Dokteronline.com Beoordelingen

Dokteronline.com Beoordelingen

Goed
8.5

Beoordeling door bevestigde koper

Correcte afhandeling van de bestelling.

Spijtig dat de bijsluiter enkel in het Engels was.

Zeer goed

Alles is goed en zonder problemen verlopen

Beste Lucas,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review op onze website. Het doet ons genoegen om te horen dat u tevreden bent.

perfect

die 5 sterren van de beoordeling hebben jullie echt verdient de service was prima
de volgende keer doen we echt weer een bestelling bij je groetjes riet

Beste Mevrouw Oppermans,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en het doet ons genoegen dat u wederom in de toekomst een bestelling bij dokteronline zal plaatsen.

Snelle service, betrouwbare site

Snelle, discrete behandeling van de aanvraag. Medicatie is geen placebo

Beste Tine,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie dat waarderen wij zeer.

medicijntjes

zoals steeds werd mijn bestelling goed geleverd ,nogmaals dank aan het ganse team

Beste mevrouw Muyldermans,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons genoegen om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling bij Dokteronline.

Top service

Makkelijk bestellen, snel en secuur levering en 100% echt medicijnen. Overtreft alle verwachtingen

Beste Meneer of mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn blij om te horen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.

DokterOnline.com - klantenservice

Dinsdag besteld, donderdag thuis!

Ik ben een nieuw klant van Dokter online. Dinsdag middag heb ik een bestelling geplaatst voor een recept verplichting middel. Later dezelfde dag kreeg ik een email van de arts die mijn recept aanvraag goed heeft gekeurd. Via "mijn dokter online" heb ik vanaf dat moment de procedure gevolgd. De dokter recept werd gelijk de dag daarna (woensdag, dus een dag na aanvraag) naar de apotheek verstuurd. Vanaf het moment dat de apotheek mijn medicijn klaar voor verzending had bleef ik mijn account checken en woensdag eind van de middag heb ik een TNT track en trace code ontvangen. Met die code kon ik de status van mijn verzending blijven volgen. Het werd aangegeven dat de bezorging datum geplande was op donderdag 6 Maart. En het klopte! Dinsdag besteld, donderdag thuis! Top service! Ik heb ook een paar vragen naar de klantenservice gemaild en werd keurig terug gebeld, door een zeer vriendelijke medewerker die alle mijn vragen heeft kunnen beantwoorden. Ik ben zeer onder de indruk van Dokteronline. Professioneel, serieus, discreet en betrouwbaar. Bedankt voor de goede zorgen en tot volgende bestelling!

Groet,
A. Cunha

Beste mevrouw Cunha,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het doet ons genoegen om te horen dat u tevreden bent met onze service en het verloop van uw order.

De klantenservice doet iedere dag zijn best om alle vragen van onze klanten zo goed mogelijk te beantwoorden.

Vlotte betaling, supersnelle levering

Absolute aanrader

Beste mevrouw Weise,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn.

DokterOnline.com - klantenservice

fast order fast delivery, not the cheapest do. ...

After Dr. approval and check back order was dispatched within 24 hours. . and arrived within 24 hours too...... not as as cheap as Dr. Fox but sure faster for the money you pay......

Dear Mr. Della Morte,

Thank you for your kind review. We are glad to hear that you are happy with the speed of our service.

best regards,
DokterOnline.com - CustomerService

Super tevreden en super snel alles geregeld

Goede begeleiding en prima controle

Beste meneer Mennes,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het doet ons genoegen dat u tevreden bent met onze service.

Prima

Werkt goed, geen enkel probleem.

Beste meneer Doe,

Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling.

Dokteronline.com - klantenservice

In vergelijking met andere site's niet tevreden.. en heb er geen vertrouwen meer in.. Belgische klant...

Bestelling geplaatst via dokteronline.com voor een acne crème. Omdat ik geen bevestigingsmail ontving vond ik het een beetje raar dus ik besloot ik om op internet verder naar info te zoeken over deze site en de klantendienst te mailen. Zo las ik verschillende negatieve verslagen.. Het is één van de bovenstaande commentaren die mij overhaalt heeft om mijn bestelling te annuleren. Een Belgische klant geeft aan dat ze via TNT verzenden.. (Zeer jammer dat dit niet aangegeven wordt op de site want dan had ik nooit een bestelling geplaatst!!!!) Ik ken de werking van TNT en ben hier niet tevreden over.. Bij het contactformulier dat via de site aangeboden wordt vragen ze om het bestelnummer in te geven, aangezien ik geen mail ontvangen had wou ik aanmelden om via mijn account mijn bestelling (& het bestelnummer) te bekijken dit bleek ook niet meer mogelijk :/ Dan maar gemaild zonder bestelnummer! En weer geen (automatische) bevestiging dat mijn mailtje aangekomen is. (Het bestelnummer dat ik hier heb ingegeven is dus ook niet mijn bestelnummer maar een willekeurig nummer.) Via de FAQ op de site ben ik ook te weten gekomen dat ik voor de annulering van mijn bestelling zowieso 12,5 euro (vd dokterskosten) + administratie kosten moet betalen :/ Ik begrijp dat er administratieve kosten aan vasthangen maar artsconsulentkosten?!? In mijn geval wel een beetje belachelijk aangezien de bestelling op een zondagavond geplaatst is en mijn bestelling in alle waarschijnlijkheid nog niet eens is doorgemaild naar een online dokter. Maar soit, hopelijk krijg ik snel een antwoord op mijn mailtje !!! Het kan best zijn dat het aan de site ligt ofzo maar ik heb er geen vertrouwen meer in... MVG, Sofie

Via de klantenservice alles verder kunnen afhandelen!!! Gelukkig!!! Wel best jammer dat klanten zoveel moeite moeten doen om jullie te pakken te krijgen.. mailen, live chat, contactformulier... allemaal geen reactie.. thank god for facebook ;)

24/12
Ik heb zelf contact moeten opgenomen met de klantendienst van UPS... Maar zij konden mij niet garanderen dat het pakketje niet bezorgt gaat worden, het enige wat zij konden doen was een verzoek tot wijziging van aflevering voor het pakket on-line ingeven en hopen dat het verzoek tot bij de chauffeur geraakt.. Het pakket zou waarschijnlijk pas tegen de avond bij mij aankomen wat weer het probleem met zich mee geeft dat ik niet thuis ben.. De meeste van de buren zijn op de hoogte dat ze het pakket niet mogen aannemen maar jammer genoeg was niet iedereen thuis.. Dus nu kan ik eigenlijk enkel duimen dat deze postbode wel zo slim is om het pakket te retourneren Want anders zou ik dus wel mijn geld kwijt zijn volgens jullie klantendienst... Alvast heel erg bedankt voor alle moeite MAAR ik vind het toch wel erg dat dit zoveel rompeslomp, belwaarde & tijd in beslag neemt terwijl ik al een half uur na mijn bestelling alles geannuleerd had via een contactformulier op jullie site. (De stappen zoals op jullie site bij FAQ punt 5 staan.)

Ik heb ondertussen al zeer veel spijt dat ik niet op voorhand verder gaan zoeken ben naar beoordelingen buiten via trustpilot!!! Momenteel ben ik verder gaan zoeken.. (o.a testaankoop) En al (zeer) veel negatieve verslagen gelezen. Testaankoop raad ook aan om geen medicijnen via dokter online te bestellen...

Toch wil ik een dikke pluim geven aan de klantendienst want zij hebben mij wel zo goed als mogelijk proberen helpen...

Prettige feestdagen! S.

Beste mevrouw Sofie R,

Indien u direct na het plaatsen van uw bestelling geen bevestiging daarvan via e-mail ontvangt, komt dit meestal doordat een onjuist e-mailadres is opgegeven. Indien u een bestelling annuleert zijn hier doorgaans geen kosten aan verbonden, mits de bestelling nog niet is overgedragen aan de koerierdienst.

De bestellingen die bij Dokteronline worden geplaatst worden door verschillende apotheken verstuurd, afhankelijk van het bestelde product. De diverse apotheken werken samen met verschillende koeriersdiensten, waaronder TNT, maar ook UPS en DPD.

U kunt onze klantenservice van maandag t/m vrijdag bereiken van 14.00 – 21.00uur via telefoonnummer 00-32-2808 7829 (behalve op feestdagen) bij dergelijke problemen. Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om het e-mailadres te verifiëren zodat u alle verdere correspondentie ontvangt.

Inmiddels hebben wij contact hierover met u opgenomen en is het probleem opgelost.

Dokteronline.com klantenservice

Tot nu toe geen problemen

Ik heb Emla creme om zonder problemen te kunnen epileren.
Hier mijn bevindingen:

+ Het product is aangekomen
+ Mogelijkheid om achteraf te betalen (ivm slechte reputatie vond ik dat een veiligere optie, plus het getuigt van een goede wil tegenover klanten)
+ Verder geen problemen met verpakking/wachttijd

- Veel slechte recenties of ongeloofwaardig goede recenties (nep!) op internet
- Een paar keer gelezen dat de eerste bestelling wel goed ging, maar de tweede nooit was aangekomen. Daarom durfde ik de eerste keer wel te bestellen, maar de tweede keer zal ik misschien voor de zekerheid op een andere naam/adres doen. Je weet maar nooit.
- Slechte reputatie (maar wat mij betreft nog geen problemen!)

Perfecte beoordeling

Mijn vrouw is 34 jr jonger dan ik. Om te voorkomen dat ze niet aan haar trekken komt, heb ik Testosteron besteld. Na een uitgebreide medische check (pittig) op papier, werd alles door dokter on line goedgekeurd. Binnen 4 uur had ik de goedkeuring, dit komt ws
door de eerlijke antwoorden, enz., binnen . Perfect.

Cees

snelle levering maar geen reactie op fout bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst bij dokteronline en heb deze razend snel gekregen, helemaal goed. Maar er is in het bestelproces iets fout gegaan waardoor ik van het product ongeluk 2 besteld heb. De een heb ik direct betaald en ik heb gelijk gemaild of de ander nog geannuleerd kom worden. Ik heb hier geen reactie op gehad maar wel al 2 mails om mij te herinneren dat ik nog moet betalen. Ik vind dit geen stijl vooral omdat ik al ruim een week geleden en een paar minuten na bestelling heb gemaild met verzoek tot annulering van de foutifoutieve bestelling.

Geachte Mevrouw,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van heden middag bevestig ik u hierbij dat wij de dubbele bestelling die u had geplaatst op uw verzoek hebben geannuleerd. Helaas hadden wij uw vorige email niet ontvangen waardoor wij niet konden reageren op uw verzoek. Onze excuses daarvoor.

dokteronline.com - Klantenservice

Andere medicijnen gekregen dan besteld. Wordt wel verplicht te betalen

Medicijnen besteld. Vervolgens een alternatief gekregen. Volgens doktoronline.com is het hetzelfde medicijn maar dat is het niet. Ik heb het eerder gehad en ik had toen last van ernstige bijwerkingen. Doktoronline vind dat niet hun probleem . Review bij het product geplaats dat je een andere generieke variant krijgt maar die is door hun verwijdered. Ook hebben ze de naam van het product en bijbehorende afbeelding niet aangepast dus ze weten prima dat ze foutief bezig zijn.

Bestel hier dus nooit! Je weet niet welke van de goedkopere variant je gaat krijgen en terugsturen mag niet. Doktoronline denkt blijkbaar dat ze echte artsen zijn en op eigen initiatief je wat kunnen toesturen. Ondankt gewezen op de voor mij schadelijke gevolgen. Maar onderwijl leuke winsten maken op jouw gezondheid. Bah!

Beste Eveline,

Alle medicijnen op de Dokteronline website komen van erkende farmaceuten met wie wij nauw samenwerken.

Nadat het recept door een geregistreerd arts is gekeurd, worden de medicijnen door een eveneens geregistreerde apotheek geleverd in de originele verpakking van de fabrikant. Er zijn strenge controles op namaak- (of counterfeit-) medicijnen om altijd de beste kwaliteit te kunnen garanderen.

Soms kan het voorkomen dat uw medicijnen een buitenlandse verpakking of benaming hebben. De klantenservice heeft u daarom geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant van het middel, zodat deze u kan bevestigen dat het door u ontvangen middel hetzelfde is en origineel.

Zeer snel en goed

Recept voor 12 uur aangevraagd en de volgende dag al
in huis.

Zeer deskundig advies en voel me professioneel geholpen.

Kan het je zeer zeker aan raden als je even snel anoniem
geholpen wil worden.

Een aanrader dus!!!

de lier zuid holland

prima, ik koop alles online. helaas gaat de kwaliteit van vele webschops achteruit.dokteronline is een top webschop.

uitstekend

Sinds een paar maanden smeer ik Testoserongel en dit bevalt me uitstekend.Vele kleine kwaaltjes zijn verdwenen.
Ben verder erg gevalen met fiets, heb Chirurg en zelfs Orthopeed gehaald en krijg alleen maar verbaasde complimenten dat het zo goed geneest en dat wijt ik hier aan want de gezing is weer net zoals vroeger.

top

Supersnelle levering en snelle navraag t.a.v. nazorg. Alleen jammer, dat de bijsluiter in het Engels was (bij m.n. medische termen toch moeilijker)

Dokteronline.com Support

Betrouwbaarheid

Er wordt enkel met officiële, onafhankelijke artsen gewerkt uit het Verenigd Koninkrijk. De apotheek die de medicijnen levert is tevens de grootste internet- en postorder-apotheek van het Verenigd Koninkrijk.

Discrete verzending

Alle medicijnen worden op discrete wijze vanuit een Europese apotheek verstuurd. Dit gebeurt in een neutrale verpakking, zodat alles discreet verloopt.

Gemak

Bij Dokteronline kunt u online medicijnen en geneesmiddelen bestellen en uw medicatie eenvoudig thuisbezorgd krijgen. U bespaart dus veel tijd, u hoeft niet meer te wachten bij de dokter en de apotheek.

Snelle levering

Aanvragen worden dezelfde (werk)dag doorgestuurd naar een van de aangesloten artsen. Deze proberen uw aanvraag die dag nog te beoordelen. Wanneer een arts u een recept voorschrijft gaat het gelijk door naar een van de aangesloten apotheken, die het op hun beurt weer z.s.m. uitleveren. Dus wanneer uw betaling rond is, duurt het ongeveer 2-4 dagen voordat u uw bestelling heeft.

Dokteronline.com biedt een bemiddelingsservice tussen arts, apotheek en u als klant, in de volksmond ook wel een internet apotheek genoemd. Dokteronline richt zich voornamelijk op lifestyle en schaamte gerelateerde klachten. Na goedkeuring schrijft één van de onafhankelijk aangesloten artsen een recept voor uw medicijn of geneesmiddel, dat vervolgens door een Europese online apotheek wordt uitgeleverd en via de post bij u thuis wordt bezorgd. Bij Dokteronline.com kunt u dus online medicijnen en geneesmiddelen bestellen en uw medicatie eenvoudig thuisbezorgd krijgen.

Bezoek Dokteronline.com

Contactgegevens