DiscountOffice.nl Beoordelingen

DiscountOffice.nl Beoordelingen

Goed
7.7

Geen cadeau door te late verzending

Maandag cadeau besteld, met 2-3 werkdagen levertijd. Vrijdag nog niks ontvangen en toen contact opgenomen, werd vermeld dat cadeau maandag geleverd zou worden, terwijl ik dit zaterdag nodig had. Werd bij vermeld dat de leverancier van het product achter lag met het verwerken van order. Nu maandag wel ontvangen, maar op het pakketje stond een orderdatum van afgelopen vrijdag. Waaruit ik kan opmaken dat Discountoffice dit product pas vrijdag heeft doorgezet naar de leverancier, die het direct aan mij heeft geleverd. Door het te laat doorzetten van een bestelling moest ik dus zonder cadeau aankomen! Erg slordig.
Discountoffice.nl BV

Antwoord van Discountoffice.nl BV

Geachte heer Slabbekoorn,

Het spijt ons erg te horen dat u het cadeau niet op tijd heeft ontvangen.
Toch hebben wij niet pas op vrijdag de order doorgezet.
De leverancier bleek problemen te hebben met hun systeem en heeft de order te laat, maar alsnog, verwerkt. We werken aan een oplossing voor dit soort situaties.
Graag willen we u een attentie toesturen om onze spijt te betuigen over deze misser.

Met vriendelijke groet,
Discount Office Klantenservice

Schnell und Gut

Uneingeschränkte Empfehlung! Alles super!

zeer klantvriendelijk

Prima service, geen enkele klacht.

Professioneel en correct

Dit is de 1e bestelling en artikelen zijn snel geleverd. Helaas bij 1 artikel onvoldoende geleverd (1 artikel ipv hele doos). Klantenservice is uiterst correct en vriendelijk. Wellicht door de feestdagen niet alles goed gelopen want ook de herstelzending ging niet goed. In nieuwe jaar weer gebeld en alles is uitgezocht en wordt zsm hersteld.

Als er zo vriendelijk en correct wordt gereageerd, dan vergeef je snel wat schoonheidsfoutjes. Ik ga er in de toekomst gewoon weer bestellen.

prima en zorgvuldig bedrijf

vlot en snelle aflevering.Alleen maar lof.

Duidelijk en snelle levering

Prima site, makkelijke bestelling en snelle levering.

Duidelijk en klantvriendelijk bedrijf

Artikelen zijn duidelijk te vinden en te bestellen en vervolgens is de aflevering altijd te volgende dag, super!!!

Prima, niets op aan te merken

Duidelijke website, snelle levering. Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Prettig en vriendelijk bedrijf.

Ik koop al jaren mijn kantoorartikelen bij Discount Office. Qua prijs zijn ze één van de laagste, de levering is snel en hun klantenservice is prima. Je wordt altijd snel en goed geholpen bij problemen.
Minpuntjes: Soms wel erg grote, moeilijk te openen dozen met daarin dan 2 kleine artikelen. Het zou prettig zijn om op de pakbon of op de site te kunnen zien welke artikelen met elkaar verzonden zijn.

Fantastisch

Defecte kassa ontvangen en teruggestuurd naar Olympia. Discount office heeft zeer snel de voorgeschoten verzendkosten teruggestort. Enkele dagen na de melding van de defecte kassa hebben we een nieuwe kassa ontvangen. Zo wil de kleine ondernemer behandeld worden..... Alles eraan doen om een eventuele klacht op te lossen.
Een aanrader om kantoorartikelen te bestellen. Ik heb mijn nieuwe leverancier gevonden.

Goed en op tijd geleverd

Bestelling goed en op tijd afgeleverd.

user2

Tweemaal een bestelling gedaan. Perfect afgehandeld en dat is via het internet altijd maar afwachten. Kortom; aanrader

snel en goed

snel en zoals beloofd, dank

Levering en afwikkeling Discountoffice

1e contact met dit bedrijf.
Zowel de levering als de kwaliteit van het geleverde product zijn mijn inziens perfect.
1e contact is zeer positief en kan discountoffice zeker aanbevelen.

Website geeft onbetrouwbare informatie

Uitermate slecht, om te beginnen zijn de artikelen op de website dubbelzinnig en worden - na levering - uiteraard in het voordeel van discountoffice uitgelegd. Van afwikkeling van een zaak wil dit bedrijf al helemaal niet horen. Terugzenden naar een vast adres is niet mogelijk. Dus de klant blijft met de brokken zitten. GEEN ZAKEN MEE DOEN DERHALVE!!!!!!
Discountoffice.nl BV

Antwoord van Discountoffice.nl BV

Het blijkt dat deze klant de voorraadpositie heeft verward met de inhoud van een verpakking. Een retourregeling is aangeboden en een adres opgegeven waar de klant spullen naar toe kan zenden. Bij goede ontvangst gaan wij over tot volledige creditering. Helaas hebben we nog niets ontvangen.

Prima

Wat beter kon: een mailtje waarin gemeld werd dat mijn bestelling later afgeleverd zou worden ivm vertragong bij de leverancier (HP).

Wat erg prettig was: ik belde jullie met vragen en werd toen bijzonder prettig te woord gestaan. Geen gekunstelde klantgerichtheidstoestanden maar oprecht hulpvaardig en open en eerlijk. Een verademing - en daarom raad ik jullie ook aan bij kennissen.

Groet

Wino Snip
Delft

snelle levering

De bestelde artikelen keurig verpakt en snel geleverd, aanrader!

Prima service, snelle levering

Vlotte response op telefonische vraag, goederen worden snel geleverd.
Beoordeling door bevestigde koper

de ene dag besteld, de volgende dag in huis. Netjes verpakt!

Alles is netjes geregeld. De bestelling liep vlot en via de mail te volgen.

Vlotte service!

's Avonds besteld, de volgende morgen in huis!

Discountoffice.nl BV Support

DiscountOffice.nl is de voordeligste leverancier van kantoorartikelen in de Benelux. Bovendien de meest complete met ruim 40.000 artikelen waarvan 85% uit voorraad leverbaar is. Voorraadartikelen worden binnen 24 uur bezorgd in heel Nederland en België, zonder meerkosten.

Bezoek DiscountOffice.nl

Contact informatie