Dybdahl Byg Beoordelingen

Dybdahl Byg Beoordelingen

Laag
4.9

Uprofessionel!!!

først det gode. lejligheden var ok. lidt for dyr iforhold til hvad man fik. men det var et af de få steder hvor hund er tilladt. men så slutter det os der
da vi flyttede ind fik vi tilbuddet. betal mindre i depositum og så bliver lejligheden ikke gjort rent (dvs malet og gulvet slebet) og så skulle vi heller ikke gør disse ting når vi flyttede. da mig og min kæreste ikke lige stod med en masse penge så benyttede vi os af det.
da vi flyttede ind var der omkring 10 huller i væggene i sove værelset. nogle stykker i stuen, der var gammelt smeltet slik som sad fast i gulvet inde i stuen, gulvne var slidte og flosset og man fik splinter i fødderne. men som sagt vi sagde ja til at flytte ind sådan så det er ikke det jeg brokker mig over. (udover slikket for det var fandme for klamt!!)
nej det jeg brokker mig over er at. da vi så flyttede der fra , malede vi hele lejligheden, vaskede alle gulve og gjorde dem fine igen,
men det var herren ( Jesper ) ikke tilfreds med. så jeg har modtaget et fine brev hvor han har skønt at hele lejligheden skal renoveres på lejers (min) regning!!! selvom vi havde malet og gjort den ren, hvor vi en da havde aftalt inden vi flyttede ind at det behøvede vi ikke at gøre!!!
og ikke nok med det. så da jeg ringer til ham ang det brev siger han at nu må jeg bare slappe af og vente til at det hele er blevet færdig!? hvad mener du!!
hvis jeg ikke først var sur over det brev så blev jeg det da der. men vi fik talt lidt og han fik sagt at han ville betale depositummet midt i måneden. så spurgte jeg om det blev den 15.09 - det sagde han ja til..
skrev så en mail til ham om han ikke ville sætte pengene ind om fredagen (den 13.09) da det ville gøre at jeg havde pengene nærmeste hverdag efter den 15 (hvilket jeg kun synes er fair når man tænker på den behandling!) men nej. der er ikke kommet nogen penge ind på kontoen i dag!.
så jeg ringede til ham for at høre hvornår han vil sætte de penge ind, han starter med at sige at vi slet ikke aftalte nogen dato. jeg citere " han havde kun sagt en gang midt i måneden" jamen hold nu op. står du og siger jeg lyver nu ?
bagefter siger han også at fordi jeg var så sur sidste gang ja så kom jeg altså bag i køen i forhold til alle de ting han skulle nå.
HVAD SKER DER!? hvor UPROFESSIONEL har man lov til at være ?

kan kun sige til fremtidige lejere LAD VÆR!!! kan godt være han virker fin nok . men han er efter min mening en krejler

Hold jer væk!

At skrive under på en lejekontrakt med Dybdahl er nok det dummeste jeg har gjort i længere tid.

Boligen var i dårlig stand og aftaler om forbedringer blev enten udskudt igen og igen eller til sidst slet ikke overholdt hvilket var enormt frustrerende.

Alt var en evig kamp med ham og alt skulle tilsyneladende diskuteres. Han var aldrig enig i, at tingene var i dårlig stand og skulle udbedres - det hele blev blot holdt hen med en masse snak og bortforklaringer.

Jeg vil på ingen måde anbefale det...

Uretfærdigt behandlet

Min kæreste, datter og jeg boede i Horsens fra sep. 2008 til juni 2009. Vi ville flytte, da min kæreste skulle have en fremtid i militæret i Skive, så vi stadig kunne være sammen (næsten hver dag), i stedet for, at han skulle pendle fra Horsens til Skive og tilbage igen hver weekend.
Vi ledte på nettet efter nogle mulige steder til vores nye fremtid, og fandt så endelig hjemmesiden www.dybdahl-byg.dk. De havde et hus til leje - til den perfekte husleje m. varme, el og det hele - så det måtte vi bare se! :-) Vi kontaktede derfor med det samme Kevin Dybdahl (som tager sig af fremvisninger af lejlighederne og husene, Dybdahl Byg ejer). Det var ikke noget problem, vi kunne sagtens komme og se huset (så vidt jeg husker, allerede et par dage efter vi kontaktede ham). Dagen kom så, hvor vi endelig skulle se det lille hus på landet, og vi kørte så den lange vej fra Horsens til Spøttrup - vores forhåbentlige nye hjem. Huset var ikke ret kønt uden på - allerede der havde jeg mine tvivl, men måske man bare var lidt for kræsen eller sippet? Huset indeni var blevet efterladt af nogle andre, som åbenbart havde haft travlt med at komme væk derfra - der stod gamle havregryn på køkkenbordet, og det var ikke just rent i huset. Helt nyt badeværelse, med flotte hvide gulve og vægge - smart spejl med lys og det hele - super flot! Der manglede dog nogle lister, og der var heller ingen el stik på badeværelset - men det skulle nok blive lavet, fik vi af vide. Der var 1 god stue, 1 værelse nedenunder og ovenpå var der en repos og 2 værelser. Det passede jo rigtig godt til vores lille familie (lege værelse nedenunder og soveværelser ovenpå). Vi flyttede ind i Juni 2009 og vores fremtid så rigtig lys ud. Vi lavede en smart aftale med Dybdahl om, at vi selv gjorde rent og malede, og så fik vi 1 måneds gratis husleje, og de sørgede for malingen og udstyret til det - sweet deal! Vi kom på plads og var egentlig rigtig glade for, at kunne være sammen hver dag, selvom Anders var i militæret.
Hvis man har prøvet at flytte, så ved man, at man ikke bemærker ret mange fejl og mangler til at starte med - men så bliver det hverdag, og så begynder man at kunne se det.
Det var varmt - ALT FOR VARMT om sommeren i soveværelset! Ikke nok med, at solen og varmen udenfor var varm, så gik der varmerør igennem soveværelset og de var VARME, så det var endnu mere varmt. Om vinteren var det KOLDT - VIRKELIG VIRKELIG KOLDT! Det fes ind med kold vind fra samtlige vinduer. Døren i entreen var ikke tæt, så der kom kold luft ind 24/7, og når det regnede - ja, så kom regnen jo ind i entreen (fugt + kulde = mug!).
Når vi nu snakker om hvor koldt det var, så skal man jo også lige vide, at huset var opvarmet af olie fyr (oliefyr + kulde = PISSE DYRT!). Det gør så også, at man godt kan stå midt i et bad og pludselig er der ikke mere varm vand - øv! :-( Så må du fryse imens du venter på at det gamle fyr kommer i gang igen. I mens vi boede der i det ene år, gik olie fyret død flere gange - så vi måtte ringe efter en mand som skulle komme og lave det.
Nå, men jeg må nok hellere til at fortælle om, hvorfor jeg udover et utæt hus og et træls olie fyr, føler mig uretfærdigt behandlet.
Der var mange ting galt med huset - listerne i badeværelset var ikke lavet, det fes ind med kold luft alle steder, gelænderet til trappen i entreen fungerede slet ikke, der kom en utrolig klam kloak stank på badeværelset når det regnede udenfor, der var hul ind i hjørnet ude i bryggerset osv. Så vi gjorde jo det man skulle gøre - ringede til Dybdahl og lavede en aftale om, at han skulle komme ud, så vi kunne se på det. Han dukkede aldrig op, så vi lavede en ny aftale, så vi kunne få set på tingene. Vi fik så omsider - efter flere måneder - en tømrer til at sætte listerne op på badeværelset. Alle af de ting som skulle laves blev enten ikke lavet, ellers tog det flere opkald om at få nogen til at lave det (som de faktisk havde lovet det nok skulle).
Vi blev tilsidst godt gale over, at vi skulle ringe igen og igen for en aftale, som han alligevel ikke overholdte, så jeg ringede ham op, og så at nu måtte der altså ske noget, og det kunne simpelthen ikke være rimeligt. Svaret på det var: "Jeg er træt af, at i ringer hele tiden og brokker jer, så hver gang i gør det, ryger i bagerst i bunken!" Hvad? Hvad sagde han lige? At når man ikke smiler og venter pænt på en mand der ikke kommer, så får man ikke lavet noget? Jeg var rasende! Nu kunne det her satme være nok. Vores datter var forkølet konstant pga. den kulde der var i huset, der var begyndt at komme skimmelsvamp i entreen pga. utætheden derude, han overholdte ikke vores aftaler og så kommer han med sådan et svar? Det var nok! Vi ville ikke mere, så nu skulle vi væk herfra! Vi ledte efter et andet hus i nærheden af Skive (som ikke var eget af Dybdahl selvfølgelig), men vi fandt kun nogle længere ude på landet, og så skulle vores datter til at flytte børnehave. Vi valgte tilsidst at flytte til Silkeborg - ja, det var noget af et spræng, men der var venner og familie - og en pisse lækker lejlighed, ejet af en meget større virksomhed. Vi sagde huset op, og gik i gang med at pakke. Glade over at skulle væk fra huset, men nervøse for, om vi ville blive taget ved røven, og skulle til at punge ud for en masse de mente der skulle laves - men underligt nok var der intet, ingenting. Det hele var som det skulle være (i vores øjen kun med forbedringer, eftersom vi havde malet, gjort rent, renset tæpper og jeg ved ikke hvad til den store guldmedalje. Vi var lykkelige! - i hvert fald indtil regningen kom ind af døren. Ikke nok med at ha beholdte de 12.000,- i indskud, så skulle vi yderligere betale 6.500,- for vand og varmeregning. Ja, 3.110,- udover aconto for vand og 15.340,76 UDOVER aconto for varme - jeg sagde jo huset var pisse utæt ... Hvis manden har lejet huset ud før (og det har han), så vidste han udemærket godt, at man ikke kan nøjes med 600,- pr. måned i aconto varme, når huset bliver varmet op af et oliefyr!
Nå, men der var intet at gøre, så vi måtte jo betale, selvom vi på ingen måde fandt det retfærdigt, at skulle betale denne mand så mange penge, for et utæt hus. Vi følte os jo helt sikkert snydt og bedraget. Vi ringede og fik en afdragsordning med Dybdahl, eftersom vi begge er på SU med en lille pige i husholdingen, så pengene er ikke store. Jeg har betalt til tiden, hver måned som aftalt, men efter mit tidligere indlæg her på Trustpilot, har Dybdahl set sig sur på os, og vil nu registrerer os i RKI og vi har ikke længere en afdragsordning med ham. Jeg er stadig villig til at betale mine afdrag, og hvis jeg kunne betale mere, eller det hele af lige nu, så gjorde jeg det, så jeg slap for nogensinde at skulle høre fra dem igen.
Ud fra mine erfaringer, vil jeg have lov, at opfordre alle, til at tænke sig rigtigt godt om, inden de skriver under på en lejekontrakt fra Dybdahl Byggeadministration AS.

Is Dybdahl Byg uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer