Daekimporten Beoordelingen

Daekimporten Beoordelingen

Laag
4.3

total dårlig kvalitet og service

købte fælg dernede med blank poleret kant. efter 3 måneder var den kant krakkeleret kørte til horsens han tog billeder jeg ventede svar. fik den efter jeg havde ringet og skrevet nogle gange. jeg kunne få et andet sæt fælg. han har nok omkring 100 sæt som passer på en opel på deres side.men nej lige pludeslig har de kun 8 sæt som koster over 3 gange så meget som jeg har givet. har skrevrt og ringet sammen i over et år.så der skal men ikke købe fælg.

1,5 år og stadig ingen centerkapsler

købte den 6/2-2011 et sæt chrush chrome fælge telefonisk.

og nu 1,5 år efter trods mange mails og få svar og 2 forkert tilsendte sæt, har jeg stadig ikke et sæt rigtige navkapsler, på trods af mange lovninger om at de var på vej, og div. andre undskyldninger.

sidst jeg hørte noget er 3 måneder siden og der ville de blive sendt til mig ugen efter.

lidt trist at så stort et firma halter så eget på deres infrastruktur :)

Har ikke handlet der

Men de sender uopfordret mails, havde oprette en mailadresse som overhovedet ikke har været brugt endnu og pludselig mail fra www.daekimporten.dk. Har nu prøvet at afmelde, så må jeg se om der sker noget.

Så er der gået en måned efter jeg afmeldte nail fra dem (stadig mail jeg ikkee ønskede)
Og har lige fået mail igen på samme mail konto som ikke har været brugt.

Igen efter flere måneder igen mail på samme mailadresse, prøvede at sende tilbage men den kunne ikke leveres.
Hvordan skal jeg så afmelde??

Igen igen nu 8 dec. 2012, det stopper aldrig.

rigtig god service

er fuldt ud tilfreds fik svar på mine mail's stor set med det samme rigtig god dialog med firmaet eneste minus var at DVS er så pisse langsome til og levere

meget dårlig service

jeg bestilte dæk hos dækimporten/billigedæk.dk. de har en firmapolitik at der er en leveringstid på 4-7 dage.
da der var gået 14 dage kontakter jeg martin(indehaver af firmaet) og spørger hvor mine dæk er blevet af og der havde han allerede trukket pengene for dem, han siger så at de er blevet forsinket. og ventes leveret hos mig inden for 1 uge. jeg venter og modtager intet. og kontakter martin igen. han siger at de er sendt afsted. men jeg modtager intet. jeg venter en uge. og det er nu 4 uger siden jeg bestilte dem. jeg kontakter martin igen og igen og martin stopper med at svare på mine mails. efter 2 uger (ialt 6 uger efter bestilling) beder jeg martin om afblæse ordren og overføre pengen til mig. det må jeg spørge ham om flere gange før det lykkes.

Min mening om martin og hans firma er at de ikke har styr på en skid. og jeg føler lidt at han skider på sine kunder. det er ikke et firma som jeg vil anbefale at handle hos.

han vil hellere køre rundt og tage billeder af biler og hans damer, end at sørge for at levere varene til sine kunder.

det endte med at jeg købte mine dæk hos sortedæk.dk og der gik der 1 dag og jeg havde mine dæk.

Min fortrukne fælgbiks

Købte mine fælge hos dem og fik et sæt låsebolte med, uden beregning. Derudover skulle jeg bruge noget tilbehør til mine fælge her for nylig, ringede til dem mandag, overførte penge til deres konto tirsdag, og havde allerede delen torsdag. Udover det var de billigst af de steder jeg kontaktede - Super service, keep up the good work

Is Daekimporten uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer