Freerecordshop Beoordelingen

Freerecordshop Beoordelingen

Middelmatig
5.6

slechte service

Als het product op voorraad is gaat het prima met de bezorging.
Helaas heb ik een betaling gedaan waarvan ik na weken bericht kreeg dat de dvd box
niet meer leverbaar was. Dat was op 16 december het is nu 11 januari en na herhaalde
e-mails heb ik nog steeds mijn geld niet terug!
Dus tevreden? absoluut niet het valt me heel erg tegen!

Gerda Ulehake

Snelle service

u was ontzettend snel met de aflevering.ik had Need for Speed besteld en de volgende dag lag het al in de bus.en netjes met een acceptgiro erbij,waar vind je dat nog?,je moet tegenwoordig overal vooruit betalen,Toppie voor Free record Shop

aflevering s afspraak en toezegging komen niet overeen.

Als men iets besteld en krijgt toegezegd per mail dat de levering binnen 2 dagen wordt gedaan dan kan men daar toch vanuit gaan.
Maar een bestelling die is gedaan op 04-12-2013 en op 31-12-2013 nog steeds niet binnen is geeft heel veel bedenkingen over de leverancier.
Zelfs na een herhaalde toezegging van een tweede zending is/zijn de besteld dvd s nog steeds niet binnen, ook de voorgestelde terug betaling van de kosten is niet geregeld.
Het lijkt er op dat free recordshop geen klant tevredenheid van de klanten wil of een tevreden klant wens, anders zouden ze daar wel een acceptabele actie tegen over hebben gezet.

Ik ben echt niet tevreden en zal dan ook niet in de toekomst nog iets bestellen bij free record shop, laat staan in een nog wel geopende winkel van deze leverancier.

Prima

Leuke serie in de stijl van Medisch Centrum West. Voor de liefhebbers!

Snelle levering!

DVD's besteld via FreeRecordShop. DVD's kwamen netjes volgende dag binnen en waren goed verpakt.

Nooit meer hier kopen

Ik heb een maand geleden 2 games op freerecordshop.nl besteld waar de levertijden als 1-2 werkdagen, en respectievelijk 3-5 werkdagen waren. Zonder enige communicatie heb ik het eerstgenoemde spel 2 weken later ontvangen. In de tussentijd heb ik 2 e-mails gestuurd met een week ertussen, deze blijven onbeantwoord. Ook kan ik de klantenservice nooit bereiken; sta 10min in de wacht tegen een bedrag van 30c/min. En krijg niemand aan de lijn.

Het 2e spel (fifa 14 nota bene, een van de meest verkochte spellen) heb ik zonder enige communicatie nog steeds niet ontvangen. Ik heb nog 2 e-mails gestuurd waarop ik eenmaal een automatisch, nutteloos, antwoord ontvangen heb. In de winkels ligt het spel wel, maar leveren doen ze niet. Het is inmiddels een maand geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen, ook geen termijn waarop ik het kan verwachten.

Dit is mijn laatste bestelling ooit bij de FRS(ze gaan waarschijnlijk binnenkort toch voor de zoveelste keer failliet) en ik raad eenieder aan dit advies op te volgen.

's Avonds besteld, volgende dag al in huis

Free Record Shop houdt zich aan z'n woord. Ik had 2 DVD's 's avonds besteld, en deze waren de volgende dag al bezorgd toen ik thuiskwam uit werk. Netjes verpakt.
Ik had een duodeal gekocht, de website staat vol met deze deals en deze deals vind ik een goede actie.

Free Record Shop NOOIT MEER !!!

Onlangs BF 4 Premium aangeschaft, kreeg de standaar versie mee. Besloot die niet uit de seal verpakking te halen en gewoon mijn geld terug te vragen. Zodat ik die bij Game Mania wel kon kopen. Ik stuurde mijn zus omdat ik geen tijd had. Zij werd simpelweg om de tuin geleid, en indirect geforceerd de premium editie bij hen te bestellen voor 5,00 extra. Volgens hen zou ik die binnen 2 dagen binnen krijgen. Twee weken verder nog steeds niets vernomen. Op de site staat ''In Behandeling'' Ok bellen dan maar naar de winkel waar ik de spel had besteld. Een medewerker gesproken die heel robotachtig en arrogant over kwam, in principe werd ik simpelweg van de kast naar de muur gestuurd. Voor een simpele verklaring krijg je de standaard protocol bullshit verhalen. Na enkele aandringen besloten ze er ''spoed'' achter te zetten. Nu nog steeds niets !!!!!! Kortom een wijze les geleerd, ik was zelfs bereid toen maar de standaard versie te halen en die dan digitaal up te graden, maar ook dat kon al niet meer want kom daar pas in aanmerking voor wanneer ik het spel binnen krijg???? In de kerstvakantie waar ik EINDELIJK TIJD had om met mijn vrienden te spelen !!!!!! Ik heb die medewerker geconfronteerd met de negatieve ervaringen van de meerderheid op deze site, ik werd uitgelachen en simpelweg uitgemaakt voor een leugenaar. Kortom een wijze les geleerd, ik raad iedereen het af om hier een aankopen te doen. Klantenservice is zeer matig, medewerkers bij de lokale filialen zijn klootzakken, bestel systeem is een grap, en om nog maar te zwijgen over het feit wanneer je uberhaupt je spel in ontvangst mag nemen. Volgende keer toch maar naar Game Mania, die weet tenminste hoe je zaken doet.

p.s. Begrip is er totaal niet, ze hebben lak aan je.

Prima

Prima online bestel mogelijkheden, snelle bezorging

LET OP hier wordt gewoon tegen je gelogen!

Ene dag 's ochtends besteld, volgende dag niets ontvangen. De status online gecontroleerd en daar stond nog steeds 'in behandeling'. Aan de telefoon (om 17.00 uur) werd mij verzekerd dat het wel al verzonden was en dat ik het de volgende dag zou krijgen. Volgende dag, weer niets ontvangen. Status nog steeds op 'in behandeling'. Weer gebeld en toen hoorde ik dat het nog niet was verzonden! Er wordt dus niet alleen niet volgens hun website gehandeld (voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis) maar als je belt, wordt er simpelweg tegen je gelogen. En ook dan wordt het nog steeds niet verzonden, anders had het er wellicht alsnog kunnen zijn en had ik van niets geweten. Wat een slechte service en wat een onbetrouwbaar bedrijf! Ik zal NOOIT meer iets bij hun bestellen!

Niet tevreden wegens niet correct geleverd en het niet reageren op klacht

Mijn bestelling is niet correct uitgeleverd. Ik kreeg een verzamel-cd van allerlei artiesten die ik niet wilde hebben in plaats van een bestelde dvd. Ik heb dat telefonisch geprobeerd te melden maar een minuut of 5 heb ik opgehangen. De kosten begonnen heel erg op te lopen. Ook per mail en via internet gemeld. Na teveel dagen kreeg ik zomaar ineens een pakketje met de dvd. geen reactie op mijn klacht of een mededeling wart ik met die cd moest doen, zoals ik had gevraagd.

Levertijden worden niet aangehouden.

Het assortiment is ok. Bestelgemak ook.
Maar helaas is het al diverse keren voorgekomen dat de levertijd niet wordt nagekomen.
Artikel voor 21:00h besteld. Levertijd zou dan volgende dag moeten zijn.
Ik krijg netjes meteen een bestelling-bevestigingsmailtje, maar helaas ook meteen een mailtje dat de beloofde levertijd niet kan worden aangehouden.
Dat kun je dan mijns inziens ook meteen op de site zetten! Misleiding dus!!
FreeRecordShop.....los dit op en verschuil je vervolgens niet achter een andere toeleverancier!!

bestelling is zeer slecht!

een cd besteld een paar dagen voor ze het faillissement besproken, ze zeiden dat het een week later ging binnekomen op woensdag. ondertussen zijn we al dikke 2 weken voort, en nog steeds in behandeling! dit is gewoon schandalig, ze weten zelf amper iets over wanneer het geleverd word. service trekt op niks! ik koop er nooit meer iets bij.

Uitstekende snelheid en prima betaalmogelijkheden.

Eerst wat huiverig i.v.m. faillissement winkels van FRS. Gekozen voor levering met betaling achteraf via acceptgiro. Heel goed dat die mogelijkheid er is, want zo verklein je je risico op uitblijven levering.

Claptoncrossroadskwaliteit

Geweldige bluray voor blues clapton en gitaar liefhebbers.
Bij uitpakken was de buitenhoes van de bluray beschadigd.
Na contact met FRS is deze probleemloos vervangen.
Tevreden Dirk.

Slechte service

Slechte service. Op de website staat aangegeven voor 21.00 uur besteld morgen in huis. Nou daar klopt helemaal niks van, want ander halve week later had ik mijn bestelde artikel nog steeds niet binnen. Contact gehad, waarop 2x werd aangegeven dat het direct verzonden werd, maar vervolgens weer niks ontvangen de dag daarop!! Heel vervelend om zo achter een besteld artikel aan te moeten lopen en daarnaast vind ik dat de levertijd op de website aangepast moet worden. Ik koop er vanaf nu niks meer!!!!

Super blij

Zijn 2 goede cd's, ben erg blij met hoe snel ik ze binnen had! erg fijn

Snelle goede levering

Als je geen zin hebt om de stad in te gaan met alle parkeerproblemen is het netjes thuis bezorgen van je favoriete muziek een uitkomst

gebruikte producten geleverd en slechte service

Onlangs 3 spellen besteld bij frs en alle drie waren ongeseald geleverd. De discs zaten vol vinger afdrukken.
De spellen waren daarnaast los in een doos gegooid, waardoor ze alle kanten op zijn geschoven tijdens de verzending, hierdoor zaten de doosjes ook vol met krasjes.

Ik ben zeer teleur gesteld in mijn bestelling met frs.

ohh en frs, als de een klant een e-mail stuurt met een vraag stuur dan geen template reactie die geen direct antwoord geeft op de vraag.

Daarnaast kreeg ik deze week een "betalings" reminder, terwijl ik alles direct retour heb gestuurd.

Voor mij de laatste keer dat ik bij frs iets bestel.

super goede artikelen

was ontzettent tevreden met mijn artikelen.

Is Freerecordshop uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Freerecordshop Support

Op zoek naar een CD, DVD, Blu-ray of game? FreeRecordShop.nl heeft het! Keuze uit meer dan 300.000 artikelen, direct online te bestellen en snel thuisbezorgd!

Bezoek Freerecordshop

Categorie