Dnbnor Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Norges beste nettbank

Dnb er en god bank og best av alt er nettbanken deres. Jeg syntes det var skuffende da de plutselig gjorde om det meste i nettbanken men etter å ha brukt den litt har jeg oppdaget at den bare er blitt enklere og fungerer helt flott. Jeg har kommet med et par ganske tøffe utfordringer til dem ang. det å tilpasse det slik at en kan bruke andre weblesere enn Internett Explorer og det har de gjort kjapt og greit.

Kunden i fokus

Bestandig imøtekommende, gode oppmerksomme og oppriktige veiledere. Kundeservice når man døgnet rundt.

Ok bank, noe høye gebyr

Helt ok, flinke på kundeservice
trustpilot stars

God og solid bank med personlig rådgiver som kan sin jobb

God og solid bank med personlig rådgiver som kan sin jobb, og som gir en god service når man trenger den hva enten det er økonomisk rådgiving og lånemuligheter.
trustpilot stars

Grei rente på lån, men nettbank er under pari.

Nettbanken er rotete og der er noen irritasjonsmomenter for meg som er vandt med Skandiabanken.no.
Nettbanken oppleves som lite intuitiv i forhold til min tidligere bank. Det virker også som om dnbnor holder igjen reserverte penger (inn eller ut) lenger enn skandiabanken. Dette gjør det vanskeligere å holde oversikt over faktisk kontobeholdning.
En annen sak som jeg finner meget irriterende er at de legger til kontokreditt på disponibelt beløp.
Når man legger dette til det faktum at reserverte beløp ikke trekkes veldig fort så blir det hele meget uoversiktlig for min del.
Kreditt synes jeg burde være fra saldo 0,. og videre nedover, dette gir en bedre oversikt mellom hva som er faktisk disponibelt av reelle penger og hva som er kreditt (eller godtatt minus på konto).

God bank

Som ny kunde lærer jeg banken å kjenne

Upersonlig bank

Denne banken er alt for stor og kundeservicen er alt for upersonlig.

Vurdering av DNB

DNB er banken jeg har vært knyttet til i flere år. Siden dag 1 har jeg også brukt å sende Saldo til DNB og svaret kommer raskt tilbake med hvor mye du har på kontoen. Ellers er det en super bank, som de fleste andre banker, og tar imot penger som blir overført raskt.

Det eneste negative jeg har kommet borti med det, det av og til ikke blir mulig å bruke bankkortet, grunnet oppdateringer. En annen ting er at det av og til ikke funker å betale, selv om det er nok penger på kontoen, og banken er nede for betaling. Dette er utrolig irriterende, hvertfall når du ikke har kontanter du kan betale med istedefor. Jeg håper DNB fikser dette, og vil da bli en kanon bank!

Kundekontakt

Jeg er veldig fornøyd med kundekontakt/service .
Kundekonsulentene er hyggelige og vennlige OG!! De gir seg ikke før et spørmål er besvart og evt. problem er løst .Om de så må melde tilbake senere .

Hvorvidt de har de billigste tjenestene tenker jeg ikke så mye på.

møkkabedrift

går ikke ann å slette konto. Tilog med døde folk har fortsatt konto. og de nekter og slette den

Blir for stort

Service etter merger med Postbanken er elendig - venter alt for lenge for svar på Cusomer Service. 25 minutter på 04800 - og da ble henvist til et annet nummer som måtte ringes neste dag - et enkelt spørsmål om reiseforsiking. Postbanken svarte bestanding i 2-3 minutter. Det hjelper ikke at 'ventetid er mer enn 5 minutter'. Skulle kunne få vite hvor mange i køen.

Bra oversikt!

Bra nettbank og gode kundebehandlere
trustpilot stars

God nettbankløsning og sms tjenester

Byttet til dnb etter en lengre periode i skandiabanken. Synes nettbanken er mye bedre og liker sms tjenestene svært godt:-)

DNBNOR

En av de bedre banker

Nem netside

Det var nemt at søge efter produktet ,på jeres netside

dårlig

for dyr rente på lån
trustpilot stars

DNB-nor er troverdige men småfeil i nettbanken

Aldri problemer med kundesenteret, aldri problemer med feil trekk etc, men et issue med nettbanken, låne biten av nettbanken har mye nedetid. irriterende når man skal ha full oversikt.

Is Dnbnor uw bedrijf?

Over dit bedrijf

Bezoek Dnbnor

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.