Furniturebox Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Mycket för pengarna !

Jag beställde en utomhussoffa från furniturebox och jag är helnöjd !
Ligger helt rätt i pris! Otroligt snabb leverans.
Samt att man får uppdateringar via mail vart mina saker är och när den kommer att landa hos mig.
Soffan var väldigt enkel att bygga ihop och den hade en enkel beskrivning.
När jag skruvade ihop soffan så kändes det som bra kvalitet, men det kan vara för tidigt att säga i nuläget. Men jag hoppas det ! :)
Beoordeling door bevestigde koper

Bra och överskådligt på nätet men man behöver sitta i soffan innan köp

Beställde också Magaluf soffbord men bordet hade fått ett nytt namn vid ankomsten - Malaga

Bra pris och sortiment

Bra hemsida med mycket att välja mellan till grymma priser.

jag är nöjd

jag tycker ni har kanon priser

Smidigt och tidsbesparande.

Så otroligt smidigt att beställa och snabbt
går det också.
Tack.

Missnöjd som kund!

Efter EN vecka får jag veta att campingstolarna jag beställt inte finns i lager! Dåligt!
Borde stå på deras hemsida att stolarna var slut!!! Jag kommer inte att återkomma som kund!
Furniturebox

Antwoord van Furniturebox

Hej,

Ibland hinner vi inte uppdatera lagerstatusen på hemsidan så snabbt som vi önskar. Vi beklagar att din vara inte fanns i lager och hoppas att vi kan återfå ditt förtroende i framtiden.

Tveka inte att kontakta oss om du har frågor eller synpunkter.

Vänligen,
Teamet på Furniturebox
Beoordeling door bevestigde koper

Ett bra urval av produkter och med bra priser

Bra med fri hemkörning . Fungerar bra med både beställning och en bra kundservice. Och jag hittar ett bättre urval av produkter här jämfört med andra Internetbutiker eller i vanliga butiker.

Superbra!

Enkelt att beställa, stort urval och all info finns med. Väldigt nöjd.

Svart blev vitt

Allt fungerade bra med transport av utemöblerna. Kom i tid till påsk men tyvärr i fel färg. Hade beställt svart men det blev vitt. Nu behåller jag dem så att vi har något att sitta på när vi fikar och äter mat ute. Väldigt fina möbler. Men jag har svårt för vitt så det blir 2stjärnor istället för 5 om det hade varit rätt färg
Furniturebox

Antwoord van Furniturebox

Hej Inger!

Vi beklagar att du fick fel färg. Kontakta gärna vår kundtjänst så ska vi försöka hjälpa dig.

Vänligen,
Teamet på Furniturebox

Bravo

Mycket bra, fortsätt så FurnitureBox

Nöjd i helhet

Fick soffan idag och har arbetat hela dagen på o sätta ihop den. I helhet är jag mycket nöjd, jag känner redan nu att den här soffan kommer bli jäkligt bra. Snygg är den också, snabb leverans, DHL som levererade var mycket trevliga och kunde tillmötesgå mina önskemål att ringa en viss tid innan så jag slapp sitta hemma och vänta på leveransen.

Det enda som hindrar från toppbetyg var att själva monteringen av soffan var betydligt jobbigare än jag trodde. Bland annat fanns det inte hål för alla delar, så jag var tvungen att cykla hem och låna en polares borrmaskin för att borra egna hål. Mycket extra verktyg behövdes, något som kunde vara förberett som det var på andra delar av soffan.

Men som sagt, bortser man från det lite extra jobbet det krävdes vid montering, så är soffan fantastiskt fin och skön!
Beoordeling door bevestigde koper

God service när saker går fel

Jag beställde hem en stor laddning möbler från FB och det dröjde lite väl länge. Men när jag ringde upp för att kolla hur det låg till så var det en vara som var slut som höll upp min order. Så när det påpekades gick det snabbt tills varorna kom hem. Synd bara att inbärning inte ingick då man beställer stora varor såsom en soffa, då de kommer i ohyggligt stora förpackningar som är omöjliga att bära in själv. Det vart också massa krångel då jag råkade beställa hem fel modell av min soffa med återbetalning och ny leverans av rätt vara. Snabb, lättillgänglig och duktig telefonsupport som tur var så det löstes bra, all heder åt dessa duktiga arbetare. Mycket snygga varor och riktigt billiga priser. Kan verkligen rekommendera FB åt andra även fast mycket gick fel med min beställning, tack vare schyst bemötande och generös kompensation. Kommer absolut köpa fler grejer härifrån!

Enkelt

Tydliga sidor, enkelt att beställa och bra betalningsalternativ

Superbra!

Beställde en soffa som smidigt levererades en vecka senare, supernöjd. Alltid fått jättetrevligt och snabbt bemötande från kundtjänst och allt varit väldigt lätt och smidigt med beställning och leverans, dessutom jättefin soffa!
Beoordeling door bevestigde koper

Otroligt bra service och kundtjänst

Är otroligt nöjd med sängen som jag fick för ett galet låg pris. Dock en del av varan var trasig fick jag ersättad den av kundtjänsten jättesnabbt och servicen var jätte trevligt. Rekommenderas och jag lda absolut göra mina framtida handlingar hos furniturebox.

Bra service

Grym kundservice, dock saknar jag måttdetaljer på hemsidan.

+++++++

Superenkelt att beställa, jättebra sida man hittar lätt det man vill ha! Stort utbud! +++++++++
rekomenderas!

Inga problem....

Ringde och fick tala med en person som var trevlig, kunnig och gav mig bra råd.
Lätt att handla..
Beoordeling door bevestigde koper

Bättre priser går inte att hitta!

Bra sortiment och enkelt att navigera sig i sidan, snabb leverans.

Furniturebox.se - Möbelvaruhuset på nätet

Fri frakt

Alltid fri frakt 0kr

Fri retur

Alltid fri retur 0kr

Öppet köp

14 dagars öppet köp

Kundservice & showroom

Vår kundservice & showroom har öppet: Måndag-Fredag 09:00-18:00 Lördagar 11:00-15:00 08-5000 90 40

Om företaget

Furniturebox.se är Sveriges möbelvaruhus på nätet. Vi har ett av Sveriges största sortiment på snygga och prisvärda möbler och uppdaterar det löpande med många nyheter. Som kund hos Furniturebox har du alltid Fri Frakt, Fri retur och öppet köp så att du kan känna dig trygg. Företaget växer extremt mycket och söker hela tiden nya medarbetare. Vill du skicka in en spontanansökan gör det på rekrytering@furniturebox.se

Bezoek Furniturebox

Zweden

Categorie

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.