Fijnbeddengoed Beoordelingen

Fijnbeddengoed Beoordelingen

Goed
8.3

Gewoon prima

Ik had een microvezel hoeslaken. De volgende dag had ik hem al in huis. Ik ben er erg blij mee. Heerlijk zacht en strak en ik hoef hem niet te strijken.

Niet binnen de beloofde levertijd

Op fijnbeddengoed.nl staat er achter de link verzenden en retouren een levertijd vermeld van 1-3 werkdagen. Dat betekent dat een pakket dat op donderdag besteld wordt ergens tussen vrijdag en dinsdag geleverd wordt. In mijn geval was er dinsdag nog niet geleverd, geen informatie verstrekt over enig oponthoud of enige link waarop ik de voortgang van de bestelling kon volgen. Ik heb hierop gebeld. Een vriendelijke meneer beantwoorde de telefoon en verzekerde mij dat ik mijn bestelling donderdag (dus na 5 werkdagen) in huis zou hebben. Het is nu donderdag en de pakketpost is al geweest, echter zonder mijn bestelling. Ik heb intussen wel een link ontvangen met track en trace code van postnl. Daar zie ik dat de bestelling nog in voorbereiding is. Op dit moment kan ik niets over het product zeggen. Alle beloften die m.b.t. de levering worden gemaakt, worden niet nagekomen. Het verbaast mij zoveel positieve reacties te lezen over de afhandeling door deze webwinkel. Mij zien ze in ieder geval niet meer terug; voor bijna 170 euro aan beddengoed (ook niet zomaar een grijpstuiver), mag ik toch op zijn minst verwachten dat beloofde levertijden worden nagekomen, dunkt mij.

Op de zesde werkdag na bestelling kwam alsnog mijn aankoop binnen. Ik heb telefonisch contact gehad met een meneer van Fijn v.o.f. die zegt dat de schuld bij de PTT ligt. Hij heeft een korting aangeboden op een eventueel volgende aankoop.
Fijn V.O.F.

Antwoord van Fijn V.O.F.

Het betreffende product heeft een levertijd van 1-5 werkdagen. Vanwege een zeer breed assortiment wordt een deel van onze producten met de hand geconfectioneerd. Deze willen we wel, ondanks het maatwerk, snel aan onze klanten leveren.

Bij deze bestelling heeft Postnl er uiteindelijk een dag langer over gedaan en zijn we onze belofte niet na gekomen.

Dit alles betreurd ons ten zeerste, klantenservice staat bij ons in een hoog vaandel en de verantwoordelijkheid ligt bij ons om afspraken na te komen.

We hebben ook direct contact opgenomen met deze klant om tot een oplossing te komen, tevens hebben we een korting aangeboden op de huidige of toekomstige bestelling.

We gaan na deze ervaring onze leverings-procedure nog strakker organiseren en blijven het zeer op prijs stellen dat onze klanten hieraan bijdragen met ervaringen.

hoeslakens 120 x 200

Een beetje aparte maat hoeslakens ( twijfelaar ) maar hier kun je ze in vele kleuren krijgen. Snelle en correcte levering, prima aanrader om hier je beddengoed te bstellen

super sevice en kwaliteit

Bestelde om 15 uur en de volgende morgen om 9uur in huis. Perfect van maat en kwaliteit. Een topper.

ook afwijkende maten

De hoeslakens pasten prima ook na wassen en drogen in de droger.
Eindelijk een firma die ook lakens maakt voor afwijkende (120x200) maten.
De bestelling is keurig en snel afgehandeld.

Snel geleverd en goed van maat

na bestelling snel een faktuur en voorthang van levering per mail.
Aangezien wij een H-hoeslaken besteld hebben waren we benieuwd naar de maatvoering, maar deze was perfect na het wassen.
Wat andere mensen ook al zeiden, netjes ingepakt incl wasvoorschriften en aanzienlijk goedkoper als de M-line hoezen;-)

Helemaal tevreden.

Keurige en snelle levering. Zeer attente afhandeling bij misverstand (door postbesteller) over verzending. Fijn beddengoed.nl nam hierover zelf contact met mij op. Dat heb ik erg op prijs gesteld.
Mooi beddengoed en in afwijkende maten verkrijgbaar. Ik was erg blij dat ik eindelijk hoeslakens van 160 x 210 gevonden had.

Snelle levering en stijlvol ingepakt

Levering was keurig netjes verzorgd. Heel chique ingepakt en netjes een kaartje per produkt erbij met productinformatie en wasvoorschrift. Mijn complimenten!

5 out of 5

Excellent service. I had ordered a product that I did not want to keep and it was absolutely no trouble to return it and to have the money back on my account within a few days.

A. van Opstal

Uitstekende service, korrekte levering van kwaliteitsmatras !

Fantastische kwaliteit producten

ik was best huiverig om voor zulke prijzen bed innen te kopen. Maar: de levertijd was top, en het product nog beter dan ik dacht. Wij hebben fijne nachten nu!

Heel goed bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en over de bijzondere maten van het bedlinnen. Fijnbeddengoed is een prima bedrijf, waar u zonder zorgen uw beddengoed kunt kopen.

Prima

Snelle levering, prima kwaliteit. Kleur is wel feller dan verwacht en er zat geen bon bij de zending.

Mooie hoeslakens en snelle levering

Heb een microvezel hoeslaken besteld na telefonisch contact. Wilde eerst een katoenen hoeslaken kopen maar op aanraden van de verkoper gekozen voor een microvezel. Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over bent. Snelle levering ook

Fijn V.O.F. Support

Bezoek Fijnbeddengoed