Expert Beoordelingen

Expert Beoordelingen

Middelmatig
5.8

Når du handler med Expert........

Du skulle tage og handle med Expert. Her får den super information og kanon service. Hvis der er noget galt med produktet så byttet de bare uden problemer.

Hurtig levering på trods af udsolgt vare.

Varen stod som værende på lager da jeg bestilte, men da jeg fik ordre bekræftelsen viste det sig at den var udsolgt. Der skulle måske have stået få stk på lager eller et antal så man var klar over om varen ville komme hurtigt.
Dog skal det siges at der kun var 1 dags forsinkelse på leveringen, så meget fin leveringstid af en vare der ikke var på lager.

Deze beoordeling is geleden door het bedrijf om de volgende reden gerapporteerd: bewijs van aankoop mist.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

Perfekt

Overskuelig hjemmeside, god pris og hurtig levering

Elendig oplevelse..

Købte en pc her, selvom jeg egentlig ville handle i en butik, men fik at vide i den lokale Expert forretning at der var lang ventetid her og det var det samme at købe den på nettet, (hvor den var på lager) de ville så stå for reklamationer osv. Men da jeg ville reklamere var det lige pludselig 2 forskellige forretninger og jeg skulle selv henvende mig til expert.dk. Måtte returnere den for den indeholdte ikke det der stod i annoncen, derefter fik jeg tilbudt en anden pc men fik denne gang tilsendt en defekt pc :(
Nu venter jeg på den tredje pc, (alle gode gange 3 forhåbentlig) for nu er jeg F..... træt af at bruge tid i tlf og på at rende på posthuset med deres defekte L...
Det er nu ca 14 dage siden de har trukket penge på mit kort men jeg har stadig ikke nogen pc...

Såre simpelt og meget nemmere end i et stort varehus

Opgav at opsøge de store varehuse, fandt det jeg ønskede på Experts hjemmeside, købte og betalte på nettet, hentede varen 2 dage senere i Expert- butik.

I butikken fandt vi så det TV vi gerne ville have og bestilte det med det samme.

Det blev så lidt dyrere end planlagt, men med en sublim betjening hele vejen igennem, var det en super oplevelse. Vi kommer igen!

god og hurtig service

Printeren var fremme til afhentning dag 2 efter ordreafgivelsen. Expert Søborg ringede og oplyste mig herom kl. 10.15. Det kalder jeg GOD SERVICE.

Mangler stadig min nye telefon :(

Jeg modtog min nye telefon ret hurtigt - super glad :)
Jeg fik den opladet, som man nu skal inden man går i gang med den. I mellem tiden fik jeg tømt den gamle for billeder, sms'er, etc.
Jeg sætter SIM-kortet i og tada...den er sim-låst :(
Jeg ringer dagen efter til kundeservice og siger, at den telefon de har sendt mig er sim-låst. Først får jeg at vide, at det ikke passer for de sender ikke sim-låste telefoner ud, hvorefter jeg spørger om ikke det er expert's kundeservice jeg har ringet til, for der står expert på min faktura og jo det er expert jeg har ringet til og må så fortælle, at jeg ringer ikke for sjovt og siger, at telefonen er sim-låst. De sender mig så en retur-label på mail og jeg sender telefonen retur.
Men her sidder jeg så - stadig uden min nye telefon :(
Så jeg ikke jo ikke ligefrem være tilfreds - til gengæld, så gik det da super hurtigt med at modtage den første gang, men jeg kunne så ikke bruge den til en skid :(

Hej Anita

Der er en ny telefon på vej til dig med posten.

Beklager ulejligheden.

God påske.

Expert

Ingen fra "kundeservice"

Købte et produkt i ballerup expert og har igennem deres hjemmeside over en måned forsøgt at få svar på mit spørgsmål.

Expert hovedkontor som må forventes at styre deres hjemmeside mener åbenbart ikke man skal have svar når først en betaling er sket, så er man ikke vigtig mere.

15/4:
Efter ønske fra Expert har jeg d.d. fremsendt min mail en gang mere, så tænker jeg der måske sker noget.

Antwoord van Expert Danmark A/S

Vil du sende dit spørgsmål til kundeservice@expert.dk så svarer vi dig naturligvis.

God dag.

Expert

Nemt, og hurtig levering

Jeg bestilte en ny telefon på hjemmesiden.
Bestilling og betaling gik nemt igennem, og min vare lå i min postkassen få dage efter. Super forløb.

lidt slapt

bestilte en printer og en monitor fik en mail der sage jeg skulle ringe og bekrafte min order dagen efter det gjore jeg så og fik af vide at jeg ville få mine vare 3 dage sener men dagen efter fik jeg en mail at den ene vare var udgådet det fatter jeg jo ikke da jeg hade fåget bekrafted at i ville sende mine vare til mig

Hej Martin

Vil du kontakte kundeservice@expert.dk att. MJ så finder vi en løsning til dig.

God dag.

Expert.dk

Perfekt :)

Alt gik hurtigt og uden problemer.......... Super handel :)

Det bedste tilbud på en mini ASUS MEMO TABEL 7".

Jeg har ikke se bedre tilbud på en ASUS MEMO TABEL 7" end hos Exsperten. En pris på kun 699,00 kr. fås ikke billiger andre steder, og så har den allertiders skærm til at læse E-bøger på. Jeg anbefaler kraftig at købe denne mini ASUS MEMO 7" i sted for en E-Book. Hilsen Jørgen J, 7100 Vejle.

Hurig og præcis

Computer bestilt fredag, leveret fragtfrit med PostDanmark. Jeg er yderste godt tilfreds.

Super oplevelse

Jeg har købt mit samsung TV hos expert i Randers for nogen tid siden, jeg kom ind og fortalte hvad jeg ønskede, hvad jeg havde behov for, og hvad mit budget var, jeg fik sammen med den daværende Butikschef fundet frem til et tv jeg idag er rigtig glad for.
Det fungerer som det skal, og prisen var lige i øjet.!
Vil til en hver tid anbefale Expert Randers til alle.

Kom da i sving!

Jeg købte min elskede mac hos jer i starten af december ca.!
Så for ca 2 uger siden begyndte den at drille med sluk og tænd knappen og sd-kort læseren virkede heller ikke... Jeg går ind til jer og får at vide at den skal bare skal gendannes... Der gør vi så og det tog så en halv dag.. :(
Dette virkede desværre ikke, så vi sendte den ind til reparation. I ringede så til mig i dag for at fortælle at den nu var kommet tilbage, og mig som er afhængig af min computer da jeg er studerende blev jo ellevild! Dog viste det sig at den stadig ikke virker!!!!!!!!!
Hvad fanden er det for noget? Hvad er meningen så med at sende den til reparation, undvære den i en uge og få den igen som da man afleverede den! Jeg er rasende! Jeg gik så med til at sende den ind IGEN! Det er fanme ikke smart!!!!

Hej Line Elkær Lorenzen

Vi beklager denne oplevelse. Hvis du vil kontakte os på mailadressen: kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Perfekt

Varen som beskrevet og leveret til tiden. Tip-Top herfra

oplysning om pris

Expert i Herning er virkelig dårlig til hjælpe med finde varens pris, og Når man spørge dem vil de prøve finde ud af prisen er så lad det som ingen ting går videre til anden kund. VED JERES MEDARBEJDER IKKE HVAD KUNDETILFREDS ER ELLER HVAD?!!!!!!!!!

Hej Fino

Vi er kede af den oplevelse du har haft i butikken. Hvis du vil skrive til os på mailadresse: kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Velfungerende

Billigste pris og gratis levering.

Ingen problemer og god hjælp samt service.

Simpel net handel som forløb som det skulle inkl. god service da jeg havde brug for at ringe til butikken.

Expert Danmark A/S Support

Over dit bedrijf

Experts vision er "Making life easier and more exciting!" Vi ønsker at inspirere og motivere vores kunder til at forstå, og se fordelene ved, vores produkter.

Bezoek Expert

Contact informatie