FONA.dk Beoordelingen

FONA.dk Beoordelingen

Goed
8.0

Beoordeling door bevestigde koper

Brugt vare sælges som ny - ikke okay

Bestilte et opgraderings kit til mit Samsung TV på hjemmesiden, til afhentning i butikken. Dagen efter modtog jeg et opkald med at den var klar til afhentning, super service.
Jeg fik pakken hentet, men da jeg kommer hjem og skal til at montere kittet, opdager jeg at emballagen er brudt og tapet til. Nede i æsken ligger der en fjernbetjening med batterierne monteret, fedtede fingre og ikke mindst små brugsridser på bagsiden. Beskyttelses tuden til stikket på boksen lå løst ved siden af, og intet var pakket ind i plastik.
Produktet fejlede ikke noget af betydning så jeg valgte at tage den i brug, men jeg syntes godt nok det er dårlig stil at sælge en brugt vare som ny! Det mindste i kunne gøre var da fjerne fedtede fingeraftryk, og pakke det ordentligt hvis i absolut vil sælge brugte ting.

God service.

Super hurigt og nemt.

Bedst til prisen
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtig levering til gode priser

Fona har gode priser, og en lynhurtig levering

rigtigt god side

bare en god side

Hurtig levering. Ingen problemer

Godt

Godt, hurtig levering, savner dog et "track and trace" system.
Beoordeling door bevestigde koper

I er dygtige til det med dvd'er.

Jeg er meget tilfreds med jeres måde at drive email shop på, I har hurtig respons og levering af de dvd'er jeg har bestilt og et stort sortiment. Så jeg søger først hos jer når jeg skal købe dvd'er.

Forskellig service niveau..

Jeg bestilte en MP3 afspiller, Sony over nettet. En jeg kunne hente i butikken, så var den billigere :)
5 min efter jeg havde afgivet bestillingen, ringede FONA at nu var der lagt en fra til mig, som bare skulle hentes inden 8 dage.
Jeg henter den allerede dagen efter og kører glad hjem. Desværre viser det sig at den ene øredims er skæv, så den falder ud af øret under bevægelse.
Jeg ringer ind I butikken, FONA Aalborg Nytorv og forklarer at den er købt dagen før og hvad problemet er. Jeg aftaler med ham jeg taler med, at jeg kan komme og bytte den Mandag. Da jeg så kommer derind, vil ham jeg taler med først sende den ind. Men det er jo en fabriksfejl og det vil jeg på ingen måde godtage. Der står en kollega ved siden af som så siger, at han bare skal bytte den. Det er self ikke FONA's skyld at den er skæv, men jeg modtager ingen beklagelse over at jeg har modtaget et produkt der ikke virker. I det hele taget virker personalet denne mandag aften ikke særlig interesseret i deres kunder. De viker trætte og som om man er lidt til besvær. De 4 stjerner gives udelukket pga servicen den dag jeg henter MP3'eren, for de var virkelig friske :) jeg henter den Fredag den 11/4-2014 og er derinde igen Mandag den 14/4-14...
Beoordeling door bevestigde koper

God service i butikken - dårlig service ifht. nethandel

Jeg havde købt et tv via FONA's hjemmeside, og havde bestilt det til afhentning i Amagercentret. Der stod i min ordrebekræftelse, at jeg ville blive ringet op, når varen var klar til afhentning. Efter ikke at have hørt noget i et par dage, tog jeg derhen for at få en status, og fik at vide, at der pr. automatik var blevet bestilt et tv hjem, da de som udgangspunkt ikke havde flere, og at jeg ville få besked når de fik det leveret. Et par dage senere tog jeg derop igen (da jeg stadig ikke havde hørt noget), forklarede den rare ekspedient situationen, hvorefter han fandt det frem til mig, og jeg kunne få det med hjem.
Pointen: Fin ide at lade kunderne bestille online, men det kræver altså at der er nogle medarbejdere i "den anden ende" til at holde styr på systemet, og give kunderne besked, når deres vare fx ikke er i butikken, eller til at forklare dem, at der lige går et par dage, af diverse årsager. Hvem ved, hvor mit fjernsyn var endt, hvis jeg ikke selv havde kontaktet dem flere gange, både telefonisk og personligt? Eller om de overhovedet ville have vidst, at det var mit tv der pludselig stod på deres lager, hvis ikke jeg selv gjorde dem opmærksom på, at de burde have fået et tilsendt?

👍👍👍😊

Det var nemt at finde varen og de kom hurtig hjem til mig😊

Nemt og hurtig

dårligt

jeg kommer ind i Fona spørger efter musen Logitech g500s. Spørger jeg om i har en man kan prøve så siger manden nej fair nok Så spørger igen jeg om at i kan pakke den en ud så man kan prøve den. Det nok ikke kun mig der ville prøve den der kommer nok også andre kunder. De butikker jeg været inde i har man kunne prøve dem. Så kan man ikke fona hvor den koster 600 kr så kan det ikke blive dyre når den koster 449 i Bilka og komplett. Hilsen Mathias

Lynhurtigt.

Kan kun være tilfreds, varen kom hurtigere end jeg havde regnet med. Intet at klage over.

Effektivt og behageligt

At handle med Fona var nemt og behageligt. Det var hurtigt at bestille over nettet også hente spillet i butikken uden meget bøvl.

Hurtig og professionel ekspedtion

Varen var klar til udlevering indenfor 12 timer.

Gennemsnitlig

Fona er ikke billigst og de leverer heller ikke så hurtigt som andre netbutikker.
F GROUP A/S

Antwoord van F GROUP A/S

Hej Frank

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er ked af, at du ikke vurderer vores levering og vores prisniveau, til højere end 3 stjerne. Vi tager kritikken fra vores kunder seriøst, så vi fortsat kan levere gode produkter og yde en god service, til en god pris.

God påske!

Med Venlig Hilsen,

Frederik, FONA Kundeservice

Fantastisk

Super hurtig levering og service. Kan anbefales.

God vejledning

Efter bestilling på fona.dk tog den lokale fona afdeling over og ydede rigtig god vejledning I forhold til vores valg af fjernsyn.
Beoordeling door bevestigde koper

I'ts fine, but could be better...

Online system it's fine, but sellers are not always informed about the products. If I buy something unsophisticated i'll buy at Fona, but if I need more details and a review on a product, I prefer to choose another specialty store.

FONA

Stort udvalg og kendte mærker

Du får masser af fordele, når du handler i FONA. Vi har et kæmpe udvalg og alle de kendte mærker – og vi er mere end 1.200 hjælpsomme og motiverede medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig i vores mange butikker over hele landet.

Landsdækkende bytteservice

Du kan bytte dine varer i en hvilken som helst FONA i hele landet. Cd'er, dvd-film og computerspil kan byttes – blot plomberingen ikke er brudt, at der er byttemærke på varen, og du gør det senest 14 dage efter købsdatoen. Er varen købt online har du altid 14 dages fortrydelsesret fra varens modtagelse.

14 dages prissikring

Når du handler hos os, er du omfattet af prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering. Prissikringen gælder dog ikke timetilbud, køtilbud, endagstilbud, open by night-tilbud og mobiltelefoner generelt.

Finansiering

Du kan få et FONA-kort med op til 40 dages rentefrihed på alle køb. Så kan du samle indkøb af musik, spil, film og andre mindre varer på et kreditkort. Vi samarbejder med Dan-Aktiv om at give dig finansiering af dit køb hurtigt og nemt.

FONA Fordele

Som kunde i FONA er du altid sikker på en lang række fordele fx Landsdækkende bytteservice, prissikring, finansiering m.m. Se mere her
Besøg FONA.dk og se vores store udvalg af:

Bezoek FONA.dk

FONA Kundeservice

E-mail naar fona@fona.dk
Ons adres is Lyskær 1
2730 Herlev
Denemarken

Categorie

60 butikker fordelt over hele Danmark

Køb online, afhent i butik nær dig.