EasyParts.nl Beoordelingen

EasyParts.nl Beoordelingen

Goed
8.3

Il massimo dell' affidabilità e correttezza

Davvero un ottimo sito molto seri risposte rapide consigliatissimo

Excellent service, quick response

I used easyparts for the first time to order parts for my new vespa. There were some troubles with drawings on the site not being quite in order and I forgot some parts in my original order. Got immediate personal contact via email and all the problems were solved immediately. Quick delivery and excellent service.I will use this webshop again.

Goed bedrijf,waar Service met een hoofdletter wordt geschreven.

Goed bedrijf,waar je als consument met een gerust hart iets kan bestellen.Ook voor zaken die ze niet in hun pakket hebben,kunnen ze misschien iets voor je betekenen.Prijzen zijn normaal.Niet duur,en niet goedkoop.
Alle kwaliteit heeft zijn prijs,en Easyparts leverd kwaliteit.
En is uw besteld artikel niet goed,dan stuurd u dat terug,en de verzendkosten betalen ze terug.Dat noem ik een goede service.
Kortom,een correct en beleeft adres.
Mensen met kennis van zaken en die weten waarover ze het hebben.

Veel te duur en dat voor een webshop!

Groot assortiment!
Bijna alles verkrijgbaar wat je zoekt.

Echter een GROOT nadeel: de prijzen!
Zo kan ik een voorbeeld noemen: een pakking kost elders 50 cent en bij hun kost het 4 euro!

Is toch belachelijk groot verschil!
En kwaliteit is hetzelfde. Ik ben in ieder geval geen klant meer van hun. Ik heb gelijk mijn vrienden verteld en hun betsellen nu ook ergens anders.

Perfekt service

Købte en masse dele hos dem bla. noget forstærker og et dæk og noget og bestilte lørdag aften. Der var for lidt over 1000 kroner og det kom onsdag med GLS og blev stillet i min garage da jeg havde sat fuldmagt på døren :)

Kan klart anbefale easyparts.nl dog husk når du skal betale så vælg euro som valuta :) jeg sparede omkring 25 kroner ved at betale i euro :D så husk det ;)

Hurtig levering

Bestilte torsdag, havde varen tirsdag, det er dæleme ok når det er fra Holland

Umiddelbart godt, indtil:

Har købt der et par gange. Og det var rigtig godt. Varene kom efter noget tid. Men nu her hvor jeg har en vare i restordre, i 2 måneder, fik jeg email om at penge kom retur. de kom dog aldrig, og Easyparts siger de er tilbageført. men det passer desværre ikke, med den dato de skriver de skulle være tilbageført. og de er umulige at komme i dialog med yderlig. Så en advarsel til andre: KØB DER ALDRIG

[edit] Beløbet er kommet retur idag fredag den 19. Sjovt nok efter jeg anmeldte dem her på trustpilot, hvorefter jeg fik en mail fra dem.

Iøvrigt, trækker de beløbet med det samme når du bestiller, og ikke når de sender varen, så derfor kan det gå galt når en vare er i restordre.

God service!

Bestilte mine dele fredag og de var her tirsdag.
God service :)

EasyParts.nl Support

Online winkel in onderdelen, optic styling, accessoires, tuningparts en toebehoren voor alle scooters en brommers. Verzending door heel Europa. Originele onderdelen van alle modellen eenvoudig, snel en goedkoop bestellen met behulp van exploded view tekeningen.

Bezoek EasyParts.nl

Contact informatie