discountpatroner.dk Beoordelingen

discountpatroner.dk Beoordelingen

Middelmatig
5.7

Hurtig levering og god kommunikation

Jeg købte 3 stk. farvepatroner til min HP printer og der var en fejl på den ene af dem. Jeg kontaktede dem efter 17 men fik svar 5 min senere at de sendte en ny med en gratis retur label som jeg skulle sende den defekte tilbage med. Den havde jeg allerede dagen efter og den virker. Så på trods af den ene var defekt, syntes jeg de har givet virkelig god service og giver dem 5 stjerner.

Forkert vare men ingen respons.

For 14 dage siden modtog jeg en bred 17 ml istedet for en smal 10 ml, som jeg havde bestilt. Brugte jeres formular til at meddele jer det på, for 11 dage siden, men har idag endnu ikke hørt fra jer?

Ikke som forventet

Har i dag mandag modtaget mine varer jeg bestilte tidligt torsdag i håb om de som skiltet på siden ville ankomme dagen efter. Det viste sig dog at varerne først blev afsendt sent dagen efter, hvilken vel var som det var, men jeg opdager så at de leveres med GLS som ikke bringer ud om lørdagen. Det var en lidt skuffende oplevelse, da vi er en virksomhed og manglede patronen lidt akut. Men indtil videre ser patronen ud til at virke helt fint og ingen klager på det punkt. Dog bør man ikke skilte med ting man ikke kan overholde, om ikke andet bør man kontakte kunden.

dårlige patroner

købte et 5 patroner til min HP printer, og skulle så tage de 2 sorte i brug i dag, men da jeg piller beskyttelsen af sejler det ud af dem.
Jeg vil ikke engang sende dem retur for jeg skal betale fragt for dem så fra nu af køber jeg i en butik her i Slagelse.
Det er anden gang jeg prøver at blive snyt. Første gang kom varen ikke fra en anden butik på nettet, og jeg brugte 3 måneder på at få mine penge, og nu en dårlig vare så nu er det slut.
brian andersen

Perfekt

Kan man forlange mere af en butik/webshop, bestilte Tirsdag aften og torsdag lå varen i postkassen, købte org. HP patron til yderst konkurrencedygtig pris, så bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

Hurtigt og billigt

Ingen klager herfra, bestilte mandag nat og fik leveret onsdag morgen.. Tiptop.. At man oven i købet kan få leveret med GLS er kæmpe plus for mig..
Jeg kan dog ikke give 5 stjerner da patronerne ikke er originale (HP for mit vedkommende) - Tilgengæld var prisen konkurrencedygtig. .

I var engang så gode. Hvad sker der?

Jeg har været kunde hos jer i snart 4 år og har altid fået gode printerpatroner selvom jeg køber printerpatroner som en kopi til Brother, men nu er kvaliteten ikke længere i orden og det er kundeservice er ikke spor bedre.
Jeg bestiller 5 printerpatroner til min Brother printer: 2 sorte, 2 blå og en rød d. 10 februar. Som jeg som så sædvandlig modtager allerede indenfor få dage :-) Men denne gang ligner printerpatroner ikke de gamle jeg har fra sidste gang jeg bestilte fra dem, da de har en anden form, men jeg sætter alligevel den sorte printerpatron i. Det viser sig at den kører fin nok, men kun de første 10 print! Derefter laver den striber selvom der er masser af blæk deri. (Printerpatronen er gennemsigtig så det er let at se) Jeg prøver den anden sorte af og der sker det samme efter 10 print. Jeg kontakter deres kundeservice som kun eksisterer på email og her beklager de forsinkelsen på deres svar på grund af sygdom (Der var kun gået 2 dage), men fair nok de vil sende 2 nye sorte printerpatroner afsted med det samme, da de må indeholde fejl. Jeg skynder mig at at skrive tilbage hvad med de andre blækpatroner jeg har fået, som er i samme stand, men jeg får aldrig noget svar! Få dage efter modtager jeg 2 nye sorte printerpatroner, men de passer ikke til min printer, da de er så store i bredden, at de slet ikke kan sættes ind i printeren. Jeg skriver en email til dem igen. Men jeg hører ikke noget til dem.

Jeg vælger så d. 25. februar at ringe til ibob, som der står på den nye faktura som fulde med de 2 nye sorte printerpatroner. Det viser sig at de har samme CVR nr. og at ibob ejer discountpatroner.dk og ham fra kundeservice forklarer at discountpatroner har meget travlt for tide,n og at han ikke kan gøre andet end at skrive til dem at de skal kigge på min email den kommende dag.

Men jeg hører aldrig fra dem. 18 dage efter jeg bestilte mine printerpatroner får jeg en email fra ibob, hvor der står at jeg i de kommende dage vil modtage 1 blå og 1 rød printerpatron. Hvor på jeg skriver til ibob hvad med de 3 andre printerpatroner som den også er galt med? Så nu må jeg vente og se om den røde og den blå passer til min printer og om jeg så kan få 2 sorte og 1 mere blå printerpatron.

Det er godt nok noget rod at de ikke kan læse!!!
 iBob

Antwoord van iBob

Kære Winnie Helena Bartholomæussen

Vi vil rigtig gerne beklage den dårlige oplevelse, du har haft hos os. Vi kan se, at der er sket adskillige fejl med din bestilling og efterfølgende leveringer.

Det vil vi naturligvis gerne gøre godt igen, så du kan få de rigtige varer i den kvalitet, du er blevet vant til hos os. Denne sags forløb er bestemt ikke tilfredsstillende, og vi vil derfor gerne tilbyde dig en kompensation. Vi tager derfor kontakt dig hurtigst muligt, så vi sammen kan finde en tilfredsstillende løsning på din sag i håbet om, at du fortsat vil være kunde hos os.

Med venlig hilsen

Ann
Kundesupportteamet
Discountpatroner.dk

Forsinket levering

Har lige nu modtaget den 2. mail med underretning om at min bestilling bliver forsinket.

Discountpatroner reklamer på forsiden med "DAG TIL DAG - bestil inden kl. 16.00 og få leveret i morgen" (under deres "betingelser" står så godt nok kl. 20.00) !!! Men det holder bare ikke vand.

Jeg bestilte d. 17/1 og så gik der 5 dage (22/1) før de kunne fortælle mig at leveringen var forsinket. Derefter gik der en uge før jeg nu har fået oplyst at bestillingen først kan leveres yderligere 2 uger !

Hvis firmaet ikke ønsker at være lagerførende med alle de produkter de reklamere med på hjemmesiden, så bør man mindst kunne forvender der var anført en realistisk leveringstid på hvert enkelt produkt.
 iBob

Antwoord van iBob

Kære Lars

Vi vil meget gerne beklage den dårlige oplevelse, du har haft med din bestilling på discountpatroner og den alt for lange leveringstid. Desværre sker det nogle få gange, at printerpatroner - helt uforudset - kommer i restordrer hos vores leverandører. Når dette sker, så kan vi desværre ikke levere fra dag-til-dag, men 2 uger er selvfølgelig alt for længe.

Derfor vil vi selvfølgelig gerne give dig en kompensation for den lange leveringstid. Det eneste, du skal gøre, er at kontakte os pr. e-mail: info@discountpatroner.dk og angive dit ordrenummer samt referere til din Trustpilot anmeldelse.

Med venlig hilsen

Ann
Kundesupportteamet
Discountpatroner.dk

Fantastisk hurtigt!

Bestilte torsdag kl. 20.59 nogle printerpatroner, fik mail at de var afsendt med GSL kl. 22.37 og i dag, fredag kl. 11.46 fik jeg besked at jeg kan afhente pakken. DET ER EDDERLUSKME HURTIGT!

PS: der var så også GRATIS FORSENDELSE - nogle gange er det super sjovt at handle på nettet :)

Hurtig levering

Bestilte en laserpatron torsdag kl 18,07. Leveret på min adresse fredag morgen kl. 8,15.
SUPER.

Brugervenlig

Købt et helt sæt patroner til min HP photosmart den sorte var desværre defekt, men det betød ingenting de sendte bare en ny.. bum bum dejligt med et firma der forstår konceptet kundeSERVICE

Ikke-eksisterende service

Bemærk hvor MEGET deres hjemmeside minder om dantoner.dk som OGSÅ har dårlige rates. Jeg holder mig langt væk fra de to og kommende hjemmesider der ligner.

Dårlig information og manglende vare

25/01: bestiller
01/02: rykker
01/02: Svar:
"I Discountpatroner arbejder vi på at levere fra dag til dag. Det er der mange kunder, som godt kan lide, men da der kan opstå uforudsete situationer, så lover vi en levering inden for 3 dage. Typisk orienterer vi kunden om, at deres bestilling ikke kommer frem inden 3 dage.

Det er desværre ikke sket i dette tilfælde. Det beklager jeg.

Jeg har undersøgt sagen og kan se din ordre er desværre i restordre.

Det betyder at din bestilling bør være fremme hos dig den 06.02.2012 "

06/02: rykker

07/02: ikke noget svar på min anden rykker.

Så flere stjerner kan vel dårligt gives for det. Nu finder jeg et andet sted.

Fast kunde i flere år

Jeg har købt discountpatroner.dk's blæk patroner til min brother DCP-115C printer gennem flere år efterhånden og altid uden problemer og med prompte levering. Tænker at det måske kun er nogen af discountpatronerne de markedsfører der ikke er optimale? Eller måske printerrelaterede problemer?

alt er nu 100% ok og aftalen er i hus, hurtig levering,og god service Tak!

jeg har fået kontakt via min klage og 100% opbakning af min nedenstående reklamation, da der på fakturerne IKKE var anført den rigtige e-mailadresse, men derfor hørte jeg intet, men i går 11 marts er der fulgt op på sagen og med fuld tilfredshed, giver jeg nu ++++++++++++++++++++++++ i stedet for det minus.
Takker hermed og på genhandel bettes dukkehjem.

Ingen leverance

De er utrolige hurtige til og trække jeres penge men i får aldrig jeres produkter .. nu har jeg rykket 3-4 gange og min leverance er 3 uger gammel - KØB IKKE VED DEN VIRKSOMHED

hurtig service

bestilte printerpatroner igår d. 2/2-2011 og alle kom idag, uden problemer, super fint med faktura og mail, med link til transsportfirmaet, så man kunne track & trace pakken, vil helt sikkert benytte mig af firmaet igen, næste gang der skal skiftes pratroner i printeren

Først fik jeg ikke mine varer som de havde trukket pengene for, nu har printerpatronen ødelagt min printer.

Brug ikke dette firma, de leverer rigtig dårlige patroner.
Bestilte for nogen tid siden 3 stk. printerpatroner til min magicolor 2530DL.
Fik i første omgang ikke mine varer endskønt man havde trukket pengene på min konto, men måtte rykke for dem 3 gange.
Da jeg endelig modtog den sidste printerpatron efter 1,5 måneds ventetid, ja så har det efterfølgende vist sig at denne patron er utæt, og har ødelagt min dejlige printer.
Useriøst firma, som leverer varer som absolut er kritisable.
Det er slut med at bruge dette firma.

Har stadig ikke fået min vare men de har trukket pengene!

12 december bestilte jeg varer med lovet leveringstid på 1-3 hverdage. I dag d. 3 januar har jeg stadig ikke modtaget min bestilling. Man kan ikke ringe til dem, så jeg mailede og spurgte til det. Pr. mail blev jeg lovet at mine varer senest ville være hos mig d. 28. Pengene blev trukket fra min konto d. 23 december, og her burde ordren være afsendt, ellers må man naturligvis ikke trække pengene. Men det blev den ikke. I dag fandt jeg ud af at discountpatroner og www.MCS-data.dk er eet og samme firma. Så jeg ringede til MCS data og fik at vide, at det var en fejl. At de ikke kan levere varen, og at de ikke kan love hvornår jeg får mine penge igen. Handler der ALDRIG mere.

1 stjerne

Patroner fra Discountpatroner ødelagde printer. Ingen reaktion fra firmaet på krav om refundering og ingen penge tilbage. Køb ikke hos dette firma.

MVH
Søren Sørensen