Ellure Beoordelingen

Ellure Beoordelingen

Middelmatig
6.0

Niet meer

Deze webwinkel heeft geen voorraad en bestelt alles bij een leverancier. Voor Seafolly geld een gemiddelde levertijd van 3 weken. Ok dat kan maar houd een klant op de hoogte of een artikel leverbaar is en wanneer men dit ongeveer verwacht. Na telefonisch contact krijg je tegenstrijdige informatie. Ik heb na 4 weken mijn bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevraagd.

Slechte communicatie

Als de besteling goed verloopt, dan zal het een prima bedrijf zijn. Bij mij is de bestelling niet goed gegaan. Dat geeft op zich niet, kan gebeuren. Maar de communicatie hierover verliep enorm traag omdat er alleen via de mail gecommuniceerd wordt. Op hun site staat geen tel.nr vermeld. Ik heb hun verzocht om tel.contact met mij op te nemen zodat alles sneller afgehandeld kon worden, maar nee. Een week lang heen en weer gemail, soms weer 2 dagen wachten op een reactie........
Uiteindelijk is het goed afgehandeld, maar dat had toch echt veel sneller en klantvriendelijker gekund.

Is Ellure uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.