Fronter Beoordelingen

Fronter Beoordelingen

Goed
7.4

rigtig godt :P

mega nice og en god måde at samle ting på !

Skolebruk

Fronter har blitt brukt 10 av 13 år jeg har gått på skole. Den har alltid funket som den skal, aldri sviktet!

Fronter på en uddannelsesinstitution

Det er som sådan et udmærket koncept, men det virker bare ret primitivt og klodset. Selve layoutet ligner noget fra 80erne, men det er som sådan ligemeget i forhold til den funktionalitet sådan et værktøj skal have. Jeg bruger det i forhold til min uddannelse. Jeg vil sige at det hurtigt kan blive rodet og uoverskueligt. Jeg ved ikke om det er selve fronter eller om det er fordi min uddannelsesinstitution er dårlig til at bruge det.
Det er utroligt frustrerende at man ikke kan slette, når man ikke selv har oprettet mappen eller uploaded filen. Så hvis man rydder op i mapper og arkiver skal man have fat i vedkommende der har lagt den op. Kan godt se det er en god sikkerhedsforanstaltning så man ikke sletter andres, men hvis man arbejder i en gruppe og har en fælles mappe kan man ikke bare én person rydde op. Så skal man have fat i samtlige andre som har lagt noget op og det synes jeg til tider er frygteligt frustrerende.

Fint

Fronter er velfungerende og gør det muligt for unge studerende at være opdateret omkring deres uddannelsessted, lektier mm. over nettet.
Det fungerer upåklageligt og det er noget som kan anbefales til alle!

Fint fint.

Det fungere helt udmærket. Få ting der irritere, men sådan er det jo!

"endeløse muligheder" hah .. cirka :p

Det bedste intranet

Fronter er et norsk udviklet intranet og har nu brugt det både i ungdomsuddannelserne og på min videregående uddannelse, endeløse muligheder og overskueligt design.

Is Fronter uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.