Forbrugerombudsmanden Beoordelingen

Forbrugerombudsmanden Beoordelingen

Laag
4.1

jeg har flere gange været i dialog

med forbrugerombudsmanden

det er altid endt med at jeg skulle udfylde og afleverer en masse dokumentation, for derefter at blive afvist pga manglende resourcer

det er spild af tid at klage

Ingen hjælp!

Jeg har haft en del problemer med dette firma, som nu er løst.

Da jeg henvendte mig til forbrugerombudsmanden, var rådet blot at sige til firmaet at jeg mente det var en fejl og at jeg intet havde bestilt. INTET om at man havde registreret min sag el. andet...

Jeg har heldigvis løst sagen selv, og har ikke betalt så meget som en krone.

Jeg synes man hører for lidt

Jeg har indsendt en klage til forbrugerombudsmanden og så må vi jo så se om de reagerer over for de ulovligheder der foregår

Mvh
Mads
Kritisk forbruger

Tilfældige afgørelser

Hele konceptet bag forbrugerombudsmanden kunne være så fantastisk. Bare ærgerligt, at det bliver eksekveret så dårligt.

Der er plads til klar forbedring i stedet for de tilfældige afgørelser, der primært tager rettigheder fra nogle forbrugere og giver til nogle andre.

God side om forbruger-rettigheder

Hvis du mangler spørgsmål om forbruger rettigheder, eller vil klage over Spam-mail, svindel firmaer, eller på anden måde føler dig snydt af en forhandler, eller butik, er Forbrugerombudsmanden.dk noget for dig. Jeg har mange gange været forbi denne hjemmeside, for at få svar på forbruger spørgsmål, og har altid fundet svar på det jeg søgte efter. Jeg har indimellem klaget over Spam-mail fra danske internet firmaer, med sort samvittighed. Jeg kan kun anbefale Forbrugerombudsmanden.dk.

Får ikke svar på klage

Nu er der gået en uge siden jeg klagede til forbrugerombudsmanden over vildledende priser på en netbutik. Den - i mine øjne - ulovlige markedsføring fortsætter, og jeg har stadig ikke fået bekræftende svar fra forbrugerombudsmanden om, at de har modtaget mailen. Forbrugerombudsmanden skal da selv have det højeste niveau af kommunikationsniveau!

Is Forbrugerombudsmanden uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Forbrugerombudsmanden Support

Over dit bedrijf

Forbrugerombudsmanden er en uafhængig myndighed, der bl.a. fører tilsyn med, at markedsføringsloven bliver overholdt. På hjemmesiden kan du bl.a. finde oplysninger om love, praksis samt retningslinjer og vejledninger inden for markedsføring.

Bezoek Forbrugerombudsmanden