3 de keer in 2weken tijd een mail gestuurd betreffende de late levering. Cosmox heeft zelfs nog de beleefdheid niet om de klanten een antwoord te geven. Vooral dat stoort mij enorm. Ik weet zelfs niet of ik het ooit zal ontvangen, men laat de klanten gewoon in het ongewisse. Dit getuigt van weinig respect voor de klanten. Ze hebben wel het lef om bij een andere klant met een 'positieve beoordeling' te reageren. Ze lezen dus wel degelijk hun mails! Als dit pakket ooit wordt geleverd geef ik het gewoon terug, ik wil het zelfs niet meer. Ik bestel het wel bij een andere winkel!!!

Cosmox Support

Kies uit ruim 500.000 boeken, CD's, DVD's, games, luisterboeken, LP's en meer.

Bezoek Cosmox.nl

Contact informatie