Desiro Babfoon met camera Beoordelingen

Desiro Babfoon met camera Beoordelingen

Goed
8.8

Beoordeling door bevestigde koper

Uitstekend op één groot min punt na: De Disiro babyfoon"s werken niet als het donker wordt?!

Je weet dat ik na twee inbraken hier thuis zo bang ben geworden, dat ik na al vele veiligheids aanpassingen (andere sloten, beugels tussen boven ramen, etc. etc.) nog steeds niet tevreden was waardoor ik over gegaan ben om 2 Dissiro Babayfoon's met camera te bestellen en deze bij binnen komst zo snel als maar kon heb laten monteren/aansluiten op de voorkant en aan de achter kant van het huis. Overdag zijn deze camera's voor mij de beste deal die ik ooit gekocht heb, want ik zie wie er voor de voordeur staat en een stuk er om heen, zo ook voor achter, want ook hier kan niemand ongemerkt over het hek klimmen of door de tuin wandelen zonder opgemerkt te blijven, want dan wodt ik gewaarschuwd door piepende tonen.

Hoewel ik mij overdag dus totaal veilig voel, is dat helaas vanaf de schemering niet meer het geval want (hoewel de Babyfoon's wel gaan piepen als er voor of achter het huis gebeurt, is er niets meer zichtbaar op de babyfoon''s, alles is grauw en wazig en dit begrijp ik niet, want er zit toch infrarood op? Heb alles al uit geprobeert, echter blijft het beeld als het donker begint te worden zo, en dat vind ik niet prettig en ook niet veilig, Wellicht _ hoewel alles uitgeprobeert en alles goed gelezen_ is er toch een oplossing die ik dan niet weet, echter wel graag te weten zou willen komen.

Antwoord van Desiro

De reden waarom de nightvision bij u niet goed werkt is omdat u de camera's tegen het glas van uw raam heeft gezet. Hierdoor reflecteren de infraroodleds tegen het raam wat het grauwe wazige beeld verklaard.
De camera's kunt u beter direct buiten plaatsen aan de gevel bijvoorbeeld.

super makkelijk, 'n aanrader

het is 'n zeer makkelijke babyfoon, met duidelijk scherm en geluid, bespaart je 'n heleboel heen en weer lopen!

Goede babyfoon met camera

Wij hebben in augustus 2011 een Desiro babyfoon met camera gekocht en zijn er nog steeds erg blij mee. Hij doet precies wat er in de specificaties over wordt gezegd. Het beeld is goed en lekker groot. Het is alsof we een soort van mini-tv hebben staan naast onze gewone tv. Nightvision is erg duidelijk en elke beweging van de baby is goed te zien. Zelfs als hij aan het brabbelen is tegen zichzelf, dan kun je de omtrek van zijn mond zien bewegen, echt geweldig.
We gebruiken de opname functie niet echt maar het is wel een mooie feature.
Als hij niet meer nodig is als babyfoon dan ga ik de camera-unit bij de voordeur hangen want hij is ook geschikt als camera voor buiten.
Ik kan wel zeggen dat het de allerbeste babyphone met camera is die op dit moment te krijgen is!

Het gaat

Het bestellen ging super goed maar over het product ben ik niet te vrede heb bijna de hele tijd geen berijk terwijl de camera niet super ver staat gewoon boven dus vind ik het geen aanrader voor dat geld

Antwoord van Desiro

Ons systeem heeft één van de grootste bereiken van alle merken. In sommige zeldzame gevallen kan het bereik echter door de bouw en materialen van de woning onvoldoende blijken. Dit is nooit van te voren te zeggen en daarom geven wij ook een 30 dagen niet goed geld terug garantie zodat het systeem in alle rust uitgeprobeerd kan worden.
Beoordeling door bevestigde koper

Een super babyfoon met camera!

De babyfoon met camera van Desiro is in 1 woord geweldig.
Het scherm is lekker groot waardoor je de kleine goed in de gaten kunt houden.

En mocht de kleine straks te groot worden voor de babyfoon dan is het een handige camera voor andere doelstellingen.

Geweldige service

Had na enkele jaren een defecte camera, deze is kosteloos vervangen. Na mijn vraag wat er mis kon zijn kreeg ik al een mail dat er een nieuwe onderweg was. Hiervoor nog onze hartelijke dank, en dit is wat ze nu nog eens SERVICE noemen !!!!

Uitstekend toestel en levering

Het toestel werkt uitstekend . Ik probeerde 4 andere merken en dit toestel heeft duidelijk een groter bereik ; Ook het scherm is merkbaar groter (en dus duidelijker) dan de concurrentie .

Enige minpunt is de garantie van 1 jaar op dit toestel . Dat is niet wettelijk volgens mij want Europa verplicht minimum 2 jaar . Uiteindelijk heb ik nog geen enkel gebrek vastgesteld en is de garantie dus niet van belang gebleken .

conclusie : volgens mij het beste toestel op de markt met beeld .

Antwoord van Desiro

Bedankt voor de beoordeling. Wij geven echter 2 jaar volledige garantie op al onze producten.

Onmisbaar

Geweldig systeem, gaat ook gewoon mee op vakantie, simpel in het gebruik.
We zouden niet meer zonder kunnen.
Beoordeling door bevestigde koper

Een goeie duidelijke cam, voor meer veiligheid.

De cam is erg fijn, ook in het donker heb je erg goed beeld. Jammer genoeg is het niet mogelijk om het geluid constant aan te laten, anders had ik de babyfoon geheel weg kunnen laten. Maar verder werkt die prima en reageerd die goed. Ook de opneemfunctie is zeer handig, aangezein wij deze cam gebruiken, bij een gehandicapt kind die bewaakt moet worden. Kortom wij zijn er tevreden mee.

Eenvoudig en storingsvrij.

Zijn zeer te spreken over de desiro camera met beeldscherm. Beeld is duidelijk. Stoort niet op andere apparatuur. Draadloze deurbel staat ernaast. Wij gebruiken hem om onze winkel in de gaten te houden. Een nadeel is wel dat het geluid soms wat later doorkomt. Is voor ons wat lastig met de winkelbel. Voor de rest prima apparatuur voor een aantrekkelijke prijs.
Beoordeling door bevestigde koper

Een product en bedrijf dat aan al mijn hoge verwachtingen voldoet.

Na eerder twee camera's via Desiro te hebben gekocht ontstonden veel later enige problemen aan de camera. Na contact met Desiro te hebben opgenomen stuurden zij zonder de oude te moeten inleveren een nieuwe op. Een bedankje was voldoende. Omdat we "toe" waren aan een nieuwe set (deze heeft meer mogelijkheden) was het niet eens de vraag waar we het gingen bestellen maar meer welk type paste het best bij hetgeen we ermee wilden. Tot opheden zijn wij zeer tevreden en onze klein(kinderen) ook. Wat mij betreft een aanrader. En ja, ik ben gewoon een tevreden klant.

heel erg tevreden!!!

wij zijn heel blij met de babyfoon met camera

betrouwbaar en goed

informatie voorziening prima. garantie prima. in een woord t aanraden waard.

Een prima camera

Goed zicht, prima service
Beoordeling door bevestigde koper

Ideaal,zeer goed, en duidelijk beeld.

Ik vindt het een uitstekende instalatie, heb een tweede webcam erbij genomen voor het tweede kleinkind, het is fijn om beneden te zien wat ze uitspoken boven.
Ik zou geen gewone babyfoon willen hebben, met het scherm kan je alles volgen en het beeld is zeer duidelijk.
Iedereen aan te raden.

bevalt uitstekend

een aanrader voor iedereen met baby`s en opgroeiende kinderen.

mening middelmatig product!

Heel geld niet waard! ene keer doet geluid goed andere keer helemaal niet..groot beeld maar soms onzichtbaar door schijnende zon in de kamer ...kortom mijn beoordeling voor dit product : Resultaat voor het geld die je uitgeeft NIET WAARD!

Antwoord van Desiro

Dit klinkt niet als een omschrijving van ons product in goede staat. Indien er zich een probleem met ons product heeft voorgedaan kunt u altijd contact opnemen met onze service desk. Wij zorgen er dan z.s.m. voor dat alles weer naar behoren gaat werken.

Echt geweldig

Het is echt een super camera. Het werkt altijd ook goed in het donker. Hij pakt goed het geluid op. Heb et anderen ook aangeraden.

Prima apparaat

We gebruiken het apparaat als babyfoon en het bevalt prima. Beeld is lekker groot en de camera werkt ook in het donker
Beoordeling door bevestigde koper

een prima plug en play systeem te gebruiken zonder gebruiksaanwijzing

Hele fijne camera, ik haalde het uit de doos en zonder de gebruiksaanwijzing te gebruiken wist ik hoe het werkte. Echt een fijn systeem, een aanrader!

Desiro Support

De Meest Complete Digitale Grootbeeld Baby Monitor op de markt Vandaag besteld voor 15 00, morgen in huis U controleert van op afstand. Met

Bezoek Desiro Babfoon met camera

Contact informatie